Dit moest ik toch even twee keer lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou net zo zonde als waarschijnlijk zijn
Tja, soms moet je even moeite doen om iets briljants te begrijpenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit moest ik toch even twee keer lezen.
Was bijna te technisch voor me.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, soms moet je even moeite doen om iets briljants te begrijpen
Ik ben benieuwd hoeveel spelers er worden weggeplukt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:47 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een speler dames en heren, wat een speler.
Voor de meeste clubs groter dan Stoke wel gênant dat ze hem niet gehaald hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Shaqiri, tering.
Inter wilde hem niet.
Ik hoop dat ze gewoon allemaal lekker bij Leicester blijven en zichzelf niet gaan overschatten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel spelers er worden weggeplukt.
Dat hoop ik ook. Ze zijn prima op elkaar ingespeeld. Reuzebenieuwd hoe hoog ze eindigen als ze dit reactievoetbal sterk blijven uitvoeren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon allemaal lekker bij Leicester blijven en zichzelf niet gaan overschatten.
Paar miljoen per jaar meer, dezelfde competitie en een beter team. Een enkeling zal het afwijzen. En zelfs dan is het met als doel tijdelijk te blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon allemaal lekker bij Leicester blijven en zichzelf niet gaan overschatten.
Oh natuurlijk, voor het geld snap ik het wel hoor. Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar miljoen per jaar meer, dezelfde competitie en een beter team. Een enkeling zal het afwijzen. En zelfs dan is het met als doel tijdelijk te blijven.
Haten op Perquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:54 schreef Tagliano het volgende:
Per Mertesacker als aanvoerder, dan ben je afgegleden
Vertel mij eens wat er zo leuk is aan Per, of begint mijn sarcasmemeter vermoeid te raken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haten op Per![]()
Niet goed bij je hoofd ofzo?
Denk het tweede ouwe pik!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zo leuk is aan Per, of begint mijn sarcasmemeter vermoeid te raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |