Dan had ie m denk ik beter wat verder naar voren kunnen opstellen.quote:
nah niet echtquote:Op zondag 6 december 2015 12:27 schreef Tagliano het volgende:
WII-Cambuur kan best nog een aardig potje worden
6-0 is best een leuke uitslag.quote:
Ik hoop op leuk voetbal van Willem II en Cambuur dat weer voor gekke dingen gaat zorgenquote:
Dat leuke voetbal speelt Willem II dit jaar helaas niet, maar ach we zullen zien.quote:Op zondag 6 december 2015 12:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop op leuk voetbal van Willem II en Cambuur dat weer voor gekke dingen gaat zorgen
Beter dan Fischer.quote:Op zondag 6 december 2015 12:38 schreef Tagliano het volgende:
Andersen kwam er bijzonder makkelijk langs
Maar Fischer is goed want hij heeft rendement. Ongetwijfeld zorgt hij ook voor balans in het elftalquote:
Speelde toch best een aardige pot gisteren.quote:Op zondag 6 december 2015 12:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Fischer is goed want hij heeft rendement. Ongetwijfeld zorgt hij ook voor balans in het elftal
Gister deed hij het goed ja, zou mooi zijn als hij dat door kan trekkenquote:Op zondag 6 december 2015 12:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Speelde toch best een aardige pot gisteren.
Ik erger me er al niet eens meer aan. Heb me er maar bij neergelegd dat ze standaardsituaties voor geen reet kunnen verdedigen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:42 schreef Tagliano het volgende:
Die wordt dus van begin tot eind door niemand gedekt he
Terwijl het toch niet enorm hoge wiskunde is ofzo. Iedereen een mannetje en nog een of twee voor de zonequote:Op zondag 6 december 2015 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik erger me er al niet eens meer aan. Heb me er maar bij neergelegd dat ze standaardsituaties voor geen reet kunnen verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |