Ik zei kaal..quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mari van der ven
Thijs willekes
Leco van Zadelhoff
Maik de boer
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zei kaal..
Mari van der ven is ook echt erg trouwens
ja ni no kuniquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
oh is het dat? of wat zag in net voorbij komen?
ik kreeg het niet helemaal mee maar is t gewoon een nieuw deel? ik heb de eerste ook nooit helemaal uitgespeeld, ging vervelen na een tijdjequote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
ni no kuni leek het idd op
moet de eerste nog uispelen
Oh las ik vast overheenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zei kaal..
Mari van der ven is ook echt een erg trouwens
aightquote:
True ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja is niet echt exclusief, heel veel mensen hebben die.
Ben je naar de douglas geweest?
Stiekem probeer je eerst de mooiste flesjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Neverknown het volgende:
Mooi flesje ook. Al let k daar niet op bij mn keuze![]()
Innerlijk> uiterlijk
Ik probeer wat me aantrekt, beetje qua naam ja, flesje gewoon. Simpele prikkeltjes in mn brein.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stiekem probeer je eerst de mooiste flesjes.
final fantasyquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog Yakuza, ik geen ene tyfus
heheh, ja das waarquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik bedoel iets wat snel uitkomt, Final Fantasy komt in 2038 ofzo
40 dollar op amerikaanse PSNquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
vraag me wel af wat yakuza 5 gaat kosten trouwens, heb niet zo'n zin om daar 60 euro voor te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |