Lul.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal van mijn stuk gebracht
erotisch getinte agressie. Hard gewordenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Crip het volgende:
Vooral Murdera haat ik, zou een roggen venompijl in zijn aars duwen.
quote:
Ik las exotisch getinte agressie, penor komt bijna door m'n broek heen koekeloeren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Murdera het volgende:
erotisch getinte agressie. Hard geworden
Ook lekker omdat er van die tandjes aan zo'n pijl van een rog zit die naar binnen staan. Dus als je hem erin doet voel je het nog niet eens 's zo heel erg maar als je hem eruit trekt ript hij je hele rectum mee eruit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
erotisch getinte agressie. Hard geworden
[..]
Broeder gevondenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik las exotisch getinte agressie, penor komt bijna door m'n broek heen koekeloeren.
Ik wist wel dat er een romanticus in je schuildequote:Op zaterdag 5 december 2015 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook lekker omdat er van die tandjes aan zo'n pijl van een rog zit die naar binnen staan. Dus als je hem erin doet voel je het nog niet eens 's zo heel erg maar als je hem eruit trekt ript hij je hele rectum mee eruit.
Zal hard binnenkomen. ( snap je hem )quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broeder gevonden
[..]
Ik wist wel dat er een romanticus in je schuilde
Ik laat vannacht mijn achterdeur (snap je hem?) voor je openstaan
ook goed. iets nieuws in je leven?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Elhamdullilah, gaat goed. En met jou?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:48 schreef LompeHork het volgende:
KLB / FOK!KLB 2015 verkiezing - de nominaties Mur, kom nomineren
helemaal als ze italiaans zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:50 schreef Faeroer het volgende:
Niets zo geil als een geïrriteerde vrouw die in haar moedertaal welke ik niet versta hoor klagen over geen idee.Ik zal de was wel weer niet hebben opgevouwen ofzo, maakt niet uit, heerlijk.
Nee mayne, jij?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook goed. iets nieuws in je leven?
Zou je denkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij straalt iets heel naars uit, totaal niet charismatisch
Shit, het is dat ik niet meer mag veranderen, maar ik mistte Mur wel veel te ergquote:User die het meest wordt gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |