Ook bekend als de duivelsdriehoek.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Goed, snel en goedkoop zijn conflicterende eisen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit Apple eigenlijk, met een telefoon die wel duur is en weinig kwaliteit heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ook bekend als de duivelsdriehoek.
[ afbeelding ]
Als de een groter wordt, moet in ieder geval een van de anderen inleveren...
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:12 schreef Kaas- het volgende:
Dat is het lichaam waar ik naar streefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je geheim! Behalve tien jaar jonger zijn
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Niet vaker dan drie keer per week babi pangang bestellen, is mijn gouden regel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is het lichaam waar ik naar streef
Wat is je geheim! Behalve tien jaar jonger zijn
We hebben Dolce Gusto thuis, altijd cappuccino.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:19 schreef sebastiansdrawings het volgende:
"Ik ben student dus het moet goed, snel en goedkoop zijn." Nee, dan ben je gewoon een verwende snotneus.
Doe ik niet aan, maar straks dus pics van jou en je nieuwe dildo?quote:
Er zijn kinderen bij, dus lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, maar straks dus pics van jou en je nieuwe dildo?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij, dus lijkt me niet waarschijnlijk.
Sowieso niet trouwens.
Gewoon child toy penis intikken op Google.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:39 schreef Kaas- het volgende:
Wel verdacht dat je al dat speelgoed kent.
Doe je dat vaak ja?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon child penis intikken op Google.
Komkommers, kaarsen, ... Wordt een interessante Sinterklaas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Het zijn gewoon logische zoektermen.
Jij lijkt wel wat op Malfidusquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij mogen wel aan mijn toverstok zitten.![]()
![]()
(Rechts dan hè.
)
Ehm, dat zijn toch gamefiguren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.
[ afbeelding ]
Ja.
[ afbeelding ]
Ja.
Meer: http://imgur.com/gallery/UIImp
Was het maar zo'n feest.quote:
Disney jongen, Disney!quote:
Is dan nog steeds geanimeerd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Disney jongen, Disney!
Zijn gewoon tekeningen van hoe ze echt zouden zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dan nog steeds geanimeerd toch?Of niet? Ken ze niet eigenlijk.
Tof. Wat ga je doen?quote:
thee drinkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn gewoon tekeningen van hoe ze echt zouden zijn.
[..]
Tof. Wat ga je doen?
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.quote:
Is tweede date met haar en vorige keer wilde ze dat ik rekeningnummer zou sturen want ze wilde splitten. Niet gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.
's Avonds? Beetje apart, maar wel leuk op zich.quote:
Ik zou dat ook doen als de jongen leuk genoeg was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.
Ik doe dat al jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
's Avonds? Beetje apart, maar wel leuk op zich.
[..]
Ik zou dat ook doen als de jongen leuk genoeg was.
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is tweede date met haar en vorige keer wilde ze dat ik rekeningnummer zou sturen want ze wilde splitten. Niet gedaan natuurlijk
Nee daar besteed ik geen energie meer aanquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je die Poolse eindelijk zover gekregen?
Ik zou dat ook wel jaren volhouden. Maar ik lul liever over iets leuks, zoals de metabolic engineering van Saccharomyces cerevisiae zodat het iso-butanol kan produceren.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al heb ik er nu niet eens zoveel zin in eigenlijk
Lijkt me enig, een date met jou.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel jaren volhouden. Maar ik lul liever over iets leuks, zoals de metabolic engineering van Saccharomyces cerevisiae zodat het iso-butanol kan produceren.
Oh shit, die keuken. Echt zo niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Renesite het volgende:
HMmhmmmhmmmm
http://www.funda.nl/koop/(...)eyssoniusstraat-8-a/
Jimmy en ik hadden het over fermentatie en hoe erg dat meurde. #LST-datequote:
Die moet vervangen wordenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh shit, die keuken. Echt zo niet mijn smaak.
Haha. Jammer dat het niet in dat BNN-date-programma was met een camera boven op dat gesprek. Heel Nederland beetje lachen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jimmy en ik hadden het over fermentatie en hoe erg dat meurde. #LST-date
Vind ik prima.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:05 schreef Rezania het volgende:
Die badkamer trouwens ook niet, mijn god.
Zijn kastenquote:
Dakterras.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:06 schreef Rezania het volgende:
Die achtertuin is ook deprimerend zeg.
Dan nog, waarom geel?quote:
Kan je nog wel wat bloembakken neerzetten, misschien een houten vloer in plaats van stoeptegels.quote:
We hebben het ook gehad dat ik even lekker ging barfen van zijn zelfgemaakte wijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat het niet in dat BNN-date-programma was met een camera boven op dat gesprek. Heel Nederland beetje lachen.
Dat programma is heerlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat het niet in dat BNN-date-programma was met een camera boven op dat gesprek. Heel Nederland beetje lachen.
Op date 1 vertellen over hoe je alles d'r onder kotst, respect.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben het ook gehad dat ik even lekker ging barfen van zijn zelfgemaakte wijn.We hadden het over van alles en nog wat, heb zelfs zijn gewicht mogen gokken.
Hij zag het hè, was zijn wijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op date 1 vertellen over hoe je alles d'r onder kotst, respect.
Ik kijk het ook vet graag. Superleuk ook als er ineens twee homo's in dat restaurant zitten.quote:
Ohja, dat was ook erg leukquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kijk het ook vet graag. Superleuk ook als er ineens twee homo's in dat restaurant zitten.Dat Love at first Kiss vond ik ook wel leuk.
Maar het mocht, was na een tantoemoeilijk tentamen wat ik keihard had gefaald zelfs na wekenlang keihard blokken. Hij snapte me wel.quote:
Wel vet raar joh. Lijkt me best spannend en apart om te doen.quote:
Ik weet toch niet hoe het heet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/love-at-first-kiss/POMS_S_BNN_654681 deze en die andere zoek je zelf maar
Beter ga je starwars kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/love-at-first-kiss/POMS_S_BNN_654681 deze en die andere zoek je zelf maar
Ik ben daar te verlegen voor om mee te doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel vet raar joh. Lijkt me best spannend en apart om te doen.Maar zaten ook wel vieze types tussen soms.
Is ook logisch toch, dat je na een moeilijk tentamen kotst van wijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het mocht, was na een tantoemoeilijk tentamen wat ik keihard had gefaald zelfs na wekenlang keihard blokken. Hij snapte me wel.
Sta je daar beetje te wachten, denk je op het moment dat je de persoon ziet verschijnen al oh fuuuuck no!quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben daar te verlegen voor om mee te doen
Maar vond die hommo's vaak ook helemaal niks dus zou sowieso geen zin hebben om te gaan zoenen dan
Wat ze moeten met een vreemde zoenen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben daar te verlegen voor om mee te doen
Maar vond die hommo's vaak ook helemaal niks dus zou sowieso geen zin hebben om te gaan zoenen dan
Ja eerste wat er gebeurt is dat er twee personen in een kamer worden gezet en die moeten dan zoenen met elkaarquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ze moeten met een vreemde zoenen?
Je staat ergens in het donker, komt een vreemde binnen, je zegt niks, moet ff met elkaar zoenen en gaat weer weg. Daarna los van elkaar beslissen of je elkaar een minuut wil spreken en daarna beslissen of je wil daten. Mooi programma.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ze moeten met een vreemde zoenen?
Van die sollicitatiegesprekjes werden het voornamelijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf moet je nou in een minuut bespreken? Zou het echt niet weten. Enkel vragen hoe hij het vond.
Wat motiveert jou om mij te daten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van die sollicitatiegesprekjes werden het voornamelijk
Wel weinig raamoppervlakte in de woonkamer, of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
Meer informatie gevraagd over de woning
Ik vraag me trouwens af in hoeverre zo'n programma zinvol isquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat motiveert jou om mij te daten?
Het zijn kutfotos.. true.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel weinig raamoppervlakte in de woonkamer, of niet?
Eens. Ik vind zoenen leuk, maar een goede zoen zegt meer iets over hoeveel ervaring diegenen heeft dan van hoe aantrekkelijk je hem vindt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af in hoeverre zo'n programma zinvol is
Ik kan me niet voorstellen dat als iemand de kus heel goed vond maar de persoon niet aantrekkelijk dat je dan toch wil daten
Of dat je de persoon heel aantrekkelijk vindt maar de zoen slecht en hem/haar dan toch afwijst
Zou zelf niet dus niet zoveel waarde aan het zoenen hechten denk ik
Wat ontzettend ordinairquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja eerste wat er gebeurt is dat er twee personen in een kamer worden gezet en die moeten dan zoenen met elkaar
En daarna moeten ze zeggen of ze met de ander willen daten
De invloed van pyruvaatdecarboxylasen op de productie van 'fusel alcohols', een precursor voor biofuels, in Saccharomyces cerevisiae.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar zullen we het eens over gaan hebben
Uhhquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
De invloed van pyruvaatdecarboxylasen op de productie van 'fusel alcohols', een precursor voor biofuels, in Saccharomyces cerevisiae.
Ik denk hij dan ook denkt van 'Wtf?', is maar een tweedejaars hè.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhh
App dit maar naar je date ofzo
Ik zou gewoon zeggen zullen we nog een minuutje zoenen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf moet je nou in een minuut bespreken? Zou het echt niet weten. Enkel vragen hoe hij het vond.
Speciaal voor jou dan maar binnenkort het BNN-programma Love At First Penis Touch.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Ik vind zoenen leuk, maar een goede zoen zegt meer iets over hoeveel ervaring diegenen heeft dan van hoe aantrekkelijk je hem vindt.
Je zou d'r maar geil van worden zeg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhh
App dit maar naar je date ofzo
Ook op basis hiervan zou ik niet kiezen of ik je zou daten of niet. Persoonlijkheid is veel belangrijker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan maar binnenkort het BNN-programma Love At First Penis Touch.
Ik zou het wel kijken trouwens.
Was een opdracht, deadline is maandag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou d'r maar geil van worden zeg.
Maar je zou wel meedoenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook op basis hiervan zou ik niet kiezen of ik je zou daten of niet. Persoonlijkheid is veel belangrijker.
Ik praat ook wel eens met dates over advanced economics, bijvoorbeeld door te vragen "denk je dat het straks gaat regenen?".quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was een opdracht, deadline is maandag.
Jij ook Pax, kan je onder de indruk van dikke lullen zijn.quote:
Mortaxx en ik vinden dit soort shows veel te ordinairquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ook Pax, kan je onder de indruk van dikke lullen zijn.
Je was wel onder de indruk anders.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx en ik vinden dit soort shows veel te ordinair
Mag ik ook even voelen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou enkel meedoen om op camera bewijs te hebben hoe mensen onder de indruk zijn wanneer ze even voelen bij mij.
Lekker iedere avond wijn zuipen en janken over dat jongens eikels zijn, gezellig zeg!quote:We zijn een hecht huis, als het uitkomt eten we samen en onze deuren staan altijd open. Verder vinden we het leuk om avondjes met elkaar in de eetkamer te hangen met thee of wijn, maar ook om te gaan stappen in Utrecht. We zijn op zoek naar een meisje van onze leeftijd die hier hetzelfde in staat.
Pussyquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:17 schreef Rezania het volgende:
Halve chocoladeletter op in 10 minuten, nu misselijk.
herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:17 schreef Rezania het volgende:
Halve chocoladeletter op in 10 minuten, nu misselijk.
Dat heb ik trouwens met al die sinterklaastroep, ik eet heel snel heel veel, word misselijk en dan hoef ik het een jaar niet meer.quote:
Dit zijn de goede teksten voor SC-nachtbagger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:26 schreef Rezania het volgende:
Tevens ben ik meer van het likken dan van het slikken.
Gaat niet zonder mensen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zijn de goede teksten voor SC-nachtbagger.
Picsquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb van Sinterklaas een blote man gekregen om mij onder te spuiten
Die heeft een lange dag gehad dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, dus blijf ook niet lang plakken. Hoewel, meneer naast me slaapt al.
Om 7 uur d'r uit, hele dag gewerkt en had al beetje slaaptekort, glas wijn en bam weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heeft een lange dag gehad dan.
Tja, alcohol doet dat met je.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om 7 uur d'r uit, hele dag gewerkt en had al beetje slaaptekort, glas wijn en bam weg.
Enkel zodra de borrel of het feestje over is, dan neig ik al snel naar mijn bed.quote:
Dat wordt wat op de festival meet deze zomerquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel zodra de borrel of het feestje over is, dan neig ik al snel naar mijn bed.
Huh? Welke meet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt wat op de festival meet deze zomer
Ah. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was gezellig maar niet echt van 'ik wil jou'
Was gister in zo'n huis waar werkelijk overal van die borden hangen met teksten als "this is home", "we love each other in this house", "welcome", "this my cozy kitchen", ... Echt gatverdamme flikker toch gauw op zeg, waar heb je last van?quote:Op zondag 6 december 2015 11:42 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat homo's niet aan dit soort troep doen.
Onzekerheid. Hormonen. Dingen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was gister in zo'n huis waar werkelijk overal van die borden hangen met teksten als "this is home", "we love each other in this house", "welcome", "this my cozy kitchen", ... Echt gatverdamme flikker toch gauw op zeg, waar heb je last van?
Zeg je dat dan ook?quote:Op zondag 6 december 2015 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was gister in zo'n huis waar werkelijk overal van die borden hangen met teksten als "this is home", "we love each other in this house", "welcome", "this my cozy kitchen", ... Echt gatverdamme flikker toch gauw op zeg, waar heb je last van?
quote:Op zondag 6 december 2015 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ey jouw fok-openingszin werkt niet.quote:Op zondag 6 december 2015 19:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Yay voor goedkope kant en klaar maaltijden
Niemand is het met me eens. Maar hij werkt gerust, want jij quote hem.quote:
Wat Senseo?quote:Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Rezania het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer bij die Senseo meuk.
5 jaar geleden was dat helemaal geweldig. Nu is het hip erover te zeikenquote:Op zondag 6 december 2015 21:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat Senseo?
Wat een potje slootwater zette die dingen.
Hebben wij het wel over het zelfde?quote:Op zondag 6 december 2015 21:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand is het met me eens. Maar hij werkt gerust, want jij quote hem.
Dolce Gusto kost helaas een vermogen met de hoeveelheid koffie die ik drink.quote:Op zondag 6 december 2015 21:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat Senseo?
Wat een potje slootwater zette die dingen.
Sorry. Ik heb dankzij Senseo altijd gedacht dat ik niet koffie lustte. Het tegenovergestelde is waar. Ik lust geen senseo.quote:Op zondag 6 december 2015 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 jaar geleden was dat helemaal geweldig. Nu is het hip erover te zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Geen idee.quote:
Investeren in een bonen apparaat is slimmer dan!quote:Op zondag 6 december 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dolce Gusto kost helaas een vermogen met de hoeveelheid koffie die ik drink.
Daar heb ik het geld nu niet voor.quote:Op zondag 6 december 2015 21:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Investeren in een bonen apparaat is slimmer dan!
Arme stakker. Ik ga toch maar voor een latequote:
koop een gewone koffiepotquote:Op zondag 6 december 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dolce Gusto kost helaas een vermogen met de hoeveelheid koffie die ik drink.
Noooooo.quote:
Dan maakt het iig niet meer uit waar je je koffie haalt C:quote:Op zondag 6 december 2015 21:58 schreef Rezania het volgende:
Ik wil gewoon een dolce gusto, maar ja. 65 cent per kopje of zo, even duur als op de uni.
Ik heb een te druk sociaal leven gehad. Sorry.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 22:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb een te druk sociaal leven gehad. Sorry.
Ik weet dat jij mijn eerlijkheid waardeerd.quote:
Saai en duurde lang. Zaterdag geklust, vandaag veel geschreven. Was fantastisch.quote:Op zondag 6 december 2015 23:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij mijn eerlijkheid waardeerd.
Hoe was jouw weekend?
Lus wel een vapeje.quote:Op zondag 6 december 2015 23:21 schreef Rezania het volgende:
En hoe was jouw weekend Bram? Nog thee? Koekje erbij?
Lekker naar maandag? Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 6 december 2015 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lus wel een vapeje.
Maar nee ik ga zo in bedje liggen. Me goed voelen en zeggen fuck you zondag ik ga lekker naar maandag.
quote:Op zondag 6 december 2015 21:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Investeren in een bonen apparaat is slimmer dan!
Stage.quote:Op zondag 6 december 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker naar maandag? Wat ga je doen dan?
Ja toch?quote:
quote:
Okéquote:
Goede morgenquote:
Niet braaf geweest, of geen kado's gehad? (Of beide?)quote:Op maandag 7 december 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Iedereen braaf geweest en kado's gehad?
Ik niet![]()
Beidequote:Op maandag 7 december 2015 09:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet braaf geweest, of geen kado's gehad? (Of beide?)
Ik ook niet C:quote:Op maandag 7 december 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet![]()
Ohh en wie heb je allemaal gepakt?quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik was naar "Ik pak je" avond in Utrecht, bij Rubber.
Niemand. Het was een soort van Pann / Friso. Niks stouts aan. Op de schaars geklede Pietjes na, maar dat waren van die enge shirtloze anorexia pubers met een G-STAR boxer tot aan de oksels.quote:Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh en wie heb je allemaal gepakt?
Haha. Is Pann zo slecht?quote:Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand. Het was een soort van Pann / Friso. Niks stouts aan. Op de schaars geklede Pietjes na, maar dat waren van die enge shirtloze anorexia pubers met een G-STAR boxer tot aan de oksels.
Ok, t was wel leuker dan Pann. Dat wel.
Ik vind er geen fuck (meer) aan. Maar ik ben dan ook 37.quote:
Ahhh. Dus ik mag nog even...quote:Op maandag 7 december 2015 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck (meer) aan. Maar ik ben dan ook 37.
Pann is meer voor jongeren. Leeftijd van ..... 18-25. Gillende tieners.
Ik bedoel, als er een aparte Pann 25+ is, dan weet je wat de leeftijd van een normale Pann gemiddeld zal zijn
Wie wel?quote:
Dat weet jij prima.quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Dus ik mag nog even...
[..]
Wie wel?
Mwa. "Vroeger" wel eens. Maar vond t niet altijd heel bijzonder.quote:
twiiiiinksquote:Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand. Het was een soort van Pann / Friso. Niks stouts aan. Op de schaars geklede Pietjes na, maar dat waren van die enge shirtloze anorexia pubers met een G-STAR boxer tot aan de oksels.
Ok, t was wel leuker dan Pann. Dat wel.
Nee. Ik ben benieuwd!quote:
Ahaaa... Ik ben echt out of touch.quote:Op maandag 7 december 2015 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. "Vroeger" wel eens. Maar vond t niet altijd heel bijzonder.
Wel eens een Fok [HOMO] meet gehad (incl gate). Met o.a. Wonderer
Maar RUBBER is dus iets soortgelijks, alleen dan in de Basis in Utrecht.
Al is het publiek wel iets gemengder dan bij Pann.
En Friso was iets soortgelijks in Eindhoven (en werd de laatste jaren georganiseerd door een aantal users van dit topic) in de Effenaar.
Dat is wel een beetje jouw ding of niet?quote:
Friso bestaat niet meer. Dat bestond zo'n 21 jaar.quote:Op maandag 7 december 2015 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben benieuwd!
[..]
Ahaaa... Ik ben echt out of touch.
Ja, niet mijn ding dusquote:
Aha. Ik denk dat je je ook beter moet onderscheiden omdat homo's zich steeds prettiger voelen bij "hetero" feesten. Ik denk dat homo uitgaan voor een steeds kleinere groep wordt, naar mate de grenzen weg gaan. Daar komt bij: Grindr.quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friso bestaat niet meer. Dat bestond zo'n 21 jaar.
Pann geloof ik al 40 jaar of zo.
En Rubber pas 1,5 jaar.
Maandelijkse gay feesten. Zijn er wel meer, maar worden steeds lastiger te organiseren. Want concurrentie, want ontzettend wisselende markt. Etc etc.
quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet mijn ding dus
Ik ben er geen, en ik wil er geen
quote:
Wat een mazzelquote:
Enkel een kleine chocoladeletter.quote:Op maandag 7 december 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet![]()
Hoe meer alfa, hoe lekkerder de gemiddelde jongen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:00 schreef Rezania het volgende:
Zit nu bij TB, valt me op dat hier veel meer knappe jongens rondlopen. Zelfde voor IO.
Kloptquote:Op maandag 7 december 2015 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat je je ook beter moet onderscheiden omdat homo's zich steeds prettiger voelen bij "hetero" feesten. Ik denk dat homo uitgaan voor een steeds kleinere groep wordt, naar mate de grenzen weg gaan. Daar komt bij: Grindr.
Zelfs die had ik geenquote:
Zeer positief.quote:Op maandag 7 december 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptDe "noodzaak" voor dat soort feesten is verminderd. Ze krijgen een andere functie, dus je moet het ook anders aantrekkelijk maken.
Al moet je voor sommige jongeren het nog steeds niet onderschatten, de sociale functie van zo'n feest. Maar dat is dan een heel specifiek sort homojongeren. En die groep is niet groot genoeg om een feest rendabel te maken.quote:
Zeker niet omdat die groep een en al skere tata's zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al moet je voor sommige jongeren het nog steeds niet onderschatten, de sociale functie van zo'n feest. Maar dat is dan een heel specifiek sort homojongeren. En die groep is niet groot genoeg om een feest rendabel te maken.
Ik doe niet mee aan dat soort "taal", dus ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op maandag 7 december 2015 13:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet omdat die groep een en al skere tata's zijn.
Dat ze arm zijn en dus geen shit uitgeven.quote:Op maandag 7 december 2015 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat soort "taal", dus ik heb geen idee wat je bedoelt
Arme jongenquote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs die had ik geen
Nobody loves me
O nee wacht, da's Valentijn!
Mja..... liefdeloos bestaan en zo.quote:
Je hield toch niet van twinkies?quote:Op maandag 7 december 2015 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja..... liefdeloos bestaan en zo.
O wacht, over een week heb ik een twink aan m'n arm
Nee. Bah.quote:
quote:
Sowieso, sowiesoquote:
I remember ...quote:Op maandag 7 december 2015 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. "Vroeger" wel eens. Maar vond t niet altijd heel bijzonder.
Wel eens een Fok [HOMO] meet gehad (incl gate). Met o.a. Wonderer
Maar RUBBER is dus iets soortgelijks, alleen dan in de Basis in Utrecht.
Al is het publiek wel iets gemengder dan bij Pann.
En Friso was iets soortgelijks in Eindhoven (en werd de laatste jaren georganiseerd door een aantal users van dit topic) in de Effenaar.
Jij vindt driekwart van deze SC dus gewoon vies lelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Staat natuurlijk ook op m'n Grindr#NoWhiteTwinks
Driekwart van deze SC *is* toch ook vies lelijk?quote:Op maandag 7 december 2015 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij vindt driekwart van deze SC dus gewoon vies lelijk.
Redelijk aantal lekkere mannetjes hier.quote:Op maandag 7 december 2015 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Driekwart van deze SC *is* toch ook vies lelijk?
Nouzeg. Zeg dat wel.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jou aids-gevoelige onderdelen zijn geweest.quote:
Laat ons niet langer in spanning.quote:Op maandag 7 december 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Redelijk aantal lekkere mannetjes hier.
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker mannetje Bram?quote:
Ik ben natuurlijk 10/10 amazeballs.quote:Op maandag 7 december 2015 13:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker mannetje Bram?
Ik ben nu onderweg naar Brammetje m'n hond, zit er uuuuuren voor in de bus.Oke, hij woont bij m'n ouders maar hij blijft van mij en dat weet 'ie.
Oh wow, een 10, spontaan opgewonden.quote:Op maandag 7 december 2015 13:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk 10/10 amazeballs.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij vindt driekwart van deze SC dus gewoon vies lelijk.
Dat. Of heeft geen fobo, dus geen idee. En mensen zonder fobo ga ik eigenlijk altijd vanuit DAT ze vies lelijk zijnquote:Op maandag 7 december 2015 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor het eerst in jaren maar eens gekeken wat er eigenlijk in mijn fobo staat...quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat. Of heeft geen fobo, dus geen idee. En mensen zonder fobo ga ik eigenlijk altijd vanuit DAT ze vies lelijk zijn
Ik plaats hier bijna elk deel wel een foto joh. Post #6 zelfs nog in dit deel.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat. Of heeft geen fobo, dus geen idee. En mensen zonder fobo ga ik eigenlijk altijd vanuit DAT ze vies lelijk zijn
Ik weet niet wiens "loss" het is als ik er vanuit ga dat iedereen lelijk is hoorquote:Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik plaats hier bijna elk deel wel een foto joh. Post #6 zelfs nog in dit deel.
Overigens kan ik geen fotoboeken zien omdat ik altijd mobiel fok. Dan heb je die linkjes niet.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wow, een 10, spontaan opgewonden.
Ik heb ook geen fobo. Is dat nodig? Gebruikt er ook maar iemand die functie? Krijg altijd zo'n lame hyves gevoel bij die onzin.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 7 december 2015 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo. Is dat nodig? Gebruikt er ook maar iemand die functie? Krijg altijd zo'n lame hyves gevoel bij die onzin.
Blijkbaar om sociale dominantie te hebben onder de heumeus.quote:
Neequote:Op maandag 7 december 2015 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo. Is dat nodig?
Jaquote:Gebruikt er ook maar iemand die functie?
Neuhquote:Krijg altijd zo'n lame hyves gevoel bij die onzin.
Het heeft weinig met dominntie te maken of ik denk of je lelijk of knap bent.quote:Op maandag 7 december 2015 14:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Blijkbaar om sociale dominantie te hebben onder de heumeus.
Toen ik kind was, kwamen er weleens vreemde kinderen naar me toe, alleen om me te vertellen dat ik lelijk wasquote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft weinig met dominntie te maken of ik denk of je lelijk of knap bent.
En wat maakt het overigens UIT of ik denk dat je lelijk of knap bent?
Je bent gewoon lelijk tot het tegendeel is bewezen. En bewijzen hoeft helemaal niet als je dat niet wil
Kom op die pagina stamt uit het stenen tijdperk.quote:
Mwah. Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft weinig met dominntie te maken of ik denk of je lelijk of knap bent.
En wat maakt het overigens UIT of ik denk dat je lelijk of knap bent?
Je bent gewoon lelijk tot het tegendeel is bewezen. En bewijzen hoeft helemaal niet als je dat niet wil
Nou kan ik soms de eerlijkheid van kinderen wel waarderen en de situaties die er door kunnen ontstaan, maar bij dit soort dingen zouden ze een lel van me krijgen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik kind was, kwamen er weleens vreemde kinderen naar me toe, alleen om me te vertellen dat ik lelijk was![]()
Was best een teer punt tot een paar jaar terug. Nu boeit het me niet meer.
Wat een kutkinderen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik kind was, kwamen er weleens vreemde kinderen naar me toe, alleen om me te vertellen dat ik lelijk was![]()
Haha.quote:Op maandag 7 december 2015 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben meer van het onwijs lekker tot het tegendeel bewezen is.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kindermishandelaar.quote:Op maandag 7 december 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kan ik soms de eerlijkheid van kinderen wel waarderen en de situaties die er door kunnen ontstaan, maar bij dit soort dingen zouden ze een lel van me krijgen.
Daarvoor zijn het kinderen.quote:
Hoe kan je het er nou niet me eeens zijn? Er is niks om eens mee te zijn. Dit is mijn mening en regelquote:Op maandag 7 december 2015 14:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mwah. Hier ben ik het niet mee eens.
Katholiek?quote:Op maandag 7 december 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kan ik soms de eerlijkheid van kinderen wel waarderen en de situaties die er door kunnen ontstaan, maar bij dit soort dingen zouden ze een lul van me krijgen.
Ik ben pro corrigerende lelquote:
LEL! Jij quoteverneukerquote:
Dat stelt dan zo teleur vaak.quote:Op maandag 7 december 2015 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben meer van het onwijs lekker tot het tegendeel bewezen is.
Omdat ik denk dat je niet genuanceerde uitspraken hebt die kant noch wal raken.quote:Op maandag 7 december 2015 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan je het er nou niet me eeens zijn? Er is niks om eens mee te zijn. Dit is mijn mening en regel
Ik niet. Ik ben van de straftrap.quote:
Of "Het boeit toch niets" en dan laat je het lekker in het midden tot je wel een (terecht) oordeel kan makenquote:Op maandag 7 december 2015 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stelt dan zo teleur vaak.
Kun je beter een positieve verrassing hebben als iemand toch lekker blijkt te zijn!
Ik plaats nergens een mening. Ik zeg alleen "Ik ga er voor mezelf altijd maar vanuit dat die mensen lelijk zijn". Kan het alleen maar meevallen voor me.quote:Op maandag 7 december 2015 14:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je niet genuanceerde uitspraken hebt die kant noch wal raken.
Nee. Maar ik vind het een beetje een negatieve en rare houding. Niks wat niet mag. Je mag lekker doen en laten wat je wilt ik vind er alleen ook wat van, en dat mag toch ook?quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik plaats nergens een mening. Ik zeg alleen "Ik ga er voor mezelf altijd maar vanuit dat die mensen lelijk zijn". Kan het alleen maar meevallen voor me.
En jij bent het er dus niet mee eens dat ik dat doe?
Mag ik dat even helemaal zelf uitmaken?
Ik zeg toch niet dat ze lelijk ZIJN?
Jij vindt jezelf vast wel een godquote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef tofastTG het volgende:
Zolang je jezelf maar goddelijk lekker vind komt alles wel goed.
Ja, lijkt wel zo. Moet eens een onderzoek naar de worden gedaan!quote:Op maandag 7 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer alfa, hoe lekkerder de gemiddelde jongen.
Dat mag je vinden. Maar het is mijn houding. En die mag je niet fijn vinden. Maar "Het er niet mee eens zijn" gaat in deze natuurlijk helemaal niet opquote:Op maandag 7 december 2015 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het een beetje een negatieve en rare houding. Niks wat niet mag. Je mag lekker doen en laten wat je wilt ik vind er alleen ook wat van, en dat mag toch ook?
quote:Op maandag 7 december 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel zo. Moet eens een onderzoek naar de worden gedaan!
Ik heb hier zo geen zin in... let's agree to disagree.quote:Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar het is mijn houding. En die mag je niet fijn vinden. Maar "Het er niet mee eens zijn" gaat in deze natuurlijk helemaal niet opAangezien het iets is wat IK doe en persoonlijk is. Jij zou het anders doen. Dat is wat anders.
Hoe ben jij beta dan?quote:Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mfw beta as fuck.
Het gaat om het juiste gebruik van taalquote:Op maandag 7 december 2015 14:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb hier zo geen zin in... let's agree to disagree.
quote:Ik vind een gele auto mooi
"Daar ben ik het niet mee eens!"
Dat kan. Dat is je mening, maar ik vind 'm wel mooi.
We hebben het hier over categorie 2.quote:Ik ga een gele auto kopen.
"Daar ben ik het niet mee eens!"
Uh, daar heb je niets over te zeggen
Laten we daar maar niet op in gaan.quote:
Lijkt me lastig, sta je de hele dag voor de spiegel te rukken.quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef tofastTG het volgende:
Zolang je jezelf maar goddelijk lekker vind komt alles wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |