Ik kwam er gister ook 1 tegen. In dust liep ik zo door een deur, een dikke slachtveld met smoke en flash grenades was het.. komt zo'n gastje de hoek omlopen en killed mij met 1 pistol kogel door het hoofdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Het wordt weer eens tijd dat ze wat aan al die cheaters gaan doen. Ben er vandaag al 2 tegen gekomen. Dan zeg je dat ze cheaten gaan ze daarna gelijk onwijs noob spelen. Hoezo obvious
wel even handig je rank erbij te vermeldenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:59 schreef utopie het volgende:
Zijn er mensen die zo nu en dan eens een potje willen spelen?
Ik speel sinds kort maar heb het al aardig onder de knie. Mijn k/d ratio is ongeveer 60/40.
Ik beschik over een headset en ben altijd al van de shooters geweestjaren CoD, Battlefield en UT99 gespeeld. Is wel even wennen dit maar gaat aardig goed.
Het lijkt me leuk om eens met andere fokkers te spelen en vrienden te worden![]()
Ik wil graag meer van de tactics leren en mijn aim verbeteren.
Mijn steam username: Aubrionna91 of D_Vinnie_T (steam naam)
Zie wel wat mensen voorbij komen die wel bovengemiddeld goed spelen en soms verdenk van wh of aimbots, maar ben er momenteel erg voorzichtig mee. Door het nieuwe ranking systeem ligt nu de gemiddelde rank op gold nova 2/3 en sommige spelers hebben echt pech. Ik heb 1 account wat nog mg2 is er waar ik nog mee win, maar speel met gasten die eerst LEM waren, ja die zijn gewoon beter dan ik... Het is dus lastig te zeggen momenteel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Het wordt weer eens tijd dat ze wat aan al die cheaters gaan doen. Ben er vandaag al 2 tegen gekomen. Dan zeg je dat ze cheaten gaan ze daarna gelijk onwijs noob spelen. Hoezo obvious
Het ging overigens niet om ranked potjes. Die heb ik sinds het nieuwe systeem nog niet gespeeld. Maar soms is het overduidelijk. Door smokes heen zeilen en dan 1 shot headshot. Als je ze spectate zie je ze pre fire/aimen. Veelal met awp's campen en vaak zodra iemand aan de andere kant van de map de hoek om komt gelijk een kill. Het is niet zo dat ik iedereen een cheater noem die goed speelt. Soms is het ook geluk dat je bv super snel omdraait en 1 shot headshot hebt. Er spelen ook genoeg mensen casual die wel echt goed zijn. Maar die zie je niet ineens hun aim heel laag houden, stotterend lopen, heel onrustig over de map heen en weer kijken als ze weten dat ze gespectate wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zie wel wat mensen voorbij komen die wel bovengemiddeld goed spelen en soms verdenk van wh of aimbots, maar ben er momenteel erg voorzichtig mee. Door het nieuwe ranking systeem ligt nu de gemiddelde rank op gold nova 2/3 en sommige spelers hebben echt pech. Ik heb 1 account wat nog mg2 is er waar ik nog mee win, maar speel met gasten die eerst LEM waren, ja die zijn gewoon beter dan ik... Het is dus lastig te zeggen momenteel.
Add mij maar als je wil. Mijn main account is Global, maar heb met mijn smurf express verloren zodat ik op Silver I begin zodat ik met mijn maten mee kan spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:59 schreef utopie het volgende:
Zijn er mensen die zo nu en dan eens een potje willen spelen?
Ik speel sinds kort maar heb het al aardig onder de knie. Mijn k/d ratio is ongeveer 60/40.
Ik beschik over een headset en ben altijd al van de shooters geweestjaren CoD, Battlefield en UT99 gespeeld. Is wel even wennen dit maar gaat aardig goed.
Het lijkt me leuk om eens met andere fokkers te spelen en vrienden te worden![]()
Ik wil graag meer van de tactics leren en mijn aim verbeteren.
Mijn steam username: Aubrionna91 of D_Vinnie_T (steam naam)
Pff dat kost nog meer moeie dan global wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Add mij maar als je wil. Mijn main account is Global, maar heb met mijn smurf express verloren zodat ik op Silver I begin zodat ik met mijn maten mee kan spelen.
Dus, add maar als je zin hebt om een keer te spelen.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198129715289/
Haha nee, ik had een account van een kameraad overgenomen (na de update) die hij niet meer gebruikt. Deze was MGE. Na de update had het account geen rank meer en wou ik met kameraden spelen. Ik dus express verliezen, maar dan krijg je je rank dus niet meer terugquote:Op maandag 8 februari 2016 00:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pff dat kost nog meer moeie dan global worden
Tering, Al die troep voor 90 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:56 schreef utopie het volgende:
Is er misschien iemand die een mooie knife aan mij wil geven of wil traden voor mijn full inventory?
Ik speel pas een weekje.. 90 euro gegokt aan chroma 2 cases () maar achteraf gezien vind ik een knife veel mooier, omdat die skin altijd zichtbaar is. En ik surfing leuker vind om te spelen.
Ik ben een complete n00b maar graag wel naar waarde van mijn inventory een knife aanbieden
Stuur maar een quote/PM/DM !
http://steamcommunity.com(...)455351/inventory#730
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je silver 3 bent kun je toch prima met mensen met silver 1 samenspelen?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:03 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Haha nee, ik had een account van een kameraad overgenomen (na de update) die hij niet meer gebruikt. Deze was MGE. Na de update had het account geen rank meer en wou ik met kameraden spelen. Ik dus express verliezen, maar dan krijg je je rank dus niet meer terug. Ik één gewonnen, Silver III
_!
Dit. Altijd fijn die schreuwerige piepstemmen van die russen van 12 waar niet mee te communiceren valt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef DieselTank het volgende:
Waarom maken ze het niet gewoon zo dat alle engelstalige bij elkaar spelen en alle russen bij elkaar. Ik word zo moe van dat ik met 30 kills nog steeds verlies met 9 - 16, nee dit zijn geen eco frags ofzo maar veel entry frags. Best netjes opzich.
Oef...dat is zonde..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:56 schreef utopie het volgende:
Is er misschien iemand die een mooie knife aan mij wil geven of wil traden voor mijn full inventory?
Ik speel pas een weekje.. 90 euro gegokt aan chroma 2 cases () maar achteraf gezien vind ik een knife veel mooier, omdat die skin altijd zichtbaar is. En ik surfing leuker vind om te spelen.
Ik ben een complete n00b maar graag wel naar waarde van mijn inventory een knife aanbieden
Stuur maar een quote/PM/DM !
http://steamcommunity.com(...)455351/inventory#730
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is inderdaad zondequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Oef...dat is zonde..
Als je graag een skin wil kan je hem beter gewoon kopen ipv cases openen.
Dit had je beter even kunnen uitzoeken van tevoren.
Tis nog een wonder dat je een hyper beast eruit gehaald hebt want die kans is maar 1.6%~ ofzo, de meeste hebben nog minder geluk..
De kans dat je een knife uit een case loot is overigens minder dan 1% , vandaar die belachelijke prijzen.
Maar goed , ik denk dat de kans klein is dat mensen jou inventory willen ruilen voor een knife , alleen die hyper beast en die monkey business zijn wat geld waard mits goede kwaliteit.
Klopt, maar was eerst MGE. Dat vond die niet leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je silver 3 bent kun je toch prima met mensen met silver 1 samenspelen?
Goedkoopste knife is geloof ik 60,- maar weet het niet zeker. In die range heb je alleen maar lelijke knifes.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad zondeik had liever een 90 euro knife willen halen dan of normale skins. Maar het was toch de eerste keer hopen op zo'n ultra rare skin
![]()
Zijn er knifes voor ¤50 aan te raden, zo ja, welke ?
Eventueel wil ik de hyper beast (battle scarred) en die monkey business wel weg doen
Dat is bijzonder subjectief. Als je een mooie knife met hello-kitty kleurtjes wil moet je inderdaad wel wat meer neerleggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Goedkoopste knife is geloof ik 60,- maar weet het niet zeker. In die range heb je alleen maar lelijke knifes.
Je krijgt pas mooie rond de 100,- / 130,-
Wie is jouw favoriete team ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:07 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb op geen van mijn wapens een skinsoms zie ik op de grond wel een mooie AK liggen en die pak ik dan haha
Alleen jammer genoeg hebben ze niet vaak het logo van mijn favoriete team
Mousesports natuurlijk. Alhoewel Penta esports (team pandasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete team ?Die van mij EnvyUs
KennyS
Tja dat zie je bijvoorbeeld envyus vs mouz ofzo en dan denk je oh gaat een potje worden, maar dan heb je net de start gemist en het staat al 10 - 1 voor envyus, tja laat het dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jaja de leef is niet makkelijk als mouse fan![]()
Of dan winnen ze de eerste map in een bo3 overtuigend om daarna keihard te verliezen. Of dan winnen ze eerst in een toernooi een bo3 tegen Virtus Pro en een dag later verliezen van zo'n rukteam als dignitasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tja dat zie je bijvoorbeeld envyus vs mouz ofzo en dan denk je oh gaat een potje worden, maar dan heb je net de start gemist en het staat al 10 - 1 voor envyus, tja laat het dan ook maar zitten
BInnenkort is de Acer Predator Masters season 2, dat is zegmaar een meer casual toernooi waar de casters ook aan het bier zitten en het meer een bierzuip festijn is dan echt een toernooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of dan winnen ze de eerste map in een bo3 overtuigend om daarna keihard te verliezen. Of dan winnen ze eerst in een toernooi een bo3 tegen Virtus Pro en een dag later verliezen van zo'n rukteam als dignitas
Pff dat was ook janken ja. Was een bo7 idd maar ze hadden vooraf al 1-0 voorsprong ivm brackets oid. Daarna gingen ze vrij hard naar de 3-0 om daarna 3-4 te verliezen iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
BInnenkort is de Acer Predator Masters season 2, dat is zegmaar een meer casual toernooi waar de casters ook aan het bier zitten en het meer een bierzuip festijn is dan echt een toernooi![]()
(Overigens de winnaar krijg iets van 20/30/40000 euro ofzo)
En daar season 1 van was er een bo7 finale tussen hellraisers en mousesports en volgens mij stond mousesports 3 - 1 voor maar verloor 3 - 4![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |