Hopelijk ook goede dingen?quote:Op maandag 7 december 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
Zin in van alles en nog wat
Staat veel te gebeuren de komende tijd.. Druk druk druk. Paar afspraken gehad vandaag. Morgen weer.. Bah
Beterschap gewenst schommelquote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
Beschuit, appel, kaneel en soep.
Dank voor advies
Nu snel heen en weer.
Colombiaquote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar sommige users hier leven denk ik niet in Nederland gezien hun posttijden? Ik zie sommigen echt alleen maar "laat" posten, dus 03,00 snachts enzo.
Nederlanders in den vreemde?
UK.quote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar sommige users hier leven denk ik niet in Nederland gezien hun posttijden? Ik zie sommigen echt alleen maar "laat" posten, dus 03,00 snachts enzo.
Nederlanders in den vreemde?
quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha
Geef mij die Adele ook maar
Ik zag die groep ook al jaquote:Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier om die 'Gaat gelukkig niet naar Adele'-groep op FB
Allemaal van die plaatjes die grappig maar eigenlijk best wel enorm kut zijn, komt er 1 met deze
[ afbeelding ]
Tenzij teveel bierquote:Op maandag 7 december 2015 19:23 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen, maar ik braak niet zo vaak in de nacht.
Haha awww.quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag die groep ook al ja. Niet op gekeken verder. Ben nog diep jaloers op mensen die wel gaan, en kon al niet tegen het woordje "gelukkig". Fanboy he
![]()
Dat komt zeer zelden voor. Drink liever weinig per keer ipv een paar keer veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |