abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159827214
Ohh.. Ze hebben (nog) geen alternatief ervoor? Dan laat ik mn LOCK lampen lekker hangen..
pi_159829140
Heb 't idee dat die dingen gewoon gevallen zijn bij stel nitwits die ze niet goed bevestigd hebben ofzo. Krijg de mijne nog niet van het plafond geslagen al zou ik m'n best erop doen.
pi_159829683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb 't idee dat die dingen gewoon gevallen zijn bij stel nitwits die ze niet goed bevestigd hebben ofzo. Krijg de mijne nog niet van het plafond geslagen al zou ik m'n best erop doen.
Tja dat idee heb ik dus ook heel sterk. toen ik mijn HYBY ophing wou die kap ook niet goed blijven hangen. Toen bleek dat ik een van die plastic beugeltjes niet goed had ingeklikt.

Wat ook zou kunnen is dat die beugeltjes pas na lange tijd een beetje beginnen door te zakken waardoor de kap losser gaat zitten. Het zou wel verklaren waarom dit na tig jaar in de handel te zijn geweest ineens gaat spelen. (en dan niet voor een specifieke batch)
pi_159829701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:24 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Tja dat idee heb ik dus ook heel sterk. toen ik mijn HYBY ophing wou die kap ook niet goed blijven hangen. Toen bleek dat ik een van die plastic beugeltjes niet goed had ingeklikt.

Wat ook zou kunnen is dat die beugeltjes pas na lange tijd een beetje beginnen door te zakken waardoor de kap losser gaat zitten. Het zou wel verklaren waarom dit na tig jaar in de handel te zijn geweest ineens gaat spelen. (en dan niet voor een specifieke batch)
Nja kan dat laatste natuurlijk niet uitsluiten, al hangen de mijne ook al jarenlang. Naja, goed dat ze dan wel alles terugroepen.
pi_159830334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er ook twee en zie het ook helemaal niet zitten om die dingen los te maken, die heeft me vader zo stevig vastgemaakt, er gaan echt ongelukken gebeuren als ik op een trapje die dingen los ga maken.
In het vorige huis heb ik ze gewoon laten hangen.
Tap tap tap
pi_160072472
Ik kom er nu al achter dat karlstad blijkbaar uit het assortiment is en er enkel nog 3zits witte hoezen verkrijgbaar zijn. Is er nog een andere optie om aan nieuwe hoezen te komen? Google liet mij al wel 2 sites vinden die hoezen verkopen, maar die zijn behoorlijk aan de prijs. En dat is mijn bank ook niet meer waard eigenlijk. Ik heb ook een lounge aanbouwdeel en daar is sowieso blijkbaar niets meer voor te krijgen?
pi_160073089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:25 schreef Puala het volgende:
Ik kom er nu al achter dat karlstad blijkbaar uit het assortiment is en er enkel nog 3zits witte hoezen verkrijgbaar zijn. Is er nog een andere optie om aan nieuwe hoezen te komen? Google liet mij al wel 2 sites vinden die hoezen verkopen, maar die zijn behoorlijk aan de prijs. En dat is mijn bank ook niet meer waard eigenlijk. Ik heb ook een lounge aanbouwdeel en daar is sowieso blijkbaar niets meer voor te krijgen?
Marktplaats
Bemz.com heeft zo nu en dan producten in de outlet voor de helft van het geld. Maar het is maar net de vraag welke producten en in welke uitvoering.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_160073516
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Marktplaats
Bemz.com heeft zo nu en dan producten in de outlet voor de helft van het geld. Maar het is maar net de vraag welke producten en in welke uitvoering.
Wat een geld zeg. Dan heb je nog eerder een nieuwe bank bijna. Misschien toch maar overwegen om zelf te gaan naaien dan.
pi_160073970
Wij hebben een LOCK in de bijkeuken hangen. Breng het ding echt niet terug hoor, hangt daar prima.
pi_160076297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:25 schreef Puala het volgende:
Bij IKEA Amsterdam hebben ze nog effen grijze liggen. Staan niet op de website..

Sterker nog: er staat een KARLSTAD in de showroom, dus toen ik er vorige week was was ik helemaal blij (want yay! nieuwe hoezen?!). Maar ze hebben dus alleen nog de driezits met zo'n effen grijzen hoes.
pi_160076569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Bij IKEA Amsterdam hebben ze nog effen grijze liggen. Staan niet op de website..

Sterker nog: er staat een KARLSTAD in de showroom, dus toen ik er vorige week was was ik helemaal blij (want yay! nieuwe hoezen?!). Maar ze hebben dus alleen nog de driezits met zo'n effen grijzen hoes.
Op de site alleen wit ;(
pi_160076607
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Op de site alleen wit ;(
Klopt. Raar, ik weet niet hoe en of wat verder.. Succes, hopelijk vind je iets!
pi_160076641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:01 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Klopt. Raar, ik weet niet hoe en of wat verder.. Succes, hopelijk vind je iets!
Ik hoop het ook. Er zitten 3 schroefgaten in deze. Misschien eerst die maar eens stoppen en kijken hoe irritant het dan nog is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 februari 2016 @ 21:07:34 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160076792
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Op de site alleen wit ;(
zou je ze niet kunnen verven?
ik heb er hier een gekregen met van die vreselijke bloemen op, wilde proberen of t pakt als je m in kledingverf gooit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_160077293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

zou je ze niet kunnen verven?
ik heb er hier een gekregen met van die vreselijke bloemen op, wilde proberen of t pakt als je m in kledingverf gooit
Weet ik niet. Ik twijfel altijd of je dat egaal genoeg krijgt en of het niet je machine vernaggelt.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:10:50 #191
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_160143069
Weet iemand of de gele STRANDMON oorfateuil nog beschikbaar komt? Hij is nergens op voorraad en ook niet te bestellen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_160143219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Weet iemand of de gele STRANDMON oorfateuil nog beschikbaar komt? Hij is nergens op voorraad en ook niet te bestellen.
nergens op voorraad? In de helft van de filialen is hij op voorraad en ik zag dat hij later deze week ook bij andere filialen weer komt. Als wij genoeg ruimte in de woonkamer hebben komt bij ons de groene, ik vind 'm zo leuk en hij zit fijn.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:19:29 #193
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_160143238
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nergens op voorraad? In de helft van de filialen is hij op voorraad en ik zag dat hij later deze week ook bij andere filialen weer komt. Als wij genoeg ruimte in de woonkamer hebben komt bij ons de groene, ik vind 'm zo leuk en hij zit fijn.
Oh dan heb ik ernstig scheel gekeken. Dankje O+ ik vind hem ook fantastisch!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_160143259
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh dan heb ik ernstig scheel gekeken. Dankje O+ ik vind hem ook fantastisch!
de site werkt soms ook niet mee hoor, misschien kreeg jij wel net op het verkeerde moment onjuiste informatie te zien.
pi_160148078
Vraag voor medewerkers van Ikea Haarlem, Amsterdam of Delft:

Ik kom er zojuist achter dat ik deze poster van de street art collection MOET hebben... Ik ben alleen vreselijk laat. :-( Weet iemand misschien of deze poster er nog is in jullie filiaal? Ze staan niet op de site en ik weet geen naam vandaar dat ik het zo even probeer in plaats van bellen.

pi_160148255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:30 schreef Jippo het volgende:
Vraag voor medewerkers van Ikea Haarlem, Amsterdam of Delft:

Ik kom er zojuist achter dat ik deze poster van de street art collection MOET hebben... Ik ben alleen vreselijk laat. :-( Weet iemand misschien of deze poster er nog is in jullie filiaal? Ze staan niet op de site en ik weet geen naam vandaar dat ik het zo even probeer in plaats van bellen.

[ afbeelding ]
Dat is de streetart poster van NURIA MORA
http://www.ikea.com/nl/nl(...)treet_artists/#nuria

Volgens mij ben je veel te laat, want toen ik de laatste keer (4 weken terug oid) in IKEA was stonden de restjes streetart posters al in een hoekje weggemoffeld. Deze is me iig niet opgevallen bij IKEA Amsterdam.
pi_160149142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:37 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Dat is de streetart poster van NURIA MORA
http://www.ikea.com/nl/nl(...)treet_artists/#nuria

Volgens mij ben je veel te laat, want toen ik de laatste keer (4 weken terug oid) in IKEA was stonden de restjes streetart posters al in een hoekje weggemoffeld. Deze is me iig niet opgevallen bij IKEA Amsterdam.
Ik ben inderdaad laat. Ik zag ik deze week wel een aantal mensen op instagram die 'm afgelopen weken nog gekocht hebben en melde dat er nog voldoende voorraad was, alleen waren dat andere filialen dacht ik.
pi_160149580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:11 schreef Jippo het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad laat. Ik zag ik deze week wel een aantal mensen op instagram die 'm afgelopen weken nog gekocht hebben en melde dat er nog voldoende voorraad was, alleen waren dat andere filialen dacht ik.
Even vragen via de telefonische klantenservice of via Facebook. Zij kunnen in de computer de voorraad bekijken per vestiging.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_160162350
Pfoe, na een lange tocht langs 2 filialen hebben we onze set Godmorgon kasten in turkoois compleet. Deze week 20% familykorting en deze kleur schijnt uit het assortiment te gaan, dus ik ben heeeel blij.
pi_160163038
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, na een lange tocht langs 2 filialen hebben we onze set Godmorgon kasten in turkoois compleet. Deze week 20% familykorting en deze kleur schijnt uit het assortiment te gaan, dus ik ben heeeel blij.
Des te leuker als je hem toch nog hebt! Zijn mooie meubeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')