M9, want mijn favo knifequote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:58 schreef utopie het volgende:
Bayonet Fade FN?
of
Bayonet Marble Fade FN?
of
(M9)Bayonet Tiger Tooth FN?
Lekkere inv, zeker veel bets en roulette gespeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kara van 360e is een mw 0.10 float met goede webs (300keys~)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin heb ik nog aardig wat currency uit een ander spel kunnen traden voor wat skins, toen won ik ook nog eens een bayonet TT fn bij een twitch giveaway (die was 500$ destijds op jackpot sites) en met die bayonet direct paar jackpots gewonnen, ook nog csgolounge aardig wat winst.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:12 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Lekkere inv, zeker veel bets en roulette gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook al eens wat skinmoney via OPSkins er uit gehaald want overtime worden skins steeds minder waard, sommigen blijven stabiel, maar velen droppen uit maxbet range op lounge en dan gaat de prijs nooit meer omhoog.
Ik gok trouwens alleen bijna op LANS en niet online, maar ik ben van plan om het roer een beetje om te gooien en juist meer voor underdogs te gaan, meestal ging ik voor de safe bets en dan 300$ op Fnatic vs Mouz ofzo in een bo3 op lan. (dan krijg je meestal ook maar 75euro oid)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
ja . Geen ct map meer. Net als elke map hebben ze die ook meer gebalanceerd gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Mensen al de "nieuwe" Nuke map geprobeerd?
Volledig verziektquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel leuke map geworden, maar mijn fps is echt aids op de nieuwe mapsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
same, vveel details erbij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wel leuke map geworden, maar mijn fps is echt aids op de nieuwe maps
Laat dat vind ik maar weg, het is nu een t mapquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef johnson555 het volgende:
[..]
same, vveel details erbij.
nuke is nu trouwens een T map vind ik
Ik raak geen reet meer met de akquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:26 schreef pl4kkie het volgende:
Wat een kut patch. De aim+hitbox hebben ze ook weer zwaar verneukt. Plus het lijkt wel alsof je sneller loopt. Voorlopig geen cs:go meer voor mij
toch wel ja?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laat dat vind ik maar weg, het is nu een t map
geen 144 hzquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef utopie het volgende:
Is er iemand wellicht nog op zoek naar een 24'' gaming monitor ?
Er is dan ook helemaal niks veranderdquote:Op zondag 28 februari 2016 00:16 schreef pl4kkie het volgende:
Na toch weer een paar potjes gespeeld te hebben valt er goed te wennen aan de nieuwe patch.
Dat lijkt me sterk want je merkt echt wel dat er veranderingen zijn gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er is dan ook helemaal niks veranderd
Beste improvement die de map ooit heeft gehad.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:25 schreef vannilesoep het volgende:
Nuke is totaal verpest. Was m'n favoriete map hiervoor... Het gemak waarmee je als T naar silo kan komen, en buitenom naar Heaven, via A naar heaven, de veranderingen in B, rafters bij A.... Het grote aantal routes en de idioot korte tijd waarin je tussen 2 willekeurige punten in de map kan roteren heeft de boel geen goed gedaan
Maarja dan speel ik ook eens wat andere maps I guess :p
Ik speel niet zo heel vaak, ben nu net MG, begin nu eindelijk een béétje te ontsnappen aan de trolls, Russen en 12 jarigen die lekker lopen te bleren.. De pijn van het spelen met randoms
Dat denk je jaquote:Op zondag 6 maart 2016 12:25 schreef vannilesoep het volgende:
, begin nu eindelijk een béétje te ontsnappen aan de trolls, Russen en 12 jarigen die lekker lopen te bleren.. De pijn van het spelen met randoms
Nee man... Wat eerst slightly CT sided was is nu extreem T sidedquote:Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Beste improvement die de map ooit heeft gehad.
Map was eerst zo CT sided dat ik hem niet meer comp wou spelen. Map is perfect gebalanceerd nu.
Pardon, gebalanceerd? T"s kunnen nu via elke route bijna binnenstormen terwijl CT nu amper een verdedigingspositie heeftquote:Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Beste improvement die de map ooit heeft gehad.
Map was eerst zo CT sided dat ik hem niet meer comp wou spelen. Map is perfect gebalanceerd nu.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:22 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Nee man... Wat eerst slightly CT sided was is nu extreem T sided
Niet denigrerend bedoelt ofso, maar misschien op jullie DMG/LE rank..quote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Pardon, gebalanceerd? T"s kunnen nu via elke route bijna binnenstormen terwijl CT nu amper een verdedigingspositie heeft
Zou het niet across the board gebalanceerd moeten zijn? Dus een goede balans, ongeacht rank? Ben benieuwd naar werkelijke stats , zijn daar cijfers van bekend? Zou interessant zijn niet alleen de win-ratios te zien, maar ook gecategoriseerd per rank oid..quote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
[..]
Niet denigrerend bedoelt ofso, maar misschien op jullie DMG/LE rank..
Ik speel Supreme / Global, deze spelen al anders en voor mijn beleving is het prima in balans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |