Had ik kunnen verwachten.quote:
Nouri - vd Beek - Bazoerquote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten.
Ik wacht nog steeds totdat het onze beurt is. Onze Lieve Heer kan Nederland toch niet overslaan ?!?!
Hij schonk ons Robben en dat was wel genoeg voor 40 jaarquote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten.
Ik wacht nog steeds totdat het onze beurt is. Onze Lieve Heer kan Nederland toch niet overslaan ?!?!
Daar heb je wel een punt idd.quote:Op zondag 6 december 2015 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij schonk ons Robben en dat was wel genoeg voor 40 jaar
Bepalende wedstrijden. Heerlijk!quote:Op zondag 6 december 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende week op TV
PSV - CSKA
Olympiakos - Arsenal
Juichen voor PSV en Wolfsburg.quote:Op zondag 6 december 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepalende wedstrijden. Heerlijk!
Ik zou het leuk vinden als je dan PSV support.quote:Op zondag 6 december 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepalende wedstrijden. Heerlijk!
Leuk Helmond kliekje zit er bij Willem II, hopelijk is Andrade snel weer terug.quote:Op zondag 6 december 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ex-speler van Helmond Sport en VVV.
Dit boeit je waarschijnlijk ni echt.
En Ondaan. De rechtsbuitenpositie is behelpen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk Helmond kliekje zit er bij Willem II, hopelijk is Andrade snel weer terug.
Mooi goaltje van je.quote:Op zondag 6 december 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
''Streppel breekt bijna zijn nek''
Dan heeft hij de driedubbele salto van Aké niet gezien. D
Ik ben bloedserieusquote:Op zondag 6 december 2015 19:43 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Stop maar met deze act. Werkelijk niemand waardeert het
quote:Op zondag 6 december 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Henk de opa Henk van de KPN reclame?
Lekker cammen met je kleinkinderen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Henk de opa Henk van de KPN reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |