Zou eens tijd worden. Maar goed, eerst fallout.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit zo'n Playstation live conferentie ding te kijken nu en Yakuza 5 komt deze dinsdag uit, heb je weer 20 volle avonden om hier niet te zijn
Hoop op 100 avondenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Maar goed, eerst fallout.
Ik ook.quote:
Jeejquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, is dat niet fijn????
ja dat zag er moeilijk goed uitquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
Gameplay van Final Fantasy VII op PlayStation 4
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zag er moeilijk goed uit
nu zitten ze allemaal Virtual Reality shit te tonen, creatieve dingen zoals vliegspelletjes
Oh jammer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Neverknown het volgende:
@Side effect ik vond narciso Rodriguez tegen vallen. Heb nu Eternity gekocht van Calvin Klein
Maar wil nog een andere
watquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu Job Simulator, kun je achter een kassa staan in VR
jezus
Gucci Bamboo zei ik tochquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Neverknown het volgende:
@Side effect ik vond narciso Rodriguez tegen vallen. Heb nu Eternity gekocht van Calvin Klein
Maar wil nog een andere
link naar de stream?quote:
Vet, flexibele werktijdenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu Job Simulator, kun je achter een kassa staan in VR
jezus
ik zie het jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |