ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Is stiekum op zoek naar EVA.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en sluitseinen zijn voor waar de zon niet schijnt.
Op Almere Parkwijk heeft een machinist gisteren de deuren van de trein aan de verkeerde kant vrijgegeven. Aan de spoorzijde kwam direct daarna een IC op hoge snelheid voorbijrazen. Gelukkig zijn er geen ongevallen gebeurd.
Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef Peterselieman het volgende: Op Almere Parkwijk heeft een machinist gisteren de deuren van de trein aan de verkeerde kant vrijgegeven. Aan de spoorzijde kwam direct daarna een IC op hoge snelheid voorbijrazen. Gelukkig zijn er geen ongevallen gebeurd.
Met ICR kon je gewoon niet per kant vrijgeven, daar gingen ze altijd aan allebei de kanten tegelijk open. Ik zou bijna zeggen "Natuurlijk zijn er geen ongelukken gebeurd, want mensen kijken tegenwoordig uit hun doppen of ze een perron zien".
Op zondag 6 december 2015 15:43 schreef dennistd het volgende: We rijden trouwens weer (niet al te snel). Trein is nu bij Bathmen terwijl ie al bij Fles voor de deur had moeten staan...
Bathmen is niet echt tussen Apeldoorn en Amersfoort... We stonden nu ook al weer twee minuten voor Snippeling aansl. te wachten. We rijden nu verder, maar ondertussen kwam er niets vanuit Zutphen.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op zondag 6 december 2015 15:49 schreef Dr_Flash het volgende: GTW's door Deventer lig ik niet zo wakker van trouwens, die komen hier vaak genoeg langs op weg naar de onderhoudsplaats in Zutphen.
Klopt ja, bij jou komen ze wel vaker. In Twente zijn ze toch een stukje zeldzamer
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef dennistd het volgende: Bathmen is niet echt tussen Apeldoorn en Amersfoort... We stonden nu ook al weer twee minuten voor Snippeling aansl. te wachten. We rijden nu verder, maar ondertussen kwam er niets vanuit Zutphen.
Het is wel de locatie waar de cargo heen moet en waar jouw trein heen moet.. Je kan ze beter in Deventer herrouteren dan dat je daar in Apeldoorn achter moet komen.
Het is wel de locatie waar de cargo heen moet en waar jouw trein heen moet.. Je kan ze beter in Deventer herrouteren dan dat je daar in Apeldoorn achter moet komen.
Dat wel, maar daarvoor hoeft de boel toch geen minuten stil te staan bij Holten?
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op zondag 6 december 2015 15:52 schreef Kansenjongere het volgende: Was deze hier als eens langsgekomen? Knakker in Nieuw Zeeland die op een heuvel zijn eigen spoorlijn heeft aangelegd:
Op zondag 6 december 2015 15:52 schreef Kansenjongere het volgende: Was deze hier als eens langsgekomen? Knakker in Nieuw Zeeland die op een heuvel zijn eigen spoorlijn heeft aangelegd:
Een machinist heeft gisteren in Almere per ongeluk de deuren van een stilstaande trein aan de verkeerde kant geopend,juist toen er een intercity voorbijkwam.Ander personeel kon nog net op tijd de deuren sluiten.De machinist mocht van een agent die ook in de trein zat,niet verder rijden.De machinist had niet gedronken.
Op zondag 6 december 2015 15:50 schreef dennistd het volgende: Bathmen is niet echt tussen Apeldoorn en Amersfoort... We stonden nu ook al weer twee minuten voor Snippeling aansl. te wachten. We rijden nu verder, maar ondertussen kwam er niets vanuit Zutphen.