die zag ik staan weet niet of ik die uiteindelijk nog geprobeerd heb.quote:
Tjonge, waarom spuit je dan zo veel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
die zag ik staan weet niet of ik die uiteindelijk nog geprobeerd heb.
Op geven moment vond ik eentje echt lekker steeds op m'n lichaam maar wist niet meer welke dat was want was een parfum bak geworden.![]()
Te veel geprobeerd.
wtf dat spel nuquote:
Gewoon alles claimen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef SideEffect het volgende:
Blijkt nu dat de daders van SAN Bernardino aanhangers waren van IS.
Dacht ik het niet
Inb4 slecht grapje over spuitenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge, waarom spuit je dan zo veel.
Jep die heeft mijn zusje idd dies heel lekker. Maar wil een andere die exclusief en apart ruikt. Alien is echt superrr.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer.
Eternity ken ik niet?
Alien van Thierry Mugler is ook heel lekker, ruikt fris en is een licht geurtje.
Proberen. Maar deed ook op papier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge, waarom spuit je dan zo veel.
rare zin ;squote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat PSV gaat winnen van Vitesse is ook de schuld van is ja
Ja is niet echt exclusief, heel veel mensen hebben die.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep die heeft mijn zusje idd dies heel lekker. Maar wil een andere die exclusief en apart ruikt. Alien is echt superrr.
Enternity is ook wel lekker. Is er al best lang.
Misschien moet je eigen geurtje ontwikkelen, aangezien je soooo specifiek bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Proberen. Maar deed ook op papier.
Oh hahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ma IS kleine letters, haha, wat een bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |