maar daar moet ik dan helemaal een apart account voor aanmaken toch? en dan zit ik dus opgescheept met twee accounts waarvan ik er eentje alleen voor yakuza hebquote:
Depeche mode toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb toch niets met mode joh gekkie
je kunt gewoon een spel kopen met Amerikaans account en spelen op je eigen account, heb ik ook paar keer gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar daar moet ik dan helemaal een apart account voor aanmaken toch? en dan zit ik dus opgescheept met twee accounts waarvan ik er eentje alleen voor yakuza heb
Jij bent mode.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb toch niets met mode joh gekkie
ah dan is het wel te doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt gewoon een spel kopen met Amerikaans account en spelen op je eigen account, heb ik ook paar keer gedaan
ja mooie paint maar vond het verhaaltje niet echt grappig tbhquote:
I just can't get enoughquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Enjoy the Silence
Remqo
Enjoy the silence
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mooie paint maar vond het verhaaltje niet echt grappig tbh
Wil jou horen giechelen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zing altijd "I just can't get it up" en moet dan giechelen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zing altijd "I just can't get it up" en moet dan giechelen
Ja die kende is al, is ook fris maar niet bijzonderquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
True ja.
Ja, naar Douglas geweest. Deze was ook lekker, ook nog niet zo lang gelanceerd.
[ afbeelding ] Valentino Donna
quote:
michael jackson?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |