abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158072189
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 07:42 schreef Fixers het volgende:

[..]

Er ligt aan die lus wel een extra stuk asfalt waar je zo op rijdt zonder hele moeilijke manoeuvres te maken. Maar om op die plek die StaceySinger verzint te komen moet je uiteraard terug steken, dat valt op als er iemand langskomt.

Op #StreetView: https://www.google.com/ma(...)E0Jk5d54aBE5qbMw!2e0

Ik vind het trouwens een heel erg ver gezocht scenario. Meisje drogere in een drukke kroeg, naar buiten loodsen zonder dat haar vriendinnen je opmerken, zorgen dat je buiten of door de portier niet wordt gezien, een paar uur later op een specifieke plek langs de snelweg dat meisje uit de auto zetten. Dat vraagt nogal planning en voorbereiding. Het klinkt mij als gekunsteld in de oren, om maar een grote boze gemene dader te kunnen aanwijzen. Alles om maar zelfmoord of eigen verantwoordelijkheid (experimenteren met drugs) van Dascha uit te sluiten, 'want dat doet zo'n meisje niet'.
Zo denken er meer mensen over.
pi_158072534
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 07:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De quote zelf is niet zo te vinden op internet. Ook niet in delen......
Daarom is die hele post nu weg.
pi_158072573
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus het was wederom zo'n losse kreet......? Het moet voor mensen die dit topic (en bepaalde anderen) eerder niet hebben gevolgd erg moeilijk zijn de bomen door het bos nog te zien.
pi_158072580
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus het was wederom zo'n losse kreet......? Het moet voor mensen die dit topic (en bepaalde anderen) eerder niet hebben gevolgd erg moeilijk zijn de bomen door het bos nog te zien.
Misschien staat het wel ergens, maar zonder bronvermelding kan iedereen van alles gaan zitten verzinnen.
pi_158072589
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bah.
Het is brutaal en respectloos naar de nabestaanden toe. Zulke posts.
Make my day!
pi_158072593
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Misschien staat het wel ergens, maar zonder bronvermelding kan iedereen van alles gaan zitten verzinnen.
Dan zou je het moeten kunnen vinden met google en gebruik van " " op zijn minst delen van zo'n uitspraak. NIETS.
pi_158072621
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan zou je het moeten kunnen vinden met google en gebruik van " " op zijn minst delen van zo'n uitspraak. NIETS.
Dan moet het geindexeerd zijn, kon ook niks vinden.
pi_158072637
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan moet het geindexeerd zijn, kon ook niks vinden.
Het zal wel van facebook of Twitter komen. Volgens mij pakt google daar de uitspraken niet. Zover ik kon zien heeft de huidige eigenaar van die zaak uberhaupt geen uitspraken gedaan die ingaan op deze zaak.
  maandag 7 december 2015 @ 08:43:24 #259
40566 Ericr
Livewrong
pi_158072648
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon de posts van Ootjekatootje en Staceysinger overslaan. Iedere mysterieuze dood leidt tot oeverloos gespeculeer en wat hun betreft het liefst tot een reeks van honderden topics.
pi_158072677
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:43 schreef Ericr het volgende:

[..]

Gewoon de posts van Ootjekatootje en Staceysinger overslaan. Iedere mysterieuze dood leidt tot oeverloos gespeculeer en wat hun betreft het liefst tot een reeks van honderden topics.
Dat zou het beste zijn maar ik vind het wel interessant. Zeker omdat dit in soortgelijke topics door dezelfde mensen bevuilt wordt dacht ik deze keer "laat ik eens wat kritische noten plaatsen" misschien zet het aan het denken. Het is een vreemd fenomeen dat op die manier aandacht zoeken met vaak totaal uit de lucht gegrepen zaken.
pi_158072726
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zou het beste zijn maar ik vind het wel interessant. Zeker omdat dit in soortgelijke topics door dezelfde mensen bevuilt wordt dacht ik deze keer "laat ik eens wat kritische noten plaatsen" misschien zet het aan het denken. Het is een vreemd fenomeen dat op die manier aandacht zoeken met vaak totaal uit de lucht gegrepen zaken.
Maar het is toch niet de bedoeling dat wij gaan googelen of een quote van iemand hier wel klopt?
Make my day!
pi_158072739
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 08:49 schreef agter het volgende:

[..]

Maar het is toch niet de bedoeling dat wij gaan googelen of een quote van iemand hier wel klopt?
Nee. Maar zodoende je leer je dat je dat zeker wel moet doen.
pi_158072755
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Maar zodoende je leer je dat je dat zeker wel moet doen.
Man o man. Wat een niveautje weer. :')
Make my day!
  maandag 7 december 2015 @ 09:02:30 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158072839
Wtf, heeft ze nou haar eigen fantasie in de vorm van een krantenartikel gegoten en hier gepresenteerd als zijnde bron van het eea :?.
KuikenGuppy
pi_158072850
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 07:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

En weer verzin je iets in je plaatje wat er niet staan.
Er staat "op de lus".
Om op die "parkeerplek" te komen die jij verzint moet je een hele bijzondere manoeuvre op een snelweg maken (of tegen de rijrichting inrijden, of achteruitrijden) en dat kun je niet onopvallend doen.

Misschien moet je zulke dingen eens lezen zoals ze er staan: op de lus stoppen op de vluchtstrook.
je doet het erom He ! je komt hier om te zieken zal weer een TR sturen
jij blijft maar doorzwammen zonder zelf ook maar iets te onderzoeken ,walchelijk

het is 1 grote LUS dat gebied

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 7 december 2015 @ 09:04:43 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158072859
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 08:49 schreef agter het volgende:

[..]

Nee, daarom bronvermelding.
En met bronvermelding zie je ook dat sommige mensen zelf geshopte plaatjes onder een bericht uit een krant plakken, zodat het lijkt alsof het plaatje bij het bericht hoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 december 2015 @ 09:06:13 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158072870
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:04 schreef StaceySinger het volgende:
... zonder zelf ook maar iets te onderzoeken ...
Want dat is de taak van fok? :')
KuikenGuppy
pi_158072871
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, daarom bronvermelding.
En met bronvermelding zie je ook dat sommige mensen zelf geshopte plaatjes onder een bericht uit een krant plakken, zodat het lijkt alsof het plaatje bij het bericht hoort.
Ja. Dat stoorde mij ook.
Alsof dat plaatje bij het artikel hoorde.
Make my day!
pi_158072876
quote:

[..]

jij blijft maar doorzwammen zonder zelf ook maar iets te onderzoeken ,walchelijk

[ afbeelding ]
Jij onderzoekt ook erg weinig. Je poneert gewoon veel theorien. Ik heb je gisteren even op gezocht in eerdere topics over dit onderwerp. Je plaatst van alles. Daarnaast geloof je dat alles wel mogelijk kan zijn. Dat heeft niets met onderzoek te maken. Straks komt er misschien een definitief en goed bewezen verhaal naar buiten van een betrouwbare bron. Dan kun jij in elk geval zeggen "dat zei ik al"want je hebt alles al gezegd.
  maandag 7 december 2015 @ 09:08:13 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158072883
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prima meid, stuur jij maar een TR hoor, maar ik ben niet degene hier die het gebied duidelijk niet kent en vervolgens nieuwsberichten van plaatjes gaat voorzien die ten eerste niet kloppen met de inhoud van het "nieuwsbericht" dat in dit geval vooral de speculatie van een buurtbewoner was.

Ik ken de lus, ik ken dat stukje waar je volgens jou makkelijk kon parkeren ook, maar jij bent de enige die gaat zitten beweren dat daar wel even geparkeerd kon worden, en dat is puur op gebrek aan kennis van de situatie, ook de geciteerde buurtbewoner deed jouw suggestie niet omdat iedereen die de situatie daar maar een beetje kent weet dat het van de zotte is om te denken dat iemand daar wel even ongezien kan gaan parkeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 december 2015 @ 09:09:16 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158072895
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:02 schreef Burdie het volgende:
Wtf, heeft ze nou haar eigen fantasie in de vorm van een krantenartikel gegoten en hier gepresenteerd als zijnde bron van het eea :?.
Nee een of andere zogenaamde quote zonder bronvermelding.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158072911
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee een of andere zogenaamde quote zonder bronvermelding.
Die deze keer weggehaald wordt maar vele keren ook niet en dan door anderen als waar wordt aangenomen. Over het verzieken van een topic gesproken.
pi_158073014
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima meid, stuur jij maar een TR hoor, maar ik ben niet degene hier die het gebied duidelijk niet kent en vervolgens nieuwsberichten van plaatjes gaat voorzien die ten eerste niet kloppen met de inhoud van het "nieuwsbericht" dat in dit geval vooral de speculatie van een buurtbewoner was.

Ik ken de lus, ik ken dat stukje waar je volgens jou makkelijk kon parkeren ook, maar jij bent de enige die gaat zitten beweren dat daar wel even geparkeerd kon worden, en dat is puur op gebrek aan kennis van de situatie, ook de geciteerde buurtbewoner deed jouw suggestie niet omdat iedereen die de situatie daar maar een beetje kent weet dat het van de zotte is om te denken dat iemand daar wel even ongezien kan gaan parkeren.
en nu is het ineens speculatie van een buurtbewoner ?
Ben ik degene die dat even gaat zitten beweren ?

dit staat er in het artikel

De familie gaat er vanuit dat Dascha bewust is gedrogeerd en mogelijk is misbruikt.
Ze zou zijn meegenomen in een auto en bij het uitgestrekte natuurgebied tussen Hilversum en Hollandsche Rading zijn gedumpt.
Dat kan goed en ongezien op de lus van de oprit vanuit Hilversum naar de A27. ,,Even stoppen op de vluchtstrook, meisje eruit en weg.
Daar vandaan ben je zo bij de onbewaakte overweg waar ze onder de trein kwam'', weet een bewoner van het gebied.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 7 december 2015 @ 09:33:04 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158073175
Op de vluchtstrook van die lus is wat anders dan achteruit steken om te 'parkeren' op dat stukje asfalt waar jij die zogenaamde parkeerplek hebt getekend. Dat is namelijk een stuk minder logisch. Je wekt alleen wel de indruk dat die buurtbewoner dat gezegd heeft, door het kaartje te plaatsen als ware het een plaatje dat bij dat artikel hoort.
KuikenGuppy
  maandag 7 december 2015 @ 09:35:18 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158073210
Die ouders klampen zich overduidelijk aan elke strohalm vast om hun ongeschonden beeld van hun gestorven dochter te kunnen houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')