Ja, ze is binnenkort alweer een jaar hier. Tenminste hier in de tuin waar ze potjes met vet voor de vogels met haar pootjes leeglepelde . Heel schuw, kon niet bij haar in de buurt komen. Dus heb ik het niet geforceerd maar ben eten voor haar neer gaan zetten en sinds een maand of drie (weet ik niet zeker) is ze vaak binnen en ligt ze op de bank te slapen en eet ze binnen. Ze heeft een hok buiten waar ze kan slapen want eind van de avond wil ze weg. Het blijft toch een buitenkat. Maar van het magere zielige beestje is het een heel mooie glanzende kat geworden. Met zelfs een buikje. Hoop dat dat alleen van het eten komtquote:
Ja, ze krijgt weleens stukjes ham, dat klopt, maar verder krijgt ze hoogwaardig Lidlkattenvoer en brokjesquote:Op zondag 6 december 2015 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd goed om even te laten controleren![]()
Maar mooi toch, zo'n lief beestje om je heen!
En het klopt, jij bent de slaaf van hen, echt niet andersom.
Geef je hem/haar wel eens ham stukjes? ik merk namelijk bij Sam dat hij daar erg van gaat lopen stinken.
Maak een foto van de achterkant van poez, misschien herkennen anderen of ik het beter als mannetje/vrouwtje
Haha schattig!quote:Op zondag 6 december 2015 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze is binnenkort alweer een jaar hier. Tenminste hier in de tuin waar ze potjes met vet voor de vogels met haar pootjes leeglepelde . Heel schuw, kon niet bij haar in de buurt komen. Dus heb ik het niet geforceerd maar ben eten voor haar neer gaan zetten en sinds een maand of drie (weet ik niet zeker) is ze vaak binnen en ligt ze op de bank te slapen en eet ze binnen. Ze heeft een hok buiten waar ze kan slapen want eind van de avond wil ze weg. Het blijft toch een buitenkat. Maar van het magere zielige beestje is het een heel mooie glanzende kat geworden. Met zelfs een buikje. Hoop dat dat alleen van het eten komt
Ja, kun je die dan via PM aan geïnteresseerden sturen? Ik hoef dat niet per se voorbij te zien komen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Zal trachten een foto onder haar staart te maken
Arme Lavenderrquote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, kun je die dan via PM aan geïnteresseerden sturen? Ik hoef dat niet per se voorbij te zien komen.
Ze kan het het ook onder een spoiler stoppen, voor het geval dat je toch nog eens een kijkje wil nemen.quote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, kun je die dan via PM aan geïnteresseerden sturen? Ik hoef dat niet per se voorbij te zien komen.
Of... Of...quote:Op zondag 6 december 2015 13:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Lav is gewoon gratis aan het trippen dus
quote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of... Of...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geven-aan-poes.dhtml
![]()
Ik zal het je besparen, beloofd!quote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iewquote:Op zondag 6 december 2015 13:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Of... Of...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geven-aan-poes.dhtml
![]()
Geen ibuprofen nemen in elk geval. Paracetamol kan wel als je last hebt van pijnen erbij.quote:Op maandag 7 december 2015 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
Gisteren last van buikgriep gekregen, spugen tot er alleen maar gal naar boven kwam.
Lang geleden dat ik zo vaak naar de emmer moest grijpen zeg.
Iemand tips?
Zit nu aan de thee om langzaam mijn maag weer te vullen.
Thee is goed. Sowieso veel blijven drinken Schommel. Weet je wat ook kan helpen? Een appel raspen en dan kaneel er overheen doen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
Gisteren last van buikgriep gekregen, spugen tot er alleen maar gal naar boven kwam.
Lang geleden dat ik zo vaak naar de emmer moest grijpen zeg.
Iemand tips?
Zit nu aan de thee om langzaam mijn maag weer te vullen.
Geraspte appel met kaneel helpt heel goed tegen dunne ontlasting.quote:Op maandag 7 december 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
Ibuprofen had ik al even na gelezen, gezien mijn lege maag niet verstandig ja.
Nu baal ik daar wel van omdat ik hoofdpijn heb door vocht verlies.
Spugen en ontlasting was vloeibaar, ja i know klinkt smerig.
Dan ga ik mij zo maar ff warm aankleden en soepje halen en denk dat appel wel lekker is.
Maar vraag ik mij wel af of zuur (appel) wel goed is voor een lege samentrekkende maag.
Hopelijk houd je het droog, zowel intern als extern, op je tripjequote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
Beschuit, appel, kaneel en soep.
Dank voor advies
Nu snel heen en weer.
Hopelijk ook goede dingen?quote:Op maandag 7 december 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
Zin in van alles en nog wat
Staat veel te gebeuren de komende tijd.. Druk druk druk. Paar afspraken gehad vandaag. Morgen weer.. Bah
Beterschap gewenst schommelquote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
Beschuit, appel, kaneel en soep.
Dank voor advies
Nu snel heen en weer.
Colombiaquote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar sommige users hier leven denk ik niet in Nederland gezien hun posttijden? Ik zie sommigen echt alleen maar "laat" posten, dus 03,00 snachts enzo.
Nederlanders in den vreemde?
UK.quote:Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar sommige users hier leven denk ik niet in Nederland gezien hun posttijden? Ik zie sommigen echt alleen maar "laat" posten, dus 03,00 snachts enzo.
Nederlanders in den vreemde?
quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha
Geef mij die Adele ook maar
Ik zag die groep ook al jaquote:Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier om die 'Gaat gelukkig niet naar Adele'-groep op FB
Allemaal van die plaatjes die grappig maar eigenlijk best wel enorm kut zijn, komt er 1 met deze
[ afbeelding ]
Tenzij teveel bierquote:Op maandag 7 december 2015 19:23 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen, maar ik braak niet zo vaak in de nacht.
Haha awww.quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag die groep ook al ja. Niet op gekeken verder. Ben nog diep jaloers op mensen die wel gaan, en kon al niet tegen het woordje "gelukkig". Fanboy he
![]()
Dat komt zeer zelden voor. Drink liever weinig per keer ipv een paar keer veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |