Daar is Pielemenneke de Koerd weer die iedereen als Turk moet bestempelen. Ik wist niet dat ik een Turk was.quote:Op maandag 7 december 2015 00:21 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Daar is de NAVO Turk weer .....
Koerd ?quote:Op maandag 7 december 2015 00:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar is Pielemenneke de Koerd weer die iedereen als Turk moet bestempelen. Ik wist niet dat ik een Turk was.
Welk luchtafweergeschut heeft Turkije dat Mosul covered?quote:Op maandag 7 december 2015 00:15 schreef Atak het volgende:
Turkije heeft daar een NAVO radar staan. Als Irak een f-16 stuurt dan is er op tijd gewoon een Turkse f-16 ter plaatse om het tot schroot te schieten. Een Iraakse f-16 heeft geen kans tegen een f-16 met upgrades. Turkije kan natuurlijk ook gewoon zijn luchtafweergeschut gebruiken. Dat is ook een optie.
In zijn fantasiewereld een heel arsenaal, bediend door hoofdrolspelers uit de sprokkjes van 1001 nacht.quote:Op maandag 7 december 2015 00:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Welk luchtafweergeschut heeft Turkije dat Mosul covered?
Om vervolgens wakker te worden en zien dat Turkije helemaal geen long-range high-altitude luchtafweergeschut heeft, en daarom bij Nederland en Duitsland aanklopte om Patriot-systemen in het zuiden van het land te plaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 00:27 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
In zijn fantasiewereld een heel arsenaal, bediend door hoofdrolspelers uit de sprokkjes van 1001 nacht.
quote:Prime Minister Ahmet Davutoğlu sent a letter to Iraqi Prime Minister Haider Al-Abadi late Sunday in which he emphasized Turkey's commitment to cooperation with Iraq, saying "We will not deploy more troops to Bashika until your concerns about the matter are eased."
Voordelen van een alliance he erachter schuilenquote:Op maandag 7 december 2015 00:40 schreef Intellectueel het volgende:
Toeter-Turken die zich achter de NAVO schuilen elke keer wanneer ze worden bedreigd.
NATO gaat Turkije niet helpen om een land aan te vallen dat soevereiniteit op eigen grondgebied afdwingt. Irak staat volledig in haar recht om deze basissen aan te vallen.
Dit !quote:Op maandag 7 december 2015 00:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Irak heeft alle recht om illegale militaire doelen van Turkije in eigen grondgebied aan te vallen.
Niet.quote:Op maandag 7 december 2015 01:19 schreef johnson555 het volgende:
Het waa juist Irak zelf die deze bases heeft geaccepteerd![]()
Welk legioen ?quote:Op maandag 7 december 2015 00:42 schreef Atak het volgende:
Ik denk dat Turkije wel bereid is om voor Musul te vechten omdat ze het als vaderland zien maar ze zullen het ook doen voor energiezekerheid. Nu Rusland overal rond om Turkije begint te escaleren zal er kosten wat het kost de energiebronnen veiliggesteld worden. Ze zien dus nu ook dat Turkije een groot legioen begint op te bouwen met de Peshmerga, Sunnis en Turkmenen in Irak. Als de Mullah of Bagdad niet terug stapt dan kunnen we binnenkort een oorlog tegen Iran verwachten. Turkije doet zulke dingen niet zonder overleg. Ik weet zeker dat ze groen licht van de VS en van NAVO hebben gekregen. Iran moet voorzichtig zijn. Als Iran een oorlog met NAVO begint dan zal de Israëlische luchtmacht niet de kans missen om Iran met de grond gelijk te maken.
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 07-12-2015 om 01:40:05#Iraq could ask Russia for help after 'invasion' by Turkish forces https://t.co/UydJEro3Ek https://t.co/oBilLPrTUY reageer retweet
quote:Op zondag 6 december 2015 21:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, de Iran/Rusland brigade is ook in dit topic gearriveerd.
Ondertussen ziet het er naar uit dat het Turkse leger flink gaat uitbreiden in Noord-Irak
quote:Türkiye!
quote:Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Turkije heeft ook gewoon leo1 en 2 tanks, wees maar niet bang.
Eerst die ouwe M60's met de dienstplichtigen maar voorwaarts.
Ps. Er zijn NATO landen zonder tanks....![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 00:15 schreef Atak het volgende:
Turkije heeft daar een NAVO radar staan. Als Irak een f-16 stuurt dan is er op tijd gewoon een Turkse f-16 ter plaatse om het tot schroot te schieten. Een Iraakse f-16 heeft geen kans tegen een f-16 met upgrades. Turkije kan natuurlijk ook gewoon zijn luchtafweergeschut gebruiken. Dat is ook een optie.
quote:Op zondag 6 december 2015 19:41 schreef Atak het volgende:
Saddam.
Een grote leider die verkeerd begrepen was.
Heb er weinig over te zeggen. Hij haat op mij maar hij is een van de weinigen hier die niet denkt dat hij Atilla is en Bashkortostan moet bevrijden dus alleen al daarom verdient Che_ ons respect.quote:Op zondag 6 december 2015 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Intellectueel is Iran aanhanger, stirlitz Rusland.
Als IPA hier was had hij jou kunnen vertellen met een mooie Spicy Saddam plaatje wat jij bent.
Zeiken dat Russen over hun land vliegen maar zelf ook andere landen binnenvallen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:17 schreef Atak het volgende:
De aantal soldaten is opgeschroefd naar 2000 man plus 9000 lokale trainees.
Wie is de Albaniër?quote:Op maandag 7 december 2015 08:34 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe een Albaniër en een halve Tataar de grootste Turanisten zijn. Hadden wij in NL maar een nationalisme dat zo aantrekkelijk is voor buitenlanders...
Dat bestaat in Amerika, de immigrant in Amerika is zo nationalistisch als de pest.quote:Op maandag 7 december 2015 08:34 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe een Albaniër en een halve Tataar de grootste Turanisten zijn. Hadden wij in NL maar een nationalisme dat zo aantrekkelijk is voor buitenlanders...
Je ziet in Europ ook dat de laagopgleide Turken buiten Turkije veel nationalistischer zijn hoogopgeleide Turken die in Turkije wonen. Althans dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 7 december 2015 10:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat bestaat in Amerika, de immigrant in Amerika is zo nationalistisch als de pest.
Waar ik op doelde is het feit dat immigranten in Amerika zichzelf ook profileren als Amerikanen en daar ook trots op zijn ondanks het feit dat zij uit een ander land komen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:30 schreef Stirlitz het volgende:
[..]
Je ziet in Europ ook dat de laagopgleide Turken buiten Turkije veel nationalistischer zijn hoogopgeleide Turken die in Turkije wonen. Althans dat is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |