De winter van 2015 was idd ook kut. De zomer vond ik dan wel weer goed te doen. Hittegolf en de hele zomer temperaturen waarbij je in een t-shirt kon rondlopen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
2013-14 was een zeer zachte milde winter idd, en gevolgd door een prima lente en zomer. Pas vrij laat in het jaar werd het wat nattiger volgens mij.
2014 vond ik geweldig qua weer. 2015 vond ik weer een ouderwets rampjaar.
Kan altijd in de laatste week van dec nog omlaag kelderen....quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Vorstloze december komt wel in de buurt op deze manier.
Relatief veel kleine depressies in de buurt dit najaar lijkt het inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:23 schreef GekkePoes het volgende:
Als het code geel is en ik zie dat het windstoten zijn tot maar 90kmh vind ik het niet eens interessant meer. Stormt waait het al zo vaak in Nederland?
Wil je daar iets zinnigs over kunnen zeggen moet je nog wel een weekje wachten...quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:23 schreef DJMO het volgende:
Ik wil morgen of komende week ergens een berichtje plaatsen op de frontpage met een weersverwachting voor kerstmis / oud & nieuw. Graag jullie verwachtingenMag naar djmo@fok.nl
Bekijk de pluimen, nu je weet hoe ze werkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:23 schreef DJMO het volgende:
Ik wil morgen of komende week ergens een berichtje plaatsen op de frontpage met een weersverwachting voor kerstmis / oud & nieuw. Graag jullie verwachtingenMag naar djmo@fok.nl
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Bekijk de pluimen, nu je weet hoe ze werken
Euh, nouwja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |