Waarom zouden wij dit moeten verklaren? Waarom zou ik überhaupt energie en tijd steken in het verklaren van media die hetzelfde tekstje voorlezen?quote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk eens hoe gescript de tv-media kan zijn:
Graag jullie verklaring hiervoor.
Post #10quote:Op zondag 6 december 2015 13:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hamvraag is: zitten de zionisten erachter? Anders kan het nooit een complot zijn.
Yep: https://ronabbass.wordpre(...)oogle-youtube-et-al/quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dit moeten verklaren? Waarom zou ik überhaupt energie en tijd steken in het verklaren van media die hetzelfde tekstje voorlezen?
Hoe kan het dat al die verschillende nieuwszenders exact hetzelfde riedeltje oplezen dan?quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dit moeten verklaren? Waarom zou ik überhaupt energie en tijd steken in het verklaren van media die hetzelfde tekstje voorlezen?
Komt-ie weer met uitgekauwde oneliners die door luie redacties herkauwd worden?quote:Op zondag 6 december 2015 13:02 schreef Scrummie het volgende:
Dus YouTube is helemaal geen vrijplaats voor informatie, maar een van de vele manieren waarop de zionisten TS gemanipuleerd hebben. Interessant...quote:Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep: https://ronabbass.wordpre(...)oogle-youtube-et-al/
Een beetje het Droste-effect ...
gr. Gr. Ingrid.
Yep ...quote:Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
Dus YouTube is helemaal geen vrijplaats voor informatie, maar een van de vele manieren waarop de zionisten TS gemanipuleerd hebben. Interessant...
Of al die open je ogen-filmpjes op YT is desinfo. En worden degenen die het bangst zijn voor indoctrinaties het hardst geïndoctrineerd.quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel een slechte elite dan. Wel de grote media beheersen maar Youtube kan gewoon bestaan met alle Hoax-filmpjes en bewijs voor complotten.
Je gaat je toch afvragen of ze nog wel de touwtjes in handen hebben daar.
Bepaalde informatie wordt ook van youtube verwijderd omtrent dit onderwerp ja.quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel een slechte elite dan. Wel de grote media beheersen maar Youtube kan gewoon bestaan met alle Hoax-filmpjes en bewijs voor complotten.
Zoals hierboven al is gesteld: Google is niet minder zionistisch dan andere media.quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef ChrisCarter het volgende:
Bepaalde? Dus hoe weet je dan zeker dat de info die jij hebt niet besmet is? Heb je een soort excellijst met filters? Serieuze vraag overigens.quote:Op zondag 6 december 2015 13:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bepaalde informatie wordt ook van youtube verwijderd omtrent dit onderwerp ja.
Of ze houden de ratings voor de videos kunstmatig laag.
Geweldig, says it allquote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk eens hoe gescript de tv-media kan zijn:
Graag jullie verklaring hiervoor.
Staan ze met een geweer op je slaap bij de kassa dat je iets moet kopen dan? Je bent er zelf bij hoor. Wij doen nooit iets met kerst behalve gezellig samen eten.quote:Op zondag 6 december 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig, says it allmet de kerst voor de deur, boom in het huis, shoppen moet je, kopen ook voor jezelf
Zucht...quote:Op zondag 6 december 2015 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig is YouTube geen medium. Laat staan een medium in enge Zionistische handen.
Ik snap dat ook nooit. Het lijkt wel alsof de complotaanhangers hier denken dat ieder ander mens zo ontzettend dom is dat ze alles doen wat reclame en media aandragen. Best een onsympathieke zienswijze.quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Staan ze met een geweer op je slaap bij de kassa dat je iets moet kopen dan? Je bent er zelf bij hoor. Wij doen nooit iets met kerst behalve gezellig samen eten.
Maar YouTube is en blijft een zionistisch bolwerk!quote:Op zondag 6 december 2015 13:26 schreef Lichtkogel het volgende:
Zucht...
Daarom zeg ik toch ook; internet is het laatste, relatief vrije medium wat we hebben.
Hierop kunnen we informatie, tussen de enorme berg onzin zoals o.a. ufos/reptilians die erop staat, vinden omtrent dit onderwerp.
Ho ho, dat jij het onzin vindt betekent niet dat het onzin is. Ik meen te herinneren dat Japie77 juist wel gelooft in de reptilians. Daar zijn ook filmpjes genoeg over te vinden op youtube overigens.quote:Op zondag 6 december 2015 13:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hierop kunnen we informatie, tussen de enorme berg onzin zoals o.a. ufos/reptilians die erop staat,
Nee jij niet maar genoeg anderen wel. Wordt zat uitgegeven tijdens de Kerst aan must have I want. Media prent het je goed in, hebben hebben hebben want kerstmis. Wie weet word je wel miljonair als je met de loterij mee doet? Die rotkop van die Tensen komt alweer een paar keer op een avond langs met haar loten.quote:Op zondag 6 december 2015 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Staan ze met een geweer op je slaap bij de kassa dat je iets moet kopen dan? Je bent er zelf bij hoor. Wij doen nooit iets met kerst behalve gezellig samen eten.
Volgens mij ben jij hier de onsympathieke met nog wat anderen daarbij.quote:Op zondag 6 december 2015 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Het lijkt wel alsof de complotaanhangers hier denken dat ieder ander mens zo ontzettend dom is dat ze alles doen wat reclame en media aandragen. Best een onsympathieke zienswijze.
Je toont niks aan hoor, je doet wilde uitspraken, gebaseerd op tekortschietende kennis.quote:Op zondag 6 december 2015 13:31 schreef Lichtkogel het volgende:
Volgens mij ben jij hier de onsympathieke met nog wat anderen daarbij.
Daar waar wij alles normaal beargumenteren en de informatie proberen uit te wisselen, komen jullie als een stel verongelijkte kinderen de topics overhoop halen met ad hominems en ridiculiseren, ipv inhoudelijk te reageren.
Als dit zo'n onzin zou zijn wat wij hier plaatsen, dan zou toch gemakkkelijk het tegendeel aangetoond moeten kunnen worden?
Dat reclame "werkt" is geen geheim. Daarom is er marketing. Maar mensen staan niet gehersenspoeld aan de kassa's.quote:Op zondag 6 december 2015 13:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee jij niet maar genoeg anderen wel. Wordt zat uitgegeven tijdens de Kerst aan must have I want. Media prent het je goed in, hebben hebben hebben want kerstmis. Wie weet word je wel miljonair als je met de loterij mee doet? Die rotkop van die Tensen komt alweer een paar keer op een avond langs met haar loten.
Reptilians/Ufos/Flat earth is bullshit disinfo, om de Truthers belachelijk te kunnen maken.quote:Op zondag 6 december 2015 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ho ho, dat jij het onzin vindt betekent niet dat het onzin is. Ik meen te herinneren dat Japie77 juist wel gelooft in de reptilians. Daar zijn ook filmpjes genoeg over te vinden op youtube overigens.
Heb je de 2 videos in de OP gezien? Probeer beweringen die daarin gedaan worden inhoudelijk maar onderuit te halen dan.quote:Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je toont niks aan hoor, je doet wilde uitspraken, gebaseerd op tekortschietende kennis.
Ja.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt-ie weer met uitgekauwde oneliners die door luie redacties herkauwd worden?
Dat mechanisme al niet snappen ... Tja ...quote:
Mja. En het dan gebruiken als argument voor TV, terwijl hetzelfde trucje maar dan via tekst overal word toegepast. Zowel in de 'normale' media als de media waar hij zo'n fan van is.quote:Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mechanisme al niet snappen ... Tja ...
terwijl columbus niet eens de ontdekker van de nieuwe wereld isquote:Op zondag 6 december 2015 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergelijken jullie je nu al met Columbus?
dat kunnen wij beter zeggen...quote:Op zondag 6 december 2015 11:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dit soort mensen echt zijn
1quote:Op zondag 6 december 2015 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
John de Mol is ook een zionist?
De Mol is op zich al verdacht natuurlijk en dat hij de touwtjes in handen heeft ook
Black friday laat goed zien waar consumptie om het consumeren gaat.quote:Op zondag 6 december 2015 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Het lijkt wel alsof de complotaanhangers hier denken dat ieder ander mens zo ontzettend dom is dat ze alles doen wat reclame en media aandragen. Best een onsympathieke zienswijze.
Ik heb er niet aan meegedaan. Zover ik weet niemand in mijn directe omgeving. Jij?quote:Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef Lambiekje het volgende:
Black friday laat goed zien waar consumptie om het consumeren gaat.
Maar niet joods dus daar gaat je theoriequote:Op zondag 6 december 2015 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
1
[ afbeelding ]
+ 1
[ afbeelding ]
= 2
Waarom denk je dat het tekortschietend is.quote:Op zondag 6 december 2015 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je toont niks aan hoor, je doet wilde uitspraken, gebaseerd op tekortschietende kennis.
Wie is 'jullie' dan?quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het tekortschietend is.
Dat hebben wij juist met jullie.
Waarom wordt er vast gehouden aan een wereldbeeld wat aantoonbaar onjuist is
het is duidelijk. Je snapt concept platform nietquote:Op zondag 6 december 2015 13:40 schreef Copycat het volgende:
YouTube vertrouw ik niet, want zionistisch bolwerk.
Dat tonen zijn wilde, ongefundeerde claims aan. Hij snapt niet eens hoe het kan dat diverse televisie-items dezelfde flauwe, zeer voor de hand liggende oneliners gebruiken. Dan heb je het gewoon op zeer basaal niveau al niet gesnopen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denk je dat het tekortschietend is.
Dat hebben wij juist met jullie.
Waarom wordt er vast gehouden aan een wereldbeeld wat aantoonbaar onjuist is
leg dan eens uit hoe je het ziet met de oneliners.?quote:Op zondag 6 december 2015 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tonen zijn wilde, ongefundeerde claims aan. Hij snapt niet eens hoe het kan dat diverse televisie-items dezelfde flauwe, zeer voor de hand liggende oneliners gebruiken. Dan heb je het gewoon op zeer basaal niveau al niet gesnopen.
Heb ik al in een vorige braltopic waarin TS liet zien de media niet zo goed te begrijpen gedaan. Kun je even terugzoeken.quote:Op zondag 6 december 2015 14:17 schreef Lambiekje het volgende:
leg da eens uit hoe je het ziet met de oneliners.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |