abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2015 @ 11:38:42 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158052819
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als ze daar aanvullend onderzoek doen
dan moet er link zijn
dat doen ze niet omdat de stationsklok scheeft hangt
Als het NRC denkt dat ze bij station Hilversum Sportpark is omgekomen dan zegt die zin niet zoveel, en zeker niet dat ze er geweest "moet zijn".

Het NRC geeft in dat artikel foute informatie, en het is behoorlijk naïef om te denken dat die fout zich beperkt tot de plek van de aanrijding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158052847
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik dacht dat je pas vanaf je 18e mag drinken en uitgaansgelegenheden hier streng op moeten toezien?
Dat moet ook. Maar dt lukt niet altijd.
pi_158052899
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:22 schreef Jaroon het volgende:
Over die Schot die nu dood gevonden is in de gracht hoor je heel weinig nu trouwens.
Ik had niet eens gelezen dat het om die schot ging, wel dat ze een lichaam uit de gracht hadden gehaald.

Pas wanneer de achterblijvers een flinke media-actie opzetten, blijkt het in het nieuws te komen.
Of wanneer de achterblijvers zelf waren gaan dreggen..

Maar hetzelfde gebeurde toch met Kris en Lisanne en Sophia Koetsier.
pi_158052926
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik had niet eens gelezen dat het om die schot ging, wel dat ze een lichaam uit de gracht hadden gehaald.

Pas wanneer de achterblijvers een flinke media-actie opzetten, blijkt het in het nieuws te komen.
Of wanneer de achterblijvers zelf waren gaan dreggen..

Maar hetzelfde gebeurde toch met Kris en Lisanne en Sophia Koetsier.
Er was een soort van actie. En men vond hem door dreggen volgens mij. Maar er stond, naast dat de familie verdrietig was, volgens mij weinig over de toedracht. Zoals in veel van die gevallen logischerwijze.
pi_158052937
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je doet aannames...

Als je goed had gelezen in het artikel dat je zelf linkt dan is ze volgens het NRC ook omgekomen bij Hilversum Sportpark.
goed lezen dit staat er :

Het station Hilversum Sportpark, waar de politie aanvullend onderzoek heeft gedaan naar de dood van de zestienjarige Dascha Graafsma
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158052986
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het station Hilversum Sportpark, waar de politie aanvullend onderzoek heeft gedaan naar de dood van de zestienjarige Dascha Graafsma
Omdat men misschien niet weet dat ze daar is geweest maar het zo kan zijn. Het lijkt mij trouwens dat als men dat op camera had gezien men dit wel als info vrij zou geven. Dan kun je ook beter aangeven waar evt. getuigen op welke tijd hadden kunnen zijn.
pi_158053020
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er was een soort van actie. En men vond hem door dreggen volgens mij. Maar er stond, naast dat de familie verdrietig was, volgens mij weinig over de toedracht. Zoals in veel van die gevallen logischerwijze.
Wat ik begreep was hij gaan wandelen omdat hij niet kon slapen, ook in de hele vroege ochtend uren. Ik heb nergens gelezen dat hij en zijn vriendin flink aan de drank en drugs waren daar.
pi_158053042
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat ik begreep was hij gaan wandelen omdat hij niet kon slapen, ook in de hele vroege ochtend uren. Ik heb nergens gelezen dat hij en zijn vriendin flink aan de drank en drugs waren daar.
Ik ook niet. Dat zegt verder niets.
pi_158053047
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat men misschien niet weet dat ze daar is geweest maar het zo kan zijn. Het lijkt mij trouwens dat als men dat op camera had gezien men dit wel als info vrij zou geven. Dan kun je ook beter aangeven waar evt. getuigen op welke tijd hadden kunnen zijn.
Ik vermoed juist dat men hier terughoudend in is omdat die telefoon nog weg is.
pi_158053060
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vermoed juist dat men hier terughoudend in is omdat die telefoon nog weg is.
Hoe zouden camera beelden van belang zijn over het missen van die telefoon?
  zondag 6 december 2015 @ 11:52:51 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158053068
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er staat verderop ook dat ze daar geraakt is door een trein.
Dat is dan ook gelijk waar omdat het in het NRC staat?

Waarom klopt de locatie van het onderzoek volgens jou wel als ze de locatie van het overlijden fout hebben?

Als de locatie van het overlijden al zo verprutst wordt door de stagiair van dienst dan heb ik er weinig vertrouwen in dat de locatie van onderzoek wel klopt.

Of heb je ook nog lokale bronnen die wel het verschil weten tussen Station Sportpark en de overgang bij de Maartensdijkseweg?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158053073
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik dacht dat je pas vanaf je 18e mag drinken en uitgaansgelegenheden hier streng op moeten toezien?
We weten ook niet hoe ze aan de alcohol kwam.
Make my day!
pi_158053093
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:53 schreef agter het volgende:

[..]

We weten ook niet hoe ze aan de alcohol kwam.
Vrienden zouden in elk geval kunnen verklaren (als men dat durft en weet) of het gebeurt is in die discotheek. Dat weet je meestal wel van elkaar lijkt me.
pi_158053101
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat verderop ook dat ze daar geraakt is door een trein.
Dat is dan ook gelijk waar omdat het in het NRC staat?

Waarom klopt de locatie van het onderzoek volgens jou wel als ze de locatie van het overlijden fout hebben?

Als de locatie van het overlijden al zo verprutst wordt door de stagiair van dienst dan heb ik er weinig vertrouwen in dat de locatie van onderzoek wel klopt.

Of heb je ook nog lokale bronnen die wel het verschil weten tussen Station Sportpark en de overgang bij de Maartensdijkseweg?
door dit bericht in het Nrc klopt je kaartje ook niet meer :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158053103
vol
pi_158053105
dubbel
pi_158053109
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:55 schreef StaceySinger het volgende:
vol
Nog 10 kansen iets nieuws te zeggen.....9 dan.....
pi_158053115
Okay 7
pi_158053118
vreemd ik zag nog 1 post
  zondag 6 december 2015 @ 11:56:37 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158053127
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

door dit bericht in het Nrc klopt je kaartje ook niet meer :)
Ik heb mijn kaartje dan ook nooit als feit gepresenteerd, maar als vermoeden.

Overigens klopt jouw kaart door ditzelfde bericht in het NRC ook niet meer, ze is volgens dit bericht in het NRC immers bij Station Hilversum Sportpark door de trein geraakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158053129
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:56 schreef StaceySinger het volgende:
vreemd ik zag nog 1 post
Zo zie je maar hoe dingen in je hoofd een geheel eigen leven kunnen gaan leiden in je hoofd.
pi_158053130
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb mijn kaartje dan ook nooit als feit gepresenteerd, maar als vermoeden.

Overigens klopt jouw kaart door ditzelfde bericht in het NRC ook niet meer, ze is volgens dit bericht in het NRC immers bij Station Hilversum Sportpark door de trein geraakt.
NRC heeft zijn info ook deels van horen zeggen.
  zondag 6 december 2015 @ 11:58:02 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158053144
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar volgens Stacey klopt de informatie in het NRC helemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158053158
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar volgens Stacey klopt de informatie in het NRC helemaal.
Volgens mij gaat die ook deels af op wat er wordt gezegd. Geen journalist komt er nu makkelijk achter wat nog feiten zijn en wat niet. Zonder HEEL veel moeite te doen.
pi_158053172
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Staat ook een foto bij ,denk je dat de nrc daar een fotograaf naar toestuurt
als ze geen bronnen hebben ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')