moeten die geen katten uit bomen halen ?quote:Op maandag 7 december 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Dat ding wordt bewaakt door de brandweermannen.
jep. althans dat zouden nu de plannen zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus als ik mijn gsm niet oplaad of ik loop buiten rond zonder gsm dan ben je de sjaak?
zoals ik al zei....ingecalculeerd verliesquote:Op maandag 7 december 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. althans dat zouden nu de plannen zijn.
vraag me alleen af hoe dat moet gaan met oudjes die geen smartphone hebben of dat ding altijd uit hebben staan en zo
Ik ken genoeg jonge mensen zonder smartphone.quote:Op maandag 7 december 2015 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. althans dat zouden nu de plannen zijn.
vraag me alleen af hoe dat moet gaan met oudjes die geen smartphone hebben of dat ding altijd uit hebben staan en zo
ik ga er altijd achter zitten bij vuurgevechtenquote:Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die 3310's zijn beste toestellen wel he...
ik niet echt.quote:Op maandag 7 december 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken genoeg jonge mensen zonder smartphone.
pew pew pewwwwwquote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga er altijd achter zitten bij vuurgevechten
zo groot zijn ze ook weer nietquote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga er altijd achter zitten bij vuurgevechten
De 5210 is nog steeds de beste.quote:Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die 3310's zijn beste toestellen wel he...
quote:Op maandag 7 december 2015 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De 5210 is nog steeds de beste.
welk album?quote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef tailfox het volgende:
Zo toch ff lekker album op van pearl jam en lekker programmeren
Ninequote:
hold to the thread hoorde ik eddie net zingen toen ik je post las vandaarquote:
Dat is van dit album jaquote:Op maandag 7 december 2015 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hold to the thread hoorde ik eddie net zingen toen ik je post las vandaar
quote:
Die heb ik ook nog gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |