Ik kreeg gewoon een zoempje (tril want op tafel) en een melding van nieuw bericht..quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat alarm gaat ook als je telefoon op stil hebt staan
Daar heb je een puntquote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar wij gebruiken hem om te communicere
nee hoor, hier net nietquote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dat alarm gaat ook als je telefoon op stil hebt staan
quote:
Ik wil hem wel ontvangen hoor. Maar als ik het bericht krijg "dat tel juist is ingesteld', dan stel ik vragen, want privacy etc.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom zou je hem eigenlijk niet willen ontvangen zon bericht?
ik wil graag verrast worden door gevaar, dat geeft het leven wat spanningquote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom zou je hem eigenlijk niet willen ontvangen zon bericht?
oh, dan had dus gewoon niemand zn telefoon stil gezetquote:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil graag verrast worden door gevaar, dat geeft het leven wat spanning
je vingers in het stopcontact steken ookquote:Op maandag 7 december 2015 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo van,waar is iedereenquote:Op maandag 7 december 2015 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh goed idee, ik schok mijn hart zelf wel weer op ordequote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef crv het volgende:
[..]
je vingers in het stopcontact steken ook
urk op zondag duhhhquote:Op maandag 7 december 2015 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo van,waar is iedereen
[ afbeelding ]
lekker rustig
Rolschaatsenquote:Op maandag 7 december 2015 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo van,waar is iedereen
[ afbeelding ]
lekker rustig
graag gedaan, was gratisquote:Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh goed idee, ik schok mijn hart zelf wel weer op orde
over een paar jaar zijn die overal wegquote:Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon zowat naast het luchtalarm dinges. De kans dat ik dat hoor is groter dan mijn mobiel.
niet gesaboteerd door je medebewoners ?quote:Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon zowat naast het luchtalarm dinges. De kans dat ik dat hoor is groter dan mijn mobiel.
Dus als ik mijn gsm niet oplaad of ik loop buiten rond zonder gsm dan ben je de sjaak?quote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over een paar jaar zijn die overal weg
zegt men
had ik ook gehoord ja, want iedereen heeft een mobiel dus....quote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over een paar jaar zijn die overal weg
zegt men
of je hebt gelukquote:Op maandag 7 december 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus als ik mijn gsm niet oplaad of ik loop buiten rond zonder gsm dan ben je de sjaak?
Nee joh. Dat ding wordt bewaakt door de brandweermannen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef crv het volgende:
en die is nog
[..]
niet gesaboteerd door je medebewoners ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |