SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima overwinning, lekker voetbal. Domme tegengoals. En krijgen we eindelijk eens een pingel
Oh en PSV
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Oké Dries.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja ja, de kampioensoverwinning is binnen.![]()
Veltman en de Cil zijn wel echtquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:37 schreef StarGazer het volgende:
Prima overwinning, lekker voetbal. Domme tegengoals. En krijgen we eindelijk eens een pingel
Oh en PSV![]()
![]()
Ja en ze winnen toch weer een moeilijke uitpot. Irritant. Maar goed, ik al zei, Ajax prima. Laat dat lekker prevalerenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit, 4 punten voor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Al meer dan 10 jaar niet verloren door PSV daar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en ze winnen toch weer een moeilijke uitpot. Irritant.![]()
18 jaar geleden zelfs....quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al meer dan 10 jaar niet verloren door PSV daar.'Wish I was old and a little sentimental'
Bij de 5-2 zou ik zijn handelen wel alsquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beste keeper van NL is niet ":')"willen benoemen ja
ze voetbalden nog op Monnikenhuizen. Zegt genoeg. Kut Vitesse.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Kijk even de 5-2 terug en ga je schámen voor je onbenullige opmerking.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beste keeper van NL is niet ":')"![]()
Tsja, ik ga me mentaal voorbereiden om Utrecht - Ajax te overleven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ze voetbalden nog op Monnikenhuizen. Zegt genoeg. Kut Vitesse.![]()
Ja zonde, verschil had al veel groter moeten zijn. Een kleine dip en het is weer omgekeerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en ze winnen toch weer een moeilijke uitpot. Irritant. Maar goed, ik al zei, Ajax prima. Laat dat lekker prevaleren![]()
Als PSV zo wisselend blijft qua prestaties zie ik het positief in. Echter verwacht ik wel dat ze een stuk stabieler worden met Lestienne en Willems weer terug. Dan ga ik er wel even vanuit dat Cocu de beste 11 opstelt, wat nogal lastig kan zijn voor hemquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja zonde, verschil had al veel groter moeten zijn. Een kleine dip en het is weer omgekeerdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nietszeggende statistieken zijn dat altijdquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al meer dan 10 jaar niet verloren door PSV daar.![]()
![]()
Gudelj wist vandaag 4x de bal naar de verkeerde man te spelen om zo een potentiële scoringskans compleet uit te sluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax heeft ook al voor het laatst in 2008/09 gewonnen in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nietszeggende statistieken zijn dag altijd
Normaal ben ik ook niet van deze nutteloze statistiekjes maar ieder seizoen denk ik dat de reeks wordt gestopt en dan gebeurt het niet.![]()
Verboden om te haten op Gudelj want hij brengt BALANS.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Brammess het volgende:
Gudelj wist vandaag 4x de bal naar de verkeerde man te spelen om zo een potentiële scoringskans compleet uit te sluiten.![]()
![]()
![]()
Ziedaar de balans. De balans in de score tussen Ajax en Heerenveenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Brammess het volgende:
Ach, Ajax heeft het ook jaren enorm moeilijk gehad met PECquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook al voor het laatst in 2008/09 gewonnen in Utrecht.
Normaal ben ik ook niet van deze nutteloze statistiekjes maar ieder seizoen denk ik dat de reeks wordt gestopt en dan gebeurt het niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopen op een wintertransfer bij PSV van een van hun sterkhouders.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als PSV zo wisselend blijft qua prestaties zie ik het positief in. Echter verwacht ik wel dat ze een stuk stabieler worden met Lestienne en Willems weer terug. Dan ga ik er wel even vanuit dat Cocu de beste 11 opstelt, wat nogal lastig kan zijn voor hem![]()
En bij Vitesse.quote:Op zondag 6 december 2015 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft het ook jaren enorm moeilijk gehad met PEC![]()
Dat zou natuurlijk niet slecht zijn, en hopen dat Ajax het zooitje allemaal een beetje bij elkaar kan houdenquote:Op zondag 6 december 2015 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopen op een wintertransfer bij PSV van een van hun sterkhouders.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook nog inderdaad. Wat traditioneel lastige wedstrijden betreft een heel behoorlijk seizoen tot dusverrequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Inderdaad en zo'n CL campagne heeft ook vaak wel invloed op voetballers. Onbewust wat minder motivatie / concentratie voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als PSV zo wisselend blijft qua prestaties zie ik het positief in. Echter verwacht ik wel dat ze een stuk stabieler worden met Lestienne en Willems weer terug. Dan ga ik er wel even vanuit dat Cocu de beste 11 opstelt, wat nogal lastig kan zijn voor hem![]()
Dan moet je wel zakken met geld krijgen die nog niet eerder getoond zijn in de Eredivisie. Brands is niet achterlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopen op een wintertransfer bij PSV van een van hun sterkhouders.Dit, dus.![]()
Toch zie je dat niet echt in de resultaten direct na CL-wedstrijden. Alleen tegen Heracles verloren, de rest allemaal gewonnenquote:Op zondag 6 december 2015 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad en zo'n CL campagne heeft ook vaak wel invloed op voetballers. Onbewust wat minder motivatie / concentratie voor de Eredivisie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Keepers maken ook fouten, zolang hij dit niet elke week doet kan ik er mee leven hoor, het is best logisch dat je wanneer je met rust 3-0 voor staat de concentratie is minder wordt, ik wil het niet goed praten maar een foutje is menselijk natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even de 5-2 terug en ga je schámen voor je onbenullige opmerking.![]()
![]()
Ja maar in de beker een keer 0-3 dacht ik met een hele vuurwerkshow en alles. Maar met Utrecht is het wel enigszins anders omdat die daadwerkelijk beter spelen tegen Ajax dan tegen de andere 16 tegenstanders.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook al voor het laatst in 2008/09 gewonnen in Utrecht.
Normaal ben ik ook niet van deze nutteloze statistiekjes maar ieder seizoen denk ik dat de reeks wordt gestopt en dan gebeurt het niet.![]()
Eredivisieverband inderdaadquote:Op zondag 6 december 2015 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar in de beker een keer 0-3 dacht ik met een hele vuurwerkshow en alles. Maar met Utrecht is het wel enigszins anders omdat die daadwerkelijk beter spelen tegen Ajax dan tegen de andere 16 tegenstanders..
![]()
Die wedstrijd was echt genieten, meteen scoren na dat hele spektakelquote:Op zondag 6 december 2015 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar in de beker een keer 0-3 dacht ik met een hele vuurwerkshow en alles. Maar met Utrecht is het wel enigszins anders omdat die daadwerkelijk beter spelen tegen Ajax dan tegen de andere 16 tegenstanders.
Wel hun enige verlies. Maar het kan ook voorafgaand aan de CL z'n invloed hebben, vandaag bijvoorbeeld horen ze ook gewoon te verliezen.quote:Op zondag 6 december 2015 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch zie je dat niet echt in de resultaten direct na CL-wedstrijden. Alleen tegen Heracles verloren, de rest allemaal gewonnen![]()
Echt bijna iedere club speelt beter tegen Ajax, dat is voor bijna iedere club de wedstrijd van t jaar.quote:Op zondag 6 december 2015 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar in de beker een keer 0-3 dacht ik met een hele vuurwerkshow en alles. Maar met Utrecht is het wel enigszins anders omdat die daadwerkelijk beter spelen tegen Ajax dan tegen de andere 16 tegenstanders.![]()
Zeker, ik kan me ook best voorstellen dat het een stuk meer energie kost en dat je doordeweeks tactisch gezien een stuk minder kunt. Het viel mij gewoon op dat ze na een CL wedstrijd niet per se slecht presterenquote:Op zondag 6 december 2015 00:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel hun enige verlies. Maar het kan ook voorafgaand aan de CL z'n invloed hebben, vandaag bijvoorbeeld horen ze ook gewoon te verliezen.
Nu volgende week Utrecht-uit zonder schade weten weg te spelen en we staan er toch echt behoorlijk goed voor![]()
![]()
Niets mis mee, maar toch ben ik er niet zeker van dat we kampioen gaan worden als ik eerlijk ben, en ik kan me vinger er niet opleggen wat het nou precies is.quote:Op zondag 6 december 2015 00:31 schreef FritzWepper het volgende:
Nu volgende week Utrecht-uit zonder schade weten weg te spelen en we staan er toch echt behoorlijk goed voor![]()
Over het algemeen matig spel, ook al zijn de resultaten prima. Daarnaast PSV dat over een prima eerste elftal beschikt, waarvan de linkerflank alleen al een tijdje afwezig isquote:Op zondag 6 december 2015 00:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar toch ben ik er niet zeker van dat we kampioen gaan worden als ik eerlijk ben, en ik kan me vinger er niet opleggen wat het nou precies is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwah matig spel kun je gewoon kampioen mee worden, en ik ben banger voor Feyenoord dan voor PSV eigenlijk, hopen dat ze er in rotterdam zelf ook in gaan geloven, dan gaat het vast misquote:Op zondag 6 december 2015 00:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen matig spel, ook al zijn de resultaten prima. Daarnaast PSV dat over een prima eerste elftal beschikt, waarvan de linkerflank alleen al een tijdje afwezig is![]()
![]()
Op het moment dat ze ook maar enigszins echt geloof er in gaan krijgen daar gaat het altijd fout, daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op zondag 6 december 2015 00:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mwah matig spel kun je gewoon kampioen mee worden, en ik ben banger voor Feyenoord dan voor PSV eigenlijk, hopen dat ze er in rotterdam zelf ook in gaan geloven, dan gaat het vast misMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoe kun je nu met droge ogen beweren dat een seizoen lang Vejinovic, Botteghin, Jan-Arie, Elia en van Beek opstellen je ook maar een fractie kans maakt op de titel?Dit, dus.![]()
PSV is de enige concurrent.quote:Op zondag 6 december 2015 00:56 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kun je nu met droge ogen beweren dat een seizoen lang Vejinovic, Botteghin, Jan-Arie, Elia en van Beek opstellen je ook maar een fractie kans maakt op de titel?![]()
Ik vind de selectie van Feyenoord minder dan die van een paar jaar geleden, en toen werd er ook al gefaald op alle fronten toen het erop aankwamquote:Op zondag 6 december 2015 00:56 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kun je nu met droge ogen beweren dat een seizoen lang Vejinovic, Botteghin, Jan-Arie, Elia en van Beek opstellen je ook maar een fractie kans maakt op de titel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zag PSV voor het seizoen als huizenhoog titelkandidaat maar door de defensieve instelling van Ajax ben ik niet meer zeker van de PSV-status.quote:![]()
Zeker positief verrast met hoe de defensie staat. Verademing t.o.v dominante Ricardo en Kip-zonder-hoofd Nicolai.quote:Op zondag 6 december 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag PSV voor het seizoen als huizenhoog titelkandidaat maar door de defensieve instelling van Ajax ben ik niet meer zeker van de PSV-status.![]()
43-9 had ik nooit verwachtquote:Op zondag 6 december 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag PSV voor het seizoen als huizenhoog titelkandidaat maar door de defensieve instelling van Ajax ben ik niet meer zeker van de PSV-status.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we wel eens een centrum Moisander-Van der HoornMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen nog Gudelj eruit en ik ben voorlopig wel tevreden met hoe het elftal staat. Alleen blijft het spel zorgelijk.quote:Op zondag 6 december 2015 00:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeker positief verrast met hoe de defensie staat. Verademing t.o.v dominante Ricardo en Kip-zonder-hoofd Nicolai.![]()
Van De Beek - Klaassen - Bazoerquote:Op zondag 6 december 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen nog Gudelj eruit en ik ben voorlopig wel tevreden met hoe het elftal staat. Alleen blijft het spel zorgelijk.
Punt naar voren of naar achter maakt niet uit, maar Heerenveen wist wel te vaak gebruik te maken van de ruimte tussen het middenveld en de verdediging
Forum Opties Forumhop: Hop naar: