Jammer dat ze hier nu een overduidelijke act van maakt. Vorig seizoen waren dit soort opmerkingen nog oprecht.quote:Op zondag 6 december 2015 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord duidelijke penalty ontnomen
Komt wss in Deventer pas neerquote:Op zondag 6 december 2015 14:35 schreef Tchock het volgende:
Nijland schiet, bal landt ergens halverwege Arnhem.
Is goedquote:Op zondag 6 december 2015 14:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we vandaag wel een beetje lief doen.
Dat was lachwekkend inderdaad. Ik heb vorig jaar van al mijn Feyenoordvrienden moeten aanhoren dat we zo fantastisch positiespel speelden. Ondertussen werd er gemiddeld 1 kans per wedstrijd gecreëerd en eindigde de helft van de wedstrijden in 0-0. Zelfs van Dordt wonnen we 2 keer pas in de laatste minuut.quote:Op zondag 6 december 2015 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
''Feijenoord (toentertijd op 23 punten achterstand van PSV) verdient de titel vanwege het goede spel''
-PizzaGeit, 2014/15
Krijg je hè, zo net na Sinterklaasavond... Denken de kindjes dat ze weer stout mogen doen, de cadeaus zijn immers binnen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we vandaag wel een beetje lief doen.
quote:Op zondag 6 december 2015 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijg je hè, zo net na Sinterklaasavond... Denken de kindjes dat ze weer stout mogen doen, de cadeaus zijn immers binnen.
3,5 miljoen voor balletjes terug.quote:Op zondag 6 december 2015 14:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vejinovic pure kutspeler. Gaat nergens over.
Drama inderdaad. Lange onhandige slungel. Dan heb ik nog liever Clasie. (ook al hopeloos overschat trouwens)quote:Op zondag 6 december 2015 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
3,5 miljoen voor balletjes terug.
Welke doping gebruikt die Turk dan?quote:Op zondag 6 december 2015 14:40 schreef Tchock het volgende:
Guzubuyuk is tien kilo afgevallen maar draagt nog veel te grote kleren, het ziet er echt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |