Je moet ook alles wegwerkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou er niet aan moeten denken, en hopelijk denkt de politie er ook niet aan om in mijn tuin te graven haha
Jawel maar dan in de tuin van je buurman ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet ook alles wegwerkenNiks begraven.
had ook een paar stukjes weggewerkt tijdens de kerstmaaltijd vorig jaarquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet ook alles wegwerkenNiks begraven.
Nee hahahaha waarom zouden ze ... zijn toch geen onoplosbare bezittingen te vinden van verdwenen schoolmeisjes ahahahahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou er niet aan moeten denken, en hopelijk denkt de politie er ook niet aan om in mijn tuin te graven haha
vogeltjesdans is zo te zien trouwens niet meer op FOK! geweest na zijn blunders in dat topic in je sigquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel maar dan in de tuin van je buurman ofzo.
Zielepoot is datquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans is zo te zien trouwens niet meer op FOK! geweest na zijn blunders in dat topic in je sig
waaaat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans is zo te zien trouwens niet meer op FOK! geweest na zijn blunders in dat topic in je sig
nog te slap om gewoon even toe te geven dat ie fout zatquote:
Niet zo hatenquote:
jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waaaat?
zou wel mooi zijn als hij voorgoed wegbleef
uiteraard, dat wordt de nieuwe 'haha goed topic weer vogeltjesdans'quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En mocht hij terugkomen dan spammen we die quote gewoon in elk topic van hem natuurlijk.
zin om te verliezen met hax?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraard, dat wordt de nieuwe 'haha goed topic weer vogeltjesdans'
Dit is wel zielig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
zo'n chick ging een week voor mijn verjaardag terug naar haar eigen land en op mijn verjaardag maakte ze het uit![]()
![]()
klinkt best wel als een nelisstruggle
Maar dit is wel leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
no no sir you keep 450 baht... I go .... you really really ugly.... i go
Nee.quote:
Ja, echt hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp en guus zijn gewoon bullebakken
Hahahhaquote:Zo hadden de vrouwen de beestjes vastgebonden in een kinderwagentje en kregen de poesjes eten met de paplepel.
De katjes werden ook fopspenen tussen de lipjes geduwd
quote:
wat de..quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:29 schreef Che_ het volgende:
NWS / Zweedse vrouw gestraft voor borstvoeding geven aan poes
[..]
Hahahha
2x gewonnen 1x verlorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |