Ik sta altijd klaar om domme wijven af te zeiken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:24 schreef LompeHork het volgende:
Ha Mur, tijdje terug al weer, ik begon je al te missen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaar om domme wijven af te zeiken.
de zwakke leefquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze man weet hoe hij moet rollen.
Wat doe jij dan met je leef?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef Dingflofbips het volgende:
De mod kan niet de leef handelen
Strak planquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Prima zo, niets meer aan doen
Binnenkort eens hier pilsen Remqo, haal ik wel wat moois in huis.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
KLB / Etto en frikandellen
Kan er duidelijk niet mee omgaan. Echt, van die mensen die dan denken even vluchtig een topic in KLB te kunnen openen zonder constructieve klacht. Waar de neuk ben je dan mee bezig? Het is hier geen fucking speeltuin ofzo.
get a roomquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Zo even in Krommenie een biertje pakken
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Zo even in Krommenie een biertje pakken
De OP.quote:
Sluit hem maar weerquote:
Ik zal je eens smaad aanpraten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sluit hem maar weer
Op basis van smaad.
Dat laat ik aan Frank, Huge of Netspitter over, ik ben wegquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sluit hem maar weer
Op basis van smaad.
Je kon het nog mooi doen, terwijl je hier was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Frank, Huge of Netspitter over, ik ben weg
Beste worstquote:
Een goede mod.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kon het nog mooi doen, terwijl je hier was.
Wat is dit voor mod?
Beter dan jou iigquote:
Jou kwam modden? Seksspelletje?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben gestopt omdat Remqo mij kwam modden.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Sommige mensen moet je echt keihard door een bushokje tyften. Gewoon, op het moment dat ze geboren worden.
O, dat maakt het iets goed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Iedereen behalve jou en Remqo.
Kost je wel bruidsschat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trouwen? We zijn toch neef en nicht, dus legaal is het sowieso.
Paard en een ezeltje is voldoende.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja boeiend, die twee euro is het geld ook niet.
* LompeHork plakplaatjes ophangtquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paard en een ezeltje is voldoende.
Jij hebt aids.quote:
Haha, lekker voor je.quote:
Daarom is het ook baggerquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent te vroeg met je bagger man.
Er wordt 's nachts ook niet meer gebaggerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent te vroeg met je bagger man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |