abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158120273
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:00 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, ik was vanavond ook oprecht blij voor ze. Deze punten had Nederland ook hard nodig. Enig nadeel is dat ze nu flink cashen, 26 miljoen en counting.
Ja, die poen is kut inderdaad. De punten voor het Nederlands voetbal zijn wel aardig, maar belangrijker; een Europese campagne na de winterstop hakt er qua fysieke belasting aardig in dus puntverlies in de competitie acht ik niet onrealistisch.

Lekker winnen van de Uniteds en CSKA's van deze wereld en het weekend erop fijn onderuit tegen het kaliber Willem II of Excelsior ofzo. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:08:57 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158120292
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, die poen is kut inderdaad. De punten voor het Nederlands voetbal zijn wel aardig, maar belangrijker; een Europese campagne na de winterstop hakt er qua fysieke belasting aardig in dus puntverlies in de competitie acht ik niet onrealistisch.

Lekker winnen van de Uniteds en CSKA's van deze wereld en het weekend erop fijn onderuit tegen het kaliber Willem II of Excelsior ofzo. ^O^
Ja die twee extra potjes zullen een enorme extra belasting voor ze zijn.

Hou toch op joh _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158120332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hou toch op joh _O-
Alle beetjes helpen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158120345
quote:

[..]

Hou toch op joh _O-
Tuurlijk wel, psv gaat altijd op zn bek na die midweekse wedstrijden
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:21:33 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158120642
quote:

[..]

Hou toch op joh _O-
Gebeurd anders wel vaak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:22:24 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_158120656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je moet uitgaan van je eigen kracht en kwaliteit. Niet van het feit dat je concurent 2 wedstrijden meer moet spelen.
Mannen als Willems en Lestienne komen straks terug en dat is geen verzwakking.
Ik zie PSV er eerder uitvliegen in de beker dan Feijenoord, dus die 2 extra Europese wedstrijden zullen het verschil echt niet maken.
Tevens kan dit soort resultaten de ploeg een boost geven, Europees kan dit jaar niet meer stuk voor PSV, laat de beker voor wat het is, en focus je op de competitie, waar je gewoon het sterkste team hebt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:23:21 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158120672
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:10 schreef Tortugal het volgende:

[..]

PSV dit seizoen na een Europese wedstrijd: 5 keer winst, 1 keer verlies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:25:56 #283
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_158120737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:23 schreef Caland het volgende:

[..]

En zaterdag thuis tegen Roda gaan ze ook gewoon 3 punten pakken.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:26:20 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158120745
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Knockout fase is mentaal wel iets anders dan een wedstrijd in de poulefase.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:30:07 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158120832
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Knockout fase is mentaal wel iets anders dan een wedstrijd in de poulefase.
Valt allemaal wel mee. PSV kan lekker vrijuit ballen, niks te verliezen.

Denk dat je als team alleen maar beter wordt van wedstrijden op zo'n niveau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:52:11 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_158121322
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee. PSV kan lekker vrijuit ballen, niks te verliezen.

Denk dat je als team alleen maar beter wordt van wedstrijden op zo'n niveau.
Als ze een team als Zenit of wellicht Dinamo Kiev loten gaan ze er toch weer in geloven (en wellicht zelfs nog 2 extra wedstrijden spelen), dat scheelt toch wel hoor. Maar het belangrijkste is gewoon om ze thuis te verslaan en zorgen dat je zelf meer punten haalt in de rest van het seizoen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:53:59 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158121355
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:10 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Vooral er voor, dit seizoen.
  woensdag 9 december 2015 @ 08:26:45 #288
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158123299
Hopelijk gaat Schuurman de kans krijgen. Gio kennende gaat hij die ook krijgen.
pi_158123662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:26 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat Schuurman de kans krijgen. Gio kennende gaat hij die ook krijgen.
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar ik denk dat Vilhena veel eerder de kans krijgt. Ik vind Gio voorlopig nog niet echt heldhaftig met jeugdspelers durven brengen. Ik vind verder dat hij het goed doet hoor, maar mij lijkt Schuurman brengen juist niet Gio-style.

Zoals Woudenberg, Sleegers, Achahbar, Verdonk en Schuurman totnogtoe die allen tot dusverre niet in aanmerking kwamen en daarvoor in de plaats nieuwe aankopen of doorschuiven van spelers de oplossing was, en dat Immers pas de deur werd gewezen toen Gustafson fit was en een prima vervanger bleek. Toen had ie ook al wel kunnnen experimenteren met Schuurman.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 9 december 2015 @ 09:12:20 #290
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158123711
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat op baseert, maar ik denk dat Vilhena veel eerder de kans krijgt. Ik vind Gio voorlopig nog niet echt heldhaftig met jeugdspelers durven brengen. Ik vind verder dat hij het goed doet hoor, maar mij lijkt Schuurman brengen juist niet Gio-style.

Zoals Woudenberg, Sleegers, Achahbar, Verdonk en Schuurman totnogtoe die allen tot dusverre niet in aanmerking kwamen en daarvoor in de plaats nieuwe aankopen of doorschuiven van spelers de oplossing was, en dat Immers pas de deur werd gewezen toen Gustafson fit was en een prima vervanger bleek. Toen had ie ook al wel kunnnen experimenteren met Schuurman.
Ik vind Vilhena geen 10. Als hij wil blijven spelen zoals de afgelopen weken dan moet hij een echte 10 opstellen en dat is Schuurman wel.
pi_158123810
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik vind Vilhena geen 10. Als hij wil blijven spelen zoals de afgelopen weken dan moet hij een echte 10 opstellen en dat is Schuurman wel.
Ik denk het niet, maar ik sluit het ook niet uit. Dan is het wel echt over en sluiten met Immers en/of Toornstra.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_158124136
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk het niet, maar ik sluit het ook niet uit. Dan is het wel echt over en sluiten met Immers en/of Toornstra.
Toornstra kan nog wel eens als vervanger van Kuyt gebruikt worden natuurlijk, met de vrije invulling die Kuyt hier ook aan geeft, zou Toornstra dat denk ik best prima moeten kunnen. Maar die staat waarschijnlijk in de pikorde wel achter Bilal. Dus komt ie alleen in aanmerking wanneer zowel Elia als Kuyt niet mee kunnen doen
Immers lijkt me wel een gepasseerd station ja. Ik denk dat hij wel achter Schuurman in de pikorde staat. Als er dus geen 10 bij komt in de winterstop is ie dan wel 2e reserve achter Gustafson en Schuurman. Is wel een stevig staaltje doorselecteren met die Hagenezen :P

Dat Vilhena geen 10 zou zijn, tsja, hij zal het ook wel weer op zijn eigen manier invullen, maar heeft op zich wel het voetballend vermogen om de passjes te geven. An sich is een extra man op het middenveld (een beetje wegtrekkend uit 10 dus) misschien ook geen probleem, aangezien we in fasen op het middenveld gewoon overlopen werden door Heracles :X
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_158124885
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

En zaterdag thuis tegen Roda gaan ze ook gewoon 3 punten pakken.
Laat Davy het maar niet horen.
pi_158125692
quote:
Clubarts Casper van Eijck is bezig met een campagne om geld in te zamelen om een oplossing te vinden voor alvleesklierkanker. Normaal is hij professor doctor en hoogleraar in het Erasmus Medisch Centrum, maar in het weekend is hij gewoon de clubarts van Feyenoord. ''Deze job is wel steeds meer gaan dienen als een soort tegengif voor de dagelijkse praktijk'', zegt Van Eijck tegen Voetbal International.

''Het liefst ga je sneller, maar ik ken de financiėle situatie van Feyenoord ook. Toen ik kwam, wilde ik meteen van alles en trapte de clubleiding op de rem. Ik ken een speler die door een grote Nederlandse club werd afgekeurd, die we hier in het Erasmus hebben geopereerd, die vervolgens naar Engeland vertrok en later bij een absolute topclub terechtkwam voor een transfersom van zeventien miljoen euro. Praat je over mega bedragen.’' Dat bevestigt maar weer eens dat medische kennis flink wat kan opleveren.

''Binnen Feyenoord hangt men de methode-Verheijen aan. Zijn wetenschap is gebaseerd op een aantal resultaten, maar daarbij zijn zo veel andere factoren van belang. Als je kritisch bent, kun je stellen dat de teloorgang van het Nederlandse voetbal te maken heeft met het feit dat we zo weinig doen. Er is geen wetenschapper die de stelling zal onderschrijven dat je daarmee maximaal resultaat zult boeken’’, eindigt Van Eijck.
Proef ik nou van Casper dat ie die Verheijen methode niet geweldig vind?

Toch bijzonder dat de chirurg van Steve Jobs in het weekend clubarts van ons is :P.

En ik ben benieuwd om welke speler dat dan zou gaan.
pi_158125841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Proef ik nou van Casper dat ie die Verheijen methode niet geweldig vind?

Toch bijzonder dat de chirurg van Steve Jobs in het weekend clubarts van ons is :P.

En ik ben benieuwd om welke speler dat dan zou gaan.
17 miljoen van NL naar Engeland, zal wel een Ajacied zijn geweest... Babel ofzo.
BFF met GGMM
pi_158126073
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

17 miljoen van NL naar Engeland, zal wel een Ajacied zijn geweest... Babel ofzo.
Babel is niet via Engeland naar een absolute topclub gegaan
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_158126157
quote:

[..]

Hij ging eerst naar Engeland en vertrok later naar een topclub voor 17 miljoen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_158126278
quote:

[..]

Die is toch niet afgekeurd door een NL topclub?
pi_158126472
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_158127844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:26 schreef heiden6 het volgende:

Of anders Bony?
Die staat toch regelmatig gewoon basis bij City?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')