SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
je was ook een kilo afgevallen in twee dagen vorige week, ik vind de stille conclusie "dat 1500 calorieën dus te veel is" wel wat voorbarigquote:Op maandag 7 december 2015 07:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen
2-3 daagjes op en boven de 1500 en +0,3. Zoals verwacht. Wellicht is het vocht. Even afwachten!
Merci! En insgelijksquote:Op maandag 7 december 2015 07:24 schreef N.icka het volgende:
Goedemorgen, deze eeeeeeeeuwige lurkster wenst jullie een mooie nieuwe week
Ben benieuwd hoe het de rest vd week gaatquote:Op maandag 7 december 2015 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je was ook een kilo afgevallen in twee dagen vorige week, ik vind de stille conclusie "dat 1500 calorieën dus te veel is" wel wat voorbarig
Weekend na sinterklaas, de meesten zullen niet snoeihard zijn afgevallen denk ik. Ik sta op -0.3 tov gisteren, +0,3 tov donderdag toen mijn buik raar ging doen. Ben ook benieuwd waar de balans gaat liggen. Heb een volle week training, de trainingslocatie is 11km van huis, dus ik krijg in ieder geval mijn lichaamsbeweging
Lastig he!quote:Op maandag 7 december 2015 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Succes BE! Ik vrees ook voor de eettafel deze week, bij training zijn altijd buffetten. Ik heb dus gewoon mijn reguliere eetpakket bij me en ga in de pauze wel wandelen
quote:Op maandag 7 december 2015 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lastig he!
Ik kom vandaag en woensdag niet echt onder meelinchen uit vrees ik,
Nou, op dit moment... De sfeer is om te schieten soms, dus het is best toepasselijk!quote:
Voor kerst koop ik gewoon niks bijzonders. Voor Sint kom ik daar niet onderuit.quote:Op maandag 7 december 2015 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt blij dat de Sint voorbij is, want dat scheelt me een confrontatie met kruidnootjes en chocolade. Kerst vind ik echt Heel Erg Stom, dus die verleiding is stukken minder groot. Ik schiet altijd tot 27 december in de Scrooge-modus en kan dan weer ademhalen.
Hoe bevalt HF? Komt het uit met hoeveelheden, bereidingstijd etc?quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef MutedFaith het volgende:
D: HF Broccolisalade, met kipfilet en aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |