Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Echt? Schrok me dood maar zou wel verklaren.
aivd ingelichtquote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet als je apart van elkaar leeft
niks mis mee, ik heb recentelijk iemand ontmoet en ik denk nu al aan trouwen wowquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik de juiste persoon ontmoet en tijdje samen ben met diegene
zo koala droog dat plaatjequote:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww vertelquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
niks mis mee, ik heb recentelijk iemand ontmoet en ik denk nu al aan trouwen wow
zijn genoeg mannen wtf niet zeurenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar vind ik een man die mijn bullshit accepteert, shiiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigga als ik 30 ben wil ik een kind uit mijn vagina geduwd hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent 20, veel te jong
ga maar trouwen als je 30 bent
Ik denk dat jij een hele fijne echtgenote zou zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
Ben denk ik wel echt een echtgenote die ''dafuq you want nigga'' op ''i love you schatje'' antwoord.
Nee, ff serieus ik vind niemand voor zoiets.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zijn genoeg mannen wtf niet zeuren
wowquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga als ik 30 ben wil ik een kind uit mijn vagina geduwd hebben
Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga als ik 30 ben wil ik een kind uit mijn vagina geduwd hebben
Zou geen problemen hebben met huisvrouw zijn tbh, zou niet mijn mond houden en achter mijn man lopen though. Klap diegene.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele fijne echtgenote zou zijn.
Gewoon je bakkes houden en in de keuken blijven, hoofddoek dragen, niet met mannen praten, altijd 5 meter achter je man lopen. Baklava bakken. Nice.
keertje daten?
paar jaar geleden online ontmoet toen ik in nederland was en toen ik naar israel kwam een paar maanden geleden in het echt ontmoet, nu vriendinquote:
zo snoezig man, echt lief. Wat voor een afkomst?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
paar jaar geleden online ontmoet toen ik in nederland was en toen ik naar israel kwam een paar maanden geleden in het echt ontmoet, nu vriendin
Nee dat snap ik. kan je goed koken? ben je een beetje een opruimertje?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou geen problemen hebben met huisvrouw zijn tbh, zou niet mijn mond houden en achter mijn man lopen though. Klap diegene.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. kan je goed koken? ben je een beetje een opruimertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |