Ik lijdt aan hetzelfde euvelquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Hola! Bepaalde figuren houden zich verdacht rustig op BNW, dus ik ga hier sowieso weer even posten.
(buiten het feit dat ik het echt niet kan, dat niet posten hier)
Preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je dat elftal gezien wat hij weg heeft gedaan? Is beter dan wat er nu staat
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft net bijna de printer op de grond laten vallen ez hing vast aan een draadje... Het goede nieuws is kaartje voor morgen is af, ouders zijn al 20 jaar bij elkaar zonder elkaar te vermoorden.
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusquote:
AAAAH you made my dayquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusZo rond de 22ste waarschijnlijk.
De 22ste komt volgens mij of de Bluray uit, of de digitale release (itunes enzulks) dus zal ie die dag ook wel te kuiken zijnquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusZo rond de 22ste waarschijnlijk.
Ik zie al BR'etjes staanquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:19 schreef Divje het volgende:
[..]
De 22ste komt volgens mij of de Bluray uit, of de digitale release (itunes enzulks) dus zal ie die dag ook wel te kuiken zijnyay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 14:24:58 ]
Als je de Koreaanse subs voor lief neemt wel jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh thx voor de tip.
Is het bekijkbaar?
Hmmm.. Ik heb alleen de 540p webrip gevondenquote:
Zie editquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je de Koreaanse subs voor lief neemt wel ja
[..]
Hmmm.. Ik heb alleen de 540p webrip gevondenvan de Koreaanse versie van iTunes dacht ik
Daar kijk ik wel doorheen, die release zonder KOR subs lijkt nep te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:
ik wacht wel even...
Ik kan geen koreaans
Hmpfquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch die subs. Kwaliteit is nou niet echt je van het.
Ik wacht wel op de betere releasequote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmpf. Nou ga ik toch weer twijfelen
. Vanavnond maar even testen.
Helemaal eensquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de betere release
Dit zijn altijd van die dingetjes die me afleidenal die rare tekentjes en figuurtjes. Waarom spreken ze daar niet gewoon engels? Raar volk hoor.
Dacht de 22ste. Maar iig rond die tijdquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar release zal vast niet snel op zich laten wachten. 24e was release op iTunes zei je toch? Mooie voor in de kerst vakantie
Zit te tetheren met m'n mobiel. Dus iets downloaden zit er niet inquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand die weet of de docu 'My Scientology Movie ' van Louis Theroux al ergens te streamen is, of downloaden![]()
Heb je nog wel internet Div?
Anders kan je het terug kijken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |