Duwde Nijhuis volgens mij. Gewoon direct rood ook.quote:Op zondag 6 december 2015 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die rood kwam daadwerkelijk later. Als reactie op iets, maar wat heb ik dus gemist.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo voelt het dus om Ajacied te zijn![]()
![]()
Zo heerlijk om lucky en onverdiend te winnen
PizzaGeit vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 december 2015 16:16 schreef ForzaMilan het volgende:
En feyenoorders zeiken altijd over de KNVB toch. Je hebt die scheids al de hele wedstrijd mee.
Ik vind jou een leuke trollquote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Noem mij eens de wedstrijden op die Ajax dit seizoen lucky en onverdiend gewonnen heeftquote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Niveau hier is nooit echt hoog.quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
Jezus kunnen jullie alleen maar over en weer lucky roepen? Wat een trieste bende zeg.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef iPat het volgende:
Feyenoord gaat kampioen worden dit jaar. Ik zie Kramer dit seizoen nog iemand onthoofden en dan nog de vrije trap meekrijgen.
![]()
Kramer en carriere in 1 zin...quote:Op zondag 6 december 2015 16:17 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat Kramer een carriere-brekende blessure krijgt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |