Dat laatste gebeurt nooit meer. Dat de top ze ver los staat licht aan de inzinking van az em fct. Niet dat hun nou sterker worden.quote:Op zondag 6 december 2015 12:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n ramp. Net zoals ik het ook fantastisch vind dat we eindelijk weer eens de traditionele top 3 hebben. Alledrie de topclubs 80 punten of meer en de rest op een straatlengte achterstand. Dat is zoals het hoort, en alleen dan kun je wellicht weer een beetje meedoen in Europa.
Cambuur en de graafschap zijn wel zeker. En dan Twente of Roda lijkt hetquote:Op zondag 6 december 2015 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Willem II vandaag wint is er een gaatje ja
Ajax heeft de beste seizoensstart in bijna twintig jaar, PSV en Feyenoord kunnen aanhaken. Dat komt echt niet enkel door AZ en Twente hoor.quote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt nooit meer. Dat de top ze ver los staat licht aan de inzinking van az em fct. Niet dat hun nou sterker worden.
Ik zet in op Twente, zelfs met Ziyechquote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cambuur en de graafschap zijn wel zeker. En dan Twente of Roda lijkt het
Die krijgt dubbele dekking vandaagquote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
Is Andersen al aan z'n nieuwe hattrick bezig.
Inderdaad ja. Ik vind dat juist PSV dit jaar laat zien dat het wel degelijk weer een rol zou kunnen spelen in de subtop van Europa. (zeg maar clubs 20-30 van Europa) Dat Ajax het niet gered heeft is een regelrechte schande (veel pech gehad ook) maar ook die zijn verder gewoon prima bezig.quote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft de beste seizoensstart in bijna twintig jaar, PSV en Feyenoord kunnen aanhaken. Dat komt echt niet enkel door AZ en Twente hoor.
Is onzin als je naar het aantal punten kijkt. Voor alle drie de clubs moet het mogelijk zijn om rond de 80 punten te eindigen. Dat is top 3 waardig. We hebben de afgelopen 5 jaar seizoenen gehad waarbij Ajax met 70 punten kampioen werd, te gek voor woorden.quote:Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt nooit meer. Dat de top ze ver los staat licht aan de inzinking van az em fct. Niet dat hun nou sterker worden.
Dat zegt toch genoeg? Beste start in de eredivisie en toch in Europa de slechtste prestatie ooitquote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft de beste seizoensstart in bijna twintig jaar, PSV en Feyenoord kunnen aanhaken. Dat komt echt niet enkel door AZ en Twente hoor.
Verstandig.quote:Op zondag 6 december 2015 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die krijgt dubbele dekking vandaag
Het begint een beetje te lopen, daar is ook alles mee gezegd. Het programma is gewoon zwaar bagger voor ze.quote:Op zondag 6 december 2015 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mooie ploeg dat Willem II. Uitstekende spelers dit jaar.
Ben benieuwd waar die heen gaatquote:Op zondag 6 december 2015 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet in op Twente, zelfs met Ziyech
Nee, jij zegt dat ze losstaan door het falen van AZ en Twente maar dat is helemaal niet waar. Niet snel Europa er bij slepen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt toch genoeg? Beste start in de eredivisie en toch in Europa de slechtste prestatie ooit
Niet eens met moeite, gewoon zeer overtuigend van Wolfsburg gewonnen. Dikverdiend punt bij United en thuis ook een prachtige slimme overwinning.quote:Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze losstaan door het falen van AZ en Twente maar dat is helemaal niet waar. Niet snel Europa er bij slepen.
Daarnaast eens met dat PSV aantoont mee te kunnen in Europa, zij het met moeite.
Je was in de kerk?quote:Op zondag 6 december 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er dan eindelijk.
Drie uur op een houten stoel zitten, bah.
quote:''Hiddink was ten slotte kritisch op Ronald de Boer. De analyticus had de coach in ruste in oktober 2014 op de Engelse televisie outdated genoemd. “'Dat is nooit leuk, als je goed met iemand gewerkt hebt. Maar hij vroeg me wel om bondscoach van Qatar te worden tot 2022. Dus dat vond ik wel grappig, ja.”
Je hebt in hetzelfde programma wel Maarten Stekelenburg (de trainer) gemist die de functie hoofd jeugdopleidingen ambieert bij Ajax, en Ajax heeft wel interesse volgens Keesquote:Op zondag 6 december 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Ronald de Boer bashen is altijd terecht.
Ja dat ze losstaan heeft niks met hun geweldige selecties te maken. Dat zeg ik. Als het zo goed was konden ze wel winnen van Molde en en Celtic thuis. Een competitie waarin heracles 4e staat kan iedereen loskomen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze losstaan door het falen van AZ en Twente maar dat is helemaal niet waar. Niet snel Europa er bij slepen.
Daarnaast eens met dat PSV aantoont mee te kunnen in Europa, zij het met moeite.
Naar de kerk geweest? Mooie dienst? Doopdienst?quote:Op zondag 6 december 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er dan eindelijk.
Drie uur op een houten stoel zitten, bah.
Het was dit keer een heel speciale dienst. Ik keek op de tijd van mijn mobiel en ik kreeg een spontane hartaanval.quote:Op zondag 6 december 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik een uurtje geleden al
Kerkdiensten duren doorgaans maximaal anderhalf uur bij ons.quote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Naar de kerk geweest? Mooie dienst? Doopdienst?
Ik ga al een paar jaar niet meer naar de kerk. Ben ik niet rouwig om. Bij ons duurde het ook altijd anderhalf uur inderdaad. Maar was zeker belijdenis ofzo?quote:Op zondag 6 december 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kerkdiensten duren doorgaans maximaal anderhalf uur bij ons.
Intrede van een dominee en allerlei extra gezeik. Dat nooit meer.quote:Op zondag 6 december 2015 13:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ga al een paar jaar niet meer naar de kerk. Ben ik niet rouwig om. Bij ons duurde het ook altijd anderhalf uur inderdaad. Maar was zeker belijdenis ofzo?
Haha vreselijk. Maar je wilt nog wel steeds gaan? Of moet je van je ouders?quote:Op zondag 6 december 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intrede van een dominee en allerlei extra gezeik. Dat nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |