Moet ik dit sexueel opvatten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Als ekte Fokker snap ik je probleem, als je alleen maar op zolder zit of warm in de treinquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar koud en het waait als de ziekte. Niet ideaal.
Ik heb ook gewoon een foutieve planning gehad vandaag. Bedacht me opeens dat ik morgen Sinterkut moet vieren bij de schoonouders. Moest dus als de sodemieter naar de stad om rotzooi te kopen. Overal schijtdruk natuurlijk. Bejaarden, kinderen, mensen die je voor de voeten lopen omdat ze niet door hebben dat er meer mensen om hun heen lopenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ekte Fokker snap ik je probleem, als je alleen maar op zolder zit of warm in de trein
Ik heb altijd wel 2 of 4 kratten in huis man, juist voor dit soort ongein.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Maar toen vergat ik dat ik amper pils in huis had. Dus dat wordt vanavond alsnog vlak voor sluitingstijd bij de Jumbo naar binnen gaan
Dat is dan ook mijn nieuwe goede voornemen. Een beter voorraadbeheerquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2 of 4 kratten in huis man, juist voor dit soort ongein.
Als het een keer regent ofzo of gewoon geen zin om boodschappen te doen.,
Kan ik iig 2 x boodschappen skippen en toch zuipen
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn nieuwe goede voornemen. Een beter voorraadbeheer
PIC!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een Geert Glas Tshirt. Bazenshirt.
Ahquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Steen
Geerd
Renwan
Gladiatorenbier
Goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |