Ik lijdt aan hetzelfde euvelquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Hola! Bepaalde figuren houden zich verdacht rustig op BNW, dus ik ga hier sowieso weer even posten.
(buiten het feit dat ik het echt niet kan, dat niet posten hier)
Preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je dat elftal gezien wat hij weg heeft gedaan? Is beter dan wat er nu staat
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft net bijna de printer op de grond laten vallen ez hing vast aan een draadje... Het goede nieuws is kaartje voor morgen is af, ouders zijn al 20 jaar bij elkaar zonder elkaar te vermoorden.
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusquote:
AAAAH you made my dayquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusZo rond de 22ste waarschijnlijk.
De 22ste komt volgens mij of de Bluray uit, of de digitale release (itunes enzulks) dus zal ie die dag ook wel te kuiken zijnquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
The Martian is trouwens online! Met Koreaanse subs danwel.. Duurt niet lang meer voor de normale versie dusZo rond de 22ste waarschijnlijk.
Ik zie al BR'etjes staanquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:19 schreef Divje het volgende:
[..]
De 22ste komt volgens mij of de Bluray uit, of de digitale release (itunes enzulks) dus zal ie die dag ook wel te kuiken zijnyay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 14:24:58 ]
Als je de Koreaanse subs voor lief neemt wel jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh thx voor de tip.
Is het bekijkbaar?
Hmmm.. Ik heb alleen de 540p webrip gevondenquote:
Zie editquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je de Koreaanse subs voor lief neemt wel ja
[..]
Hmmm.. Ik heb alleen de 540p webrip gevondenvan de Koreaanse versie van iTunes dacht ik
Daar kijk ik wel doorheen, die release zonder KOR subs lijkt nep te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:
ik wacht wel even...
Ik kan geen koreaans
Hmpfquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch die subs. Kwaliteit is nou niet echt je van het.
Ik wacht wel op de betere releasequote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmpf. Nou ga ik toch weer twijfelen
. Vanavnond maar even testen.
Helemaal eensquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de betere release
Dit zijn altijd van die dingetjes die me afleidenal die rare tekentjes en figuurtjes. Waarom spreken ze daar niet gewoon engels? Raar volk hoor.
Dacht de 22ste. Maar iig rond die tijdquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar release zal vast niet snel op zich laten wachten. 24e was release op iTunes zei je toch? Mooie voor in de kerst vakantie
Zit te tetheren met m'n mobiel. Dus iets downloaden zit er niet inquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand die weet of de docu 'My Scientology Movie ' van Louis Theroux al ergens te streamen is, of downloaden![]()
Heb je nog wel internet Div?
Anders kan je het terug kijken ja
Budgetbeheer zijn prutsers. Altijd geknooi met ze wat ik begrijp. Maar ja, ze regelen ook veel dingen wel natuurlijk, dus elk nadeel blablaquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:26 schreef Divje het volgende:
Goed goed. Op dit moment de pest in omdat m'n budgetbeheer weer loopt te kloten. Geen tv meerweg avondje VI
begin van de week zeiden ze nog 'ja we gaan ziggo deze week betalen' uhuhu.
Zin om in de rondte te gaan schoppen![]()
Hoe is 't met jou dan?
Jaa de dingen die ze wel regelen doen ze goed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Budgetbeheer zijn prutsers. Altijd geknooi met ze wat ik begrijp. Maar ja, ze regelen ook veel dingen wel natuurlijk, dus elk nadeel blabla.
En gewoon schoppen
Hier alles prima. Weinig nieuws onder de zon eigenlijk
Die trut reageert niet eens. Net als 99% van die dames daar. Op 1 na, uit de filipijnenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa de dingen die ze wel regelen doen ze goed.
Daarom is 't irritant als er iets niet goed gedaan wordt. Betaal ze er wel voor om het goed te doen
Mooi mooial een date met die Amerikaanse?
Té herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die trut reageert niet eens. Net als 99% van die dames daar. Op 1 na, uit de filipijnen
Ik verwijder dat Tinder ook weer. Man man, wat een drama. Niet 1 waar je gewoon normaal een gesprek mee kan voeren. Het zal vast aan mij liggen, maar kom op zeg, een fatsoenlijke zin tikken lijkt niemand meer te kunnen. Of ik stel te hoge eisen, kan ook natuurlijk.
Hahaha, gelukkig dat het herkenbaar is. Dacht echt dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Té herkenbaar
Heeft niks met hoge eisen te maken.Volgens mij kan je irl wel goede gesprekken voeren met die dames, maar als je ze op zo'n app/site of whatsapp spreekt lijkt het alsof ze yoghurt in de hersenpan hebben.
Er in mee gaan is dodelijk.
Nu wil ik overigens niet stellen dat ik zo'n intelligente jongen ben die totaal geen moeite heeft met spelling. Maar sommige mensen....
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig dat het herkenbaar is. Dacht echt dat het aan mij lag. En erin mee gaan doe ik dan ook niet, maar die gesprekken duren zo niet echt lang
. Ik kan daar nou niet echt goed mee om gaan om het zachtjes uit te drukken
.
En nee, ik ben ook niet de slimste, vooral met dt fouten en over echt spelling hoor je mij ook niet. Maar dr zit ook geen enthousiasme in, alsof ik met Stanley Kubrick zit te praten die over de fake moon landing lult.
Inderdaad, altijd als ik 't 10 minuten ofzo doe, voel ik me een oppervlakkige klootzak; die neus is 2 millimeter te klein, dat oog kijkt vreemd, die mondhoek staat 2 millimeter te hoog. En ik keur ook af op naamquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hele tinder is sowieso pure vleeskeuring*swipe swipe*
Heb het idee dat die meiden er ook puur uit verveling op zitten, of om hun ego te boosten oid..
Hahaquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd als ik 't 10 minuten ofzo doe, voel ik me een oppervlakkige klootzak; die neus is 2 millimeter te klein, dat oog kijkt vreemd, die mondhoek staat 2 millimeter te hoog. En ik keur ook af op naam. Dat soort dingen. Kansloos, want als ik zulke meisjes in 't echt zou tegen komen zou ik bij wijze van bang zijn om hoi te zeggen.
Hahaha ja, die like ik altijd en als er dan een match uit komt: "Jij bent toch die linker he?" "Nee..." "Oh, sorry".quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaook weer herkenbaar.
Vind die meiden die er alleen een groepsfoto op hebben staan zo irritant. Zei iemand in het dating-topic ook al: WIE DE FUCK BEN JE DAN!?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, die like ik altijd en als er dan een match uit komt: "Jij bent toch die linker he?" "Nee..." "Oh, sorry".
Het is wel makkelijk, maar wat je zegt, het is over het algemeen 3 keer niets. 1 keer betaald voor Pepper, maar dat was ook matig. Dus ja, zonde van 't geld. Zonde van je tijd ook, en straks lukt het wel, al je vrije tijd weg. Voor altijd vrijgezelquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Meestal is 't dan net de lelijkste van 't stel
Maargoed, dat hele online dating gedoe is niks voor mij.. iig de gratis versies niet. Maar heb ook geen zin om te gaan betalen en dan (denk ik) hetzelfde mee te maken..zonde van 't geld
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen VI op staan. Kan je straks wel de MP4 zien dan Div?
Tenzij ze dus een versie van ~700mb online zetten.. Nopequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit te tetheren met m'n mobiel. Dus iets downloaden zit er niet inZo'n aflevering van VI is al gauw 2,5 GB. Wat me dus ongeveer 18,- aan MB's kost
Aah oke. Hm. Kutquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:42 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Tenzij ze dus een versie van ~700mb online zetten.. Nope
Dat zou wel ultiem koning keizer admiraal van je zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aah oke. Hm. Kut. Ik wil 'm straks wel voor je omzetten naar een kleinere versie en ergens neer zetten?
Komt voor elkaar danquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou wel ultiem koning keizer admiraal van je zijn
Uhh.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt voor elkaar dan. Wat is je minimum eis aan kwaliteit?
Even checken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh.
Wat zijn de mogelijkhedenals je er een bestandje van 500-700 MB van kan maken is 't goed genoeg denk ik.
Ohhh da's goed genoegquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even checken.
Net even een oude aflevering gedaan, 720 pixels breed, prima kijkbaar nog, is 579mb. Kan nog wel iets kleiner denk ik.
Is Olivier weer traag jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Die stomme MP4 komt maar niet van sigaarsnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |