abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158051749
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die willen al helemaal niet bekend staan met zo'n zaak als drugs tent.
Helemaal fris is het niet.
pi_158051758
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:18 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Helemaal fris is het niet.
Dat zegt verder niets over wat er in zo'n tent gebeurt. Men heeft zo'n zaak om geld te verdienen en zeer waarschijnlijk geld wit te wassen. Het laatste wat men wil is een of andere lul in de zaak die mensen ziek maakt of kleinschalig aan het dealen is op de vloer.
pi_158051765
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt verder niets over wat er in zo'n tent gebeurt. Men heeft zo'n zaak om geld te verdienen en zeer waarschijnlijk geld wit te wassen. Het laatste wat men wil is een of andere lul in de zaak die mensen ziek maakt of kleinschalig aan het dealen is op de vloer. Daarnaast is het erg slecht voor zaken als je zaak zo'n naam krijgt.
pi_158051779
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt verder niets over wat er in zo'n tent gebeurt. Men heeft zo'n zaak om geld te verdienen en zeer waarschijnlijk geld wit te wassen. Het laatste wat men wil is een of andere lul in de zaak die mensen ziek maakt of kleinschalig aan het dealen is op de vloer.
De verhalen in zo'n stad komen niet uit het niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2015 10:22:28 ]
  zondag 6 december 2015 @ 10:22:14 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_158051781
Best wel lastig voor discotheken hoe om te gaan met de 16- en 17-jarigen en de controle op alcohol.

De discotheek bij ons in de buurt heeft het als volgt opgelost: ze hebben tienerdisco's voor 12- tot 15-jarigen, dan hebben ze disco's voor 16- en 17-jarigen, waarbij dus ook geen alcohol wordt geschonken en voor de rest is het 18+.

Als je iets organiseert voor 16+ waar wel alcohol wordt geschonken, is het alcoholverbod volgens mij niet meer te handhaven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_158051793
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ze mocht er wel zijn, maar geen alcohol drinken.
En een meisje van 16 tot 03:00 laten rondzwalken in de stad zou mijn lol niet zijn.
Maar goed, ik heb dan ook geen kinderen.

Zier eruit als een flyer van een eenmalig feestje?
Ja, zo'n feestje doen ze volgens mij alleen 1x in de winter en de zomer. De rest van de feestjes zijn -zover ik kon zien- allemaal 18+.

[ Bericht 3% gewijzigd door Specularium op 06-12-2015 11:31:25 ]
pi_158051823
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:22 schreef livelink het volgende:
Best wel lastig voor discotheken hoe om te gaan met de 16- en 17-jarigen en de controle op alcohol.

De discotheek bij ons in de buurt heeft het als volgt opgelost: ze hebben tienerdisco's voor 12- tot 15-jarigen, dan hebben ze disco's voor 16- en 17-jarigen, waarbij dus ook geen alcohol wordt geschonken en voor de rest is het 18+.

Als je iets organiseert voor 16+ waar wel alcohol wordt geschonken, is het alcoholverbod volgens mij niet meer te handhaven.
Dat is het ook. Maar blijkbaar kiest men er zelf voor. Men zal ook vast wat beter opletten.

En wat wordt daar gebruikt?

Dat is het probleem van zo'n tent dan. Zoals overal in de horeca. Ik ben in een gewone kroeg ook verantwoordelijk aan wie ik schenk en wie wat drinkt. Ik heb wel gehad dat een opa voor zijn 15 jarige kleinzoon op het terras bier bestelde. Dat kan niet. Dat levert mij problemen op. Naast dat ik het niet normaal vind.
  zondag 6 december 2015 @ 10:42:15 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158052037
Misschien was dit de eerste keer dat ze tot 03:00 uit mocht gaan, maar lijkt me niet logisch....

Vage berichten op fb van dr pa:
quote:
Geachte familie ik wil jullie helpen om achter de dader te komen.ik vind het heel erg wat jullie is overkomen dit gun je niemand. Om mensen te laten praten moet er geld worden geboden vraag het volk om hier aan bij te dragen al is het 0,50 cent maar het totaal bedrag zal veel zijn.ik hoop zoveel dat er iemand gaat praten.wat ik geloof niet dat jullie dochter zusje dit zelf heeft gewild. U moet zelf weten wat u hier mee doet.ik zie dit wel als de oplossing .veel sterkte gewenst met dit grote verlies.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158052039
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ze mocht er wel zijn, maar geen alcohol drinken.
En een meisje van 16 tot 03:00 laten rondzwalken in de stad zou mijn lol niet zijn.
Maar goed, ik heb dan ook geen kinderen.

Zier eruit als een flyer van een eenmalig feestje?
Dat je geen kinderen hebt, dat is wel duidelijk ja. Het ontbreekt je duidelijk aan empathisch vermogen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 06-12-2015 11:32:27 ]
  zondag 6 december 2015 @ 10:44:23 #260
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158052076
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:42 schreef Eigenwhys het volgende:

[..]

Dat je geen kinderen hebt, dat is wel duidelijk ja. Het ontbreekt je duidelijk aan empathisch vermogen.
Daar heb je geen kinderen voor nodig.
Ik vind het gewoon achterlijk dat iemand een meisje van 16 tot diep in de nacht laat uitgaan en alcohol laat drinken.
Tenzij dit de eerste keer was en meteen pech, maar dat lijkt me gek...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158052096
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon achterlijk dat iemand een meisje van 16 tot diep in de nacht laat uitgaan en alcohol laat drinken.
Ik zou het ook waarschijnlijk niet toelaten. Dat zegt verder niet zoveel. Er zijn ouders die inschatten dat een kind dat prima aan kan. En vaak is dat ook zo.
pi_158052262
Er moeten dan toch op een of andere manier aanwijzingen zijn dat ze via of bij het station
Hilversum sportpark is geweest

Het station Hilversum Sportpark, waar de politie aanvullend onderzoek heeft gedaan naar de dood van de zestienjarige Dascha Graafsma. Ze kwam om bij een aanrijding met een trein in Hilversum

en > Dat blijkt uit toxicologisch onderzoek van forensisch patholoog Frank van de Goot. Ook is in haar bloed een "tamelijk grote hoeveelheid alcohol" aangetroffen, laat de familie weten.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-drugs-in-haar-bloed
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158052299
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:59 schreef StaceySinger het volgende:
Er moeten dan toch op een of andere manier aanwijzingen zijn dat ze via of bij het station

Het station Hilversum Sportpark, waar de politie aanvullend onderzoek heeft gedaan naar de dood van de zestienjarige Dascha Graafsma. Ze kwam om bij een aanrijding met een trein in Hilversum

en > Dat blijkt uit toxicologisch onderzoek van forensisch patholoog Frank van de Goot. Ook is in haar bloed een "tamelijk grote hoeveelheid alcohol" aangetroffen, laat de familie weten.

[ afbeelding ]

Als er toevallig geen camera's hangen en er geen getuigen zijn.......
pi_158052306
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als er toevallig geen camera's hangen en er geen getuigen zijn.......
bij dat station hangt een camera
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158052309
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Het is juist goed mogelijk dat dit de eerste keer was dat ze daar was, aangezien je normaal 18 jaar moet zijn om binnen te komen. Dus inderdaad, misschien was het meteen de eerste keer pech.
pi_158052315
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bij dat station hangt een camera
Die haar blijkbaar niet heeft gezien dan?
pi_158052322
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die haar blijkbaar niet heeft gezien dan?
staat dat erbij dan ?
pi_158052340
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat dat erbij dan ?
Het is een vraag. Als ze wel op die camera staat heb je bewijs dat ze er was. En dat was jouw vraag toch met

"Er moeten dan toch op een of andere manier aanwijzingen zijn dat ze via of bij het station
Hilversum sportpark is geweest"
pi_158052344
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:42 schreef matthijst het volgende:
Misschien was dit de eerste keer dat ze tot 03:00 uit mocht gaan, maar lijkt me niet logisch....

Vage berichten op fb van dr pa:

[..]

Die vage berichten, zegt dat ook nog iets over die luie huilie huilie vader?
pi_158052431
quote:

[ afbeelding ]

Mogelijk aanwijzingen vanuit locatiegeschiedenis van haar telefoon. Het is ook het dichtstbijzijnde station bij die discotheek vanwaar ze de trein naar huis had kunnen pakken.

Even zomaar een scenario: ze is verdwaasd door alcohol en drugs en wil naar huis en loopt naar het station om daar met de trein te gaan. Onbewust van de tijd en dat er om twee uur 's nachts geen trein rijdt. Na een tijd wachten besluit ze toch lopend te gaan. Om bij de volgende overweg aangereden te worden, wat haar dood een ongeluk zou maken in plaats van bewuste actie.

Zover ik me herinner hangen er op Station Sportpark camera's. Die beelden kunnen nieuwe aanwijzingen geven.
  zondag 6 december 2015 @ 11:19:20 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158052516
quote:

[ afbeelding ]

Je doet aannames...

Als je goed had gelezen in het artikel dat je zelf linkt dan is ze volgens het NRC ook omgekomen bij Hilversum Sportpark.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158052525
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:14 schreef Fixers het volgende:

[..]

Mogelijk aanwijzingen vanuit locatiegeschiedenis van haar telefoon. Het is ook het dichtstbijzijnde station bij die discotheek vanwaar ze de trein naar huis had kunnen pakken.

Even zomaar een scenario: ze is verdwaasd door alcohol en drugs en wil naar huis en loopt naar het station om daar met de trein te gaan. Onbewust van de tijd en dat er om twee uur 's nachts geen trein rijdt. Na een tijd wachten besluit ze toch lopend te gaan. Om bij de volgende overweg aangereden te worden, wat haar dood een ongeluk zou maken in plaats van bewuste actie.

Zover ik me herinner hangen er op Station Sportpark camera's. Die beelden kunnen nieuwe aanwijzingen geven.
De politie kijkt naar die beelden.
pi_158052572
Over die Schot die nu dood gevonden is in de gracht hoor je heel weinig nu trouwens.
pi_158052750
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je doet aannames...

Als je goed had gelezen in het artikel dat je zelf linkt dan is ze volgens het NRC ook omgekomen bij Hilversum Sportpark.
als ze daar aanvullend onderzoek doen
dan moet er link zijn
dat doen ze niet omdat de stationsklok scheeft hangt
pi_158052756
quote:

Ik dacht dat je pas vanaf je 18e mag drinken en uitgaansgelegenheden hier streng op moeten toezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')