Ook bekend als de duivelsdriehoek.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Goed, snel en goedkoop zijn conflicterende eisen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit Apple eigenlijk, met een telefoon die wel duur is en weinig kwaliteit heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ook bekend als de duivelsdriehoek.
[ afbeelding ]
Als de een groter wordt, moet in ieder geval een van de anderen inleveren...
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:12 schreef Kaas- het volgende:
Dat is het lichaam waar ik naar streefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je geheim! Behalve tien jaar jonger zijn
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Niet vaker dan drie keer per week babi pangang bestellen, is mijn gouden regel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is het lichaam waar ik naar streef
Wat is je geheim! Behalve tien jaar jonger zijn
We hebben Dolce Gusto thuis, altijd cappuccino.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:19 schreef sebastiansdrawings het volgende:
"Ik ben student dus het moet goed, snel en goedkoop zijn." Nee, dan ben je gewoon een verwende snotneus.
Doe ik niet aan, maar straks dus pics van jou en je nieuwe dildo?quote:
Er zijn kinderen bij, dus lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, maar straks dus pics van jou en je nieuwe dildo?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij, dus lijkt me niet waarschijnlijk.
Sowieso niet trouwens.
Gewoon child toy penis intikken op Google.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:39 schreef Kaas- het volgende:
Wel verdacht dat je al dat speelgoed kent.
Doe je dat vaak ja?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon child penis intikken op Google.
Komkommers, kaarsen, ... Wordt een interessante Sinterklaas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Het zijn gewoon logische zoektermen.
Jij lijkt wel wat op Malfidusquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij mogen wel aan mijn toverstok zitten.![]()
![]()
(Rechts dan hè.
)
Ehm, dat zijn toch gamefiguren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.
[ afbeelding ]
Ja.
[ afbeelding ]
Ja.
Meer: http://imgur.com/gallery/UIImp
Was het maar zo'n feest.quote:
Disney jongen, Disney!quote:
Is dan nog steeds geanimeerd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Disney jongen, Disney!
Zijn gewoon tekeningen van hoe ze echt zouden zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dan nog steeds geanimeerd toch?Of niet? Ken ze niet eigenlijk.
Tof. Wat ga je doen?quote:
thee drinkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn gewoon tekeningen van hoe ze echt zouden zijn.
[..]
Tof. Wat ga je doen?
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.quote:
Is tweede date met haar en vorige keer wilde ze dat ik rekeningnummer zou sturen want ze wilde splitten. Niet gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.
's Avonds? Beetje apart, maar wel leuk op zich.quote:
Ik zou dat ook doen als de jongen leuk genoeg was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Complimenten geven, voor alles betalen en naar onsamenhangende verhalen luisteren. Want date met vrouw.
Ik doe dat al jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
's Avonds? Beetje apart, maar wel leuk op zich.
[..]
Ik zou dat ook doen als de jongen leuk genoeg was.
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is tweede date met haar en vorige keer wilde ze dat ik rekeningnummer zou sturen want ze wilde splitten. Niet gedaan natuurlijk
Nee daar besteed ik geen energie meer aanquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je die Poolse eindelijk zover gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |