Okay, overal in Nederland bij elke discotheek gebeurt wel eens wat niet in orde is met een drankje voor een meid of jongen die besteld heeft. En andere doet stiekem GHB of XTC in deze glas toe te stoppen zonder dat iemand er van merkt.quote:Op zondag 6 december 2015 01:47 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Is niet aan te beginnen, is niet de enigste discotheek waar men op je drankje moet letten.
Koekoek.quote:Op zondag 6 december 2015 01:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Okay, overal in Nederland bij elke discotheek gebeurt wel eens wat niet in orde is met een drankje voor een meid of jongen die besteld heeft. En andere doet stiekem GHB of XTC in deze glas toe te stoppen zonder dat iemand er van merkt.
deze persoon was er dus 1,5 geleden. 1x. Vermoedelijk dan, want er kan over drugsgebruik heel overtuigd gelogen worden. Dan staat er bij '(ook) gedrogeerd'. De zoveelste voorbarige conclusie met dank aan Frank.quote:Op zondag 6 december 2015 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is een nieuwe melding bij Fb van Frank:
[..]
Het gebeurt. Maar volgens mij minder dan wordt gezegd vaak. Ik zou niet direct weten wat je er aan hebt xtc stiekem in iemands glas te doen. En bij GHB moet je dan ook nog iemand weg krijgen de tent uit zonder dat iemand ingrijpt.quote:Op zondag 6 december 2015 01:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Okay, overal in Nederland bij elke discotheek gebeurt wel eens wat niet in orde is met een drankje voor een meid of jongen die besteld heeft. En andere doet stiekem GHB of XTC in deze glas toe te stoppen zonder dat iemand er van merkt.
ik snap niet wat er nou mis is met een hypothese, de enige vraag is hoe en meer nietquote:Op zondag 6 december 2015 05:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
deze persoon was er dus 1,5 geleden. 1x. Vermoedelijk dan, want er kan over drugsgebruik heel overtuigd gelogen worden. Dan staat er bij '(ook) gedrogeerd'. De zoveelste voorbarige conclusie met dank aan Frank.
Omdat die te vaak (zonder enige ondersteuning van bewijs) een geheel eigen leven gaan leven.....zeker op social media.quote:Op zondag 6 december 2015 08:47 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou mis is met een hypothese, de enige vraag is hoe en meer niet
ja maar dat anderen zich laten ophitsen door wilde fantasieën maakt het verder voor mij niet echt uit, ik laat me niet echt leiden door hypes op sociale media of door tv-geile onderzoekers. Ik vind het interssant genoeg dat iemand probeert verder te kijken dan het initiële politierapportquote:Op zondag 6 december 2015 08:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat die te vaak (zonder enige ondersteuning van bewijs) een geheel eigen leven gaan leven.....zeker op social media.
Omdat dat eerste iets is dat je vaak ziet. Voor de rest heeft het meestal zo weinig zin om er allerlei iedeeen op na te houden als je niet alle feiten kent. Zoals in bijv. dit geval. In het ene geval gaat het over "twee stoffen die niet in het bloed zouden moeten zitten" in het andere geval "over twee soorten drugs" Het is allemaal zo vaag. En zelfs dan kan je er weinig echt over zeggen.quote:Op zondag 6 december 2015 09:12 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat anderen zich laten ophitsen door wilde fantasieën maakt het verder voor mij niet echt uit, ik laat me niet echt leiden door hypes op sociale media of door tv-geile onderzoekers. Ik vind het interssant genoeg dat iemand probeert verder te kijken dan het initiële politierapport
dat iets vaak gebeurd maakt het nog geen algemeenheid, die gemakzucht is natuurlijk tijd en kostenbesparend. En ja stoffen en drugs, in het engels gebruik je substances voor beide... dus om het nou op linguïstiek te gooien is ook flauwquote:Op zondag 6 december 2015 09:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat dat eerste iets is dat je vaak ziet. Voor de rest heeft het meestal zo weinig zin om er allerlei iedeeen op na te houden als je niet alle feiten kent. Zoals in bijv. dit geval. In het ene geval gaat het over "twee stoffen die niet in het bloed zouden moeten zitten" in het andere geval "over twee soorten drugs" Het is allemaal zo vaag. En zelfs dan kan je er weinig echt over zeggen.
Zo stond het in de media zgn uit de mond van die Frank. Bedenken wat er is gebeurt kan natuurlijk. Of het zinvol is als je te weinig kennis over een zaak hebt is iets anders.quote:Op zondag 6 december 2015 09:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat iets vaak gebeurd maakt het nog geen algemeenheid, die gemakzucht is natuurlijk tijd en kostenbesparend. En ja stoffen en drugs, in het engels gebruik je substances voor beide... dus om het nou op linguïstiek te gooien is ook flauw
Tja.........quote:Op zondag 6 december 2015 09:20 schreef schvvmert het volgende:
Helemaal nuchter was ze niet toen ze vertrok en ja wanneer je van padje af bent kun je lang ronddwalen en daarna trein tegenhouden.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 6 december 2015 09:22 schreef Re het volgende:
mij lijkt gewoon objectief de belangrijkste vraag, welke stoffen, hoeveel en was het vrijwillig of niet... dat het onderzocht moet worden lijkt me evident
Ja dat heeft die vader dan wel voor elkaar gekregen, politie had conclusie al snel klaar.quote:Op zondag 6 december 2015 09:22 schreef Re het volgende:
mij lijkt gewoon objectief de belangrijkste vraag, welke stoffen, hoeveel en was het vrijwillig of niet... dat het onderzocht moet worden lijkt me evident
Wat nog niet wil zeggen dat er geen bloedonderzoek in de planning zat.quote:Op zondag 6 december 2015 09:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja dat heeft die vader dan wel voor elkaar gekregen, politie had conclusie al snel klaar.
Er moet toch altijd een schuldige komen, ongemerkt gedrogeerd of zo.quote:Op zondag 6 december 2015 09:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wie heeft er schuld bedoel je? Dat is niet bekend tot nu toe. Althans niet bij het publiek.
ik zou als politie me toch ook wel ernstig zorgen maken als zoiets gebeurd, ongeacht of het pure zelfmoord wasquote:Op zondag 6 december 2015 09:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja dat heeft die vader dan wel voor elkaar gekregen, politie had conclusie al snel klaar.
Heb geen idee hoe grondig die zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 09:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat nog niet wil zeggen dat er geen bloedonderzoek in de planning zat.
Blijkbaar gaat het daar toch wat mis soms.quote:Op zondag 6 december 2015 09:26 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou als politie me toch ook wel ernstig zorgen maken als zoiets gebeurd, ongeacht of het pure zelfmoord was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |