quote:
Op zondag 13 december 2015 13:28 schreef ranja het volgende:Ik vind het wel jammer dat dit topic ineens last krijgt van haast, na 12 stemmen al een nieuwe terwijl er normaal makkelijk 20-25 gehaald worden?
Voor deze ronde gewoon Abba.
Ik zou het liefst ook zien dat we de 20/25 stemmen halen in 24 uur. Maar er is soms veel muziek dat wordt uitgebracht in een week.
Ook merk ik dat er veel meer nummers de top 40 in kwamen in de jaren 70s/80s en 90s dan nu het geval is. Dus soms wil ik gewoon een beetje vaart maken.
Maar soms is het ook, zoals nu dus. Dat er eigenlijk al een winnaar is, namelijk Abba, moeten we dan echt nog 3 dagen wachten op de mensen die het topic iets minder constant volgen dan degene die hier wel netjes binnen 24 uur stemmen.
Ik ben blij met iedere stem en dat het topic goed loopt, en als er meer mensen zijn die liever niet de 24 uur rondes willen hebben, dan zal ik er naar luisteren en weer terug gaan naar een 3x in de week ronde, maar dan gaan we uiteindelijk een stuk minder nummers voorbij zien komen.