Dat is bijzonder subjectief. Als je een mooie knife met hello-kitty kleurtjes wil moet je inderdaad wel wat meer neerleggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Goedkoopste knife is geloof ik 60,- maar weet het niet zeker. In die range heb je alleen maar lelijke knifes.
Je krijgt pas mooie rond de 100,- / 130,-
Wie is jouw favoriete team ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:07 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb op geen van mijn wapens een skinsoms zie ik op de grond wel een mooie AK liggen en die pak ik dan haha
Alleen jammer genoeg hebben ze niet vaak het logo van mijn favoriete team
Mousesports natuurlijk. Alhoewel Penta esports (team pandasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete team ?Die van mij EnvyUs
KennyS
Tja dat zie je bijvoorbeeld envyus vs mouz ofzo en dan denk je oh gaat een potje worden, maar dan heb je net de start gemist en het staat al 10 - 1 voor envyus, tja laat het dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jaja de leef is niet makkelijk als mouse fan![]()
Of dan winnen ze de eerste map in een bo3 overtuigend om daarna keihard te verliezen. Of dan winnen ze eerst in een toernooi een bo3 tegen Virtus Pro en een dag later verliezen van zo'n rukteam als dignitasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tja dat zie je bijvoorbeeld envyus vs mouz ofzo en dan denk je oh gaat een potje worden, maar dan heb je net de start gemist en het staat al 10 - 1 voor envyus, tja laat het dan ook maar zitten
BInnenkort is de Acer Predator Masters season 2, dat is zegmaar een meer casual toernooi waar de casters ook aan het bier zitten en het meer een bierzuip festijn is dan echt een toernooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of dan winnen ze de eerste map in een bo3 overtuigend om daarna keihard te verliezen. Of dan winnen ze eerst in een toernooi een bo3 tegen Virtus Pro en een dag later verliezen van zo'n rukteam als dignitas
Pff dat was ook janken ja. Was een bo7 idd maar ze hadden vooraf al 1-0 voorsprong ivm brackets oid. Daarna gingen ze vrij hard naar de 3-0 om daarna 3-4 te verliezen iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
BInnenkort is de Acer Predator Masters season 2, dat is zegmaar een meer casual toernooi waar de casters ook aan het bier zitten en het meer een bierzuip festijn is dan echt een toernooi![]()
(Overigens de winnaar krijg iets van 20/30/40000 euro ofzo)
En daar season 1 van was er een bo7 finale tussen hellraisers en mousesports en volgens mij stond mousesports 3 - 1 voor maar verloor 3 - 4![]()
![]()
Dignitas is de laatste tijd best een aardig team geworden met hun 4 nieuwe spelers , vooral Kjaerbye is een talentje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of dan winnen ze de eerste map in een bo3 overtuigend om daarna keihard te verliezen. Of dan winnen ze eerst in een toernooi een bo3 tegen Virtus Pro en een dag later verliezen van zo'n rukteam als dignitas
Dat doet iedereenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:19 schreef pl4kkie het volgende:
Punt is, ik speel beter als lurker dan als openings fragger.
Het kan inderdaad vrij ernstig zijn. Maar er zijn ook games waarbij ik een team heb dat wel echt samenwerkt en niet om een foutje gaat schreeuwen om een kick of report. Beste is met vrienden/bekenden te spelen, zoals altijd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:17 schreef Questular het volgende:
. Wat me opvalt is dat , als ik weer eens speel, hoe toxic die community is terwijl de top spelers bijna nooit vervelend doen als ze gewoon aan het gamen zijn. Geen gebash tussen bv FNatic en NIP of VP en Aestralis.
je gaat serieus 80 euro uitgeven een een skin?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:44 schreef utopie het volgende:
Poll: http://strawpoll.me/6786289
Tiger tooth: https://csgostash.com/skin/550/Karambit-Tiger-Tooth
Marble Fade: https://csgostash.com/skin/549/Karambit-Marble-Fade
Ik wil dus een knife halen...alleen ik vind ze beide even mooi. Voor welke zou jij gaan ?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je gaat serieus 80 400~ euro dollar uitgeven een een skin?
To each his own toch? Mensen zat die ook 100+ euro uitgeven aan League en andere games. Ik hoop alleen maar dat ik ooit zo'n mes of skin vind want ik geef er geen fluit omquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je gaat serieus 80 euro uitgeven een een skin?
quote:
Ja hij moet het zelf wetenquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
To each his own toch? Mensen zat die ook 100+ euro uitgeven aan League en andere games. Ik hoop alleen maar dat ik ooit zo'n mes of skin vind want ik geef er geen fluit om
Als het goed is krijg je dan alsnog de win.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:08 schreef johnson555 het volgende:
moest ooit gebeuren denk ik, ben gekickt toen we 6-15 voor stonden
toxic player is toxic?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:08 schreef johnson555 het volgende:
moest ooit gebeuren denk ik, ben gekickt toen we 6-15 voor stonden
Laat eerst maar eens zien wat je hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef epicbeardman het volgende:
Heb nog ongeveer 4000¤ in skins iemand koopje doen voor 3300¤ in bitcoins
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Laat eerst maar eens zien wat je hebt
verscheen niet in my matches iigquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je dan alsnog de win.
quote:
vind altijd de goedkoopste knifes het mooistquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kara van 360e is een mw 0.10 float met goede webs (300keys~)
3300 is sowieso vrij veel. Probeer ze te verkopen op skinxchange ofzo... Of wil je alleen bitcoins?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef epicbeardman het volgende:
Heb nog ongeveer 4000¤ in skins iemand koopje doen voor 3300¤ in bitcoins
M9, want mijn favo knifequote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:58 schreef utopie het volgende:
Bayonet Fade FN?
of
Bayonet Marble Fade FN?
of
(M9)Bayonet Tiger Tooth FN?
Lekkere inv, zeker veel bets en roulette gespeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kara van 360e is een mw 0.10 float met goede webs (300keys~)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin heb ik nog aardig wat currency uit een ander spel kunnen traden voor wat skins, toen won ik ook nog eens een bayonet TT fn bij een twitch giveaway (die was 500$ destijds op jackpot sites) en met die bayonet direct paar jackpots gewonnen, ook nog csgolounge aardig wat winst.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:12 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Lekkere inv, zeker veel bets en roulette gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook al eens wat skinmoney via OPSkins er uit gehaald want overtime worden skins steeds minder waard, sommigen blijven stabiel, maar velen droppen uit maxbet range op lounge en dan gaat de prijs nooit meer omhoog.
Ik gok trouwens alleen bijna op LANS en niet online, maar ik ben van plan om het roer een beetje om te gooien en juist meer voor underdogs te gaan, meestal ging ik voor de safe bets en dan 300$ op Fnatic vs Mouz ofzo in een bo3 op lan. (dan krijg je meestal ook maar 75euro oid)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
ja . Geen ct map meer. Net als elke map hebben ze die ook meer gebalanceerd gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Mensen al de "nieuwe" Nuke map geprobeerd?
Volledig verziektquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Mensen al de "nieuwe" Nuke map geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |