waarom zielig?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
nee heb een zielig leven
nicee, wat voor een werk?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, het is dat ik niet meer mag veranderen, maar ik mistte Mur wel veel te erg
Gwn hhhquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:56 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
waarom zielig?
ben bediende in een restaurant in een hotel
Nee zonder grappen vrind. Ik stond gewoon niet stil bij het fenomeen wat "Mur" heet.quote:
Zet je brilletje opquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Crip het volgende:
Dacht ff dat montelly postte trouwens maar was che
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Crip het volgende:
Dacht ff dat montelly postte trouwens maar was che
Altijd in je hartje tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zonder grappen vrind. Ik stond gewoon niet stil bij het fenomeen wat "Mur" heet.misschien ook omdat we een Facebook-link delen en alles. Maar hier op de FOK!s is het gemis wel groot eik.
Immerquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd in je hartje tochMaar ik ben terug om afentoe gewoon even goed te zeiken.
echt? moet daar totaal niet denkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
heb mijn dagen dat ik huisjeboompjebeestje wil
Ben je te jong voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Was altijd blaquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef Murdera het volgende:
wat is die javier guzman toch afgezakt trouwens. domme kutgrapjes, slechte timing, versprekingen, overdreven gedoe.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
echt? moet daar totaal niet denken
is toch niet zo moeilijk gwn iemand husbanden en een zwerfkat pakkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |