abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158026669
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Leg maar ff uit dan waarom hij hier zo kan posten, ik geloof dat er hier 3 vrouwen onpasselijk van worden. Maar fijn dat je meeleest.
Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder. Heeft een handicap e.d.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:53:13 ]
pi_158026680
Als er iemand van het padje af is.. :X
pi_158026682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:52 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder.
maar het stoort wel enigszins in dit topic.
In zijn topics in andere subfora ligt dat anders.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158026684
quote:

[..]

Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder.
Ach hij ging ff los op dat busje, meisje en geil geil... Die zag het al helemaal voor zich.
pi_158026689
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:54 schreef marsan het volgende:

[..]

maar het stoort wel enigszins in dit topic.
In zijn topics in andere subfora ligt dat anders.
Daar heb je wel gelijk in. Moet ook wel zeggen dat het me nogal stoort.
pi_158026698
Is het niet een beetje raar dat een kind van 16 midden in de nacht gewoon buiten rond kan lopen? Hallo ouders?
pi_158026703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:55 schreef syndroom het volgende:
Is het niet een beetje raar dat een kind van 16 midden in de nacht gewoon buiten rond kan lopen? Hallo ouders?
Nee, dat doen mensen van 16 jaar al eeuwen.
pi_158026705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:55 schreef syndroom het volgende:
Ze zou dan ook om 03:00 thuis moeten zijn en was met vriendinnen. 16 is op zich wel een leeftijd waarbij je een beetje je horizon mag gaan ontdekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:56:55 ]
pi_158026707
quote:

[..]

Heeft een handicap e.d.
Ik discrimineer niet, ook die dienen zich te gedragen.
pi_158026709
GS:

Kende dit meisje ook nog wel redelijk persoonlijk. Totaal geen suïcide gedachten bij te ontdekken, maar ook is bekend dat mensen die dit soort gedachtes hebben dat erg goed verborgen kunnen houden. Echter zijn de omstandigheden op z'n minst verdacht, ook omdat er deze bewuste avond waarschuwingen en vermoedens rondgingen over drogeringsmiddelen in omloop. Deze bewuste discotheek heeft WC's, waar je 50 cent voor moet betalen. Maar in de stromende regen in je eentje als meisje buiten naar de wc gaan, is wel opvallend. Dat er derden in het spel zijn is best aannemelijk.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158026712
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik discrimineer niet, ook die dienen zich te gedragen.
:D

Dat is waar.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:58:46 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026719
Ik kan die stromende regen toch slecht rijmen met een jongen en meisje zonder jas op een bankje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158026724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:57 schreef StaceySinger het volgende:
GS:

Kende dit meisje ook nog wel redelijk persoonlijk. Totaal geen suïcide gedachten bij te ontdekken, maar ook is bekend dat mensen die dit soort gedachtes hebben dat erg goed verborgen kunnen houden. Echter zijn de omstandigheden op z'n minst verdacht, ook omdat er deze bewuste avond waarschuwingen en vermoedens rondgingen over drogeringsmiddelen in omloop. Deze bewuste discotheek heeft WC's, waar je 50 cent voor moet betalen. Maar in de stromende regen in je eentje als meisje buiten naar de wc gaan, is wel opvallend. Dat er derden in het spel zijn is best aannemelijk.
Hmmm men werd er ook nog gewaarschuwd...
pi_158026727
quote:

[..]

Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder. Heeft een handicap e.d.
Dit ja, maar al die fantasieverhalen horen hier niet.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:59:54 #65
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158026728
Het vreemdste dat ik hier tot nu toe heb gelezen is dat het onverifieerbaar zou zijn dat die machinist heeft geclaxoneerd. Dan ben je echt compleet wereldvreemd.
pi_158026729
GS: Kudtkip

Zoals hierboven genoemd, was er iets vreemds met ijsklontjes die ongevraagd door een medebezoeker in glazen werden gedaan.
IJsklontjes die mogelijk dope bevatten.
* Vraag: hoe reageerden de vrienden van @SVM-T op die 'toediening'?
* Vraag: wie was die persoon, of mogelijk meerdere?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158026731
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan die stromende regen tocj slecht rijmen met een jongen en meisje zonder jas op een bankje.
pi_158026738
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:57 schreef StaceySinger het volgende:
GS:

Een post over vermoedens. Als het waar zou zijn, zouden die verhalen toch vaker naar voren zijn gekomen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158026741
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan die stromende regen toch slecht rijmen met een jongen en meisje zonder jas op een bankje.
tja
pi_158026745
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:59 schreef hugecooll het volgende:
Het vreemdste wat ik hier tot nu toe heb gelezen is dat het onverifieerbaar zou zijn dat die machinist heeft geclaxoneerd. Dan ben je echt compleet wereldvreemd.
Scherp.
pi_158026746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:56 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ze zou dan ook om 03:00 thuis moeten zijn en was met vriendinnen. 16 is op zich wel een leeftijd waarbij je een beetje je horizon mag gaan ontdekken.
Zelfs 03:00 is echt te laat! De meeste mensen liggen dan al lang te slapen, waarom zou je dan je 16 jarige dochter niet gewoon verbieden om zo laat nog de deur uit te gaan.

De meeste kroegen zijn ook overdag gewoon geopend hoor.
pi_158026755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:01 schreef marsan het volgende:

[..]

Een post over vermoedens. Als het waar zou zijn, zouden die verhalen toch vaker naar voren zijn gekomen?
Die tent staat bekend als drugshol
pi_158026761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zelfs 03:00 is echt te laat! De meeste mensen liggen dan al lang te slapen, waarom zou je dan je 16 jarige dochter niet gewoon verbieden om zo laat nog de deur uit te gaan.

Ja leuk man, overdag met stamkroegbezoeker Jan en de zes andere aanwezigen aan de bar hangen.

Laat ouders even zelf bepalen wat zij wel en niet kunnen vinden voor hun kinderen. 03:00 is een redelijke tijd als je met een hele groep vriendinnen bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 02:04:13 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:04:00 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026764
quote:

[..]

Dat jij nou uit zo'n extreem beschermd milieu komt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen de norm moet zijn.
pi_158026767
quote:

[..]

huh? Heb je zelf al op de klok gekeken?

edit: 2 uur alweer.... Net als een week geleden.
Toch is het nu echt niet koud buiten
pi_158026785
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja leuk man, overdag met stamkroegbezoeker Jan en de zes andere aanwezigen aan de bar hangen.
Ja en? Of begin van de avond. Tegen 00 uur lijkt me wel een netter tijdstip om SAMEN naar huis te fietsen of beter dat vader haar komt ophalen. Sowieso als meisje alleen op zo'n tijdstip nog naar huis moeten fietsen door een bos is vragen om problemen.

Als de ouders nou wat strenger waren geweest en haar thuis hebben gehouden had ze nog gewoon geleefd.
pi_158026787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid. Of hoeveel mensen hebben melding gemaakt dat dat hen is overkomen?

Niet mensen die vertellen dat ze gehoord hebben dat er gewaarschuwd was, of die verhalen hebben gehoord.
Maar concreet mensen die iets gemeld hebben?
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:06:28 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026790
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja en? Of begin van de avond. Tegen 00 uur lijkt me wel een netter tijdstip om SAMEN naar huis te fietsen of beter dat vader haar komt ophalen. Sowieso als meisje alleen op zo'n tijdstip nog naar huis moeten fietsen door een bos is vragen om problemen.

Als de ouders nou wat strenger waren geweest en haar thuis hebben gehouden had ze nog gewoon geleefd.
Oh god.
pi_158026796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Laat ouders even zelf bepalen wat zij wel en niet kunnen vinden voor hun kinderen. 03:00 is een redelijke tijd als je met een hele groep vriendinnen bent.
Ik denk dat je juist dan een beetje wereldvreemde kinderen krijgt ;)
pi_158026797
quote:

[..]

Trieste opmerking.
pi_158026799
quote:

[..]

Juist, lekker opsluiten tot ze oud en wijs genoeg zijn om zelfstandig te worden waardoor het helemaal fout gaat omdat ze amper levenservaring op hebben gedaan. Goed verhaal.
pi_158026805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef marsan het volgende:

[..]

En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid. Of hoeveel mensen hebben melding gemaakt dat dat hen is overkomen?

Niet mensen die vertellen dat ze gehoord hebben dat er gewaarschuwd was, of die verhalen hebben gehoord.
Maar concreet mensen die iets gemeld hebben?
Ik had er twee gevonden op een forum en op FB
pi_158026815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik had er twee gevonden op een forum en op FB
Mensen die daadwerkelijk gemeld hebben dat dat hen is overkomen?
pi_158026820
quote:

[..]

Dan heb ik toch liever de verhalen van Ven over geile dealers.
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:09:16 #85
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158026828
quote:

[..]

Aldus de frustie maagd met issues
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158026832
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:08 schreef marsan het volgende:

[..]

Mensen die daadwerkelijk gemeld hebben dat dat hen is overkomen?
Het blijven posts op Soc Med.
pi_158026833
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan heb ik toch liever de verhalen van Ven over geile dealers.
Hehe. Ja dat was nog net wat beter te behappen.
pi_158026836
Oh wacht, het is de schuld van de vluchtelingen.
pi_158026837
Om welke trein ging het eigenlijk? De nachttrein van Amsterdam naar Utrecht rijdt normaal toch niet via Hilversum?
Als het een goederentrein betrof lijkt me niet dat ze met voorbedachte rade op de rails is gaan staan, daarover is niet zomaar een dienstregeling bekend.
pi_158026841
Je kinderen opsluiten zodat ze eeuwig maagd kunnen blijven, ja. Goed verhaal. _O_
pi_158026843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

klopt de eigenaar is Dennis Drieënhuizen
die heeft ook nog een tent 't Pakhuys samen met deze 2 broers

-

Exit wapenhandelaars uit Hilversums nachtleven

HILVERSUM De vorig jaar gearresteerde broers Frank en Peter T. hebben afstand genomen van hun aandelen in een Hilversums danscafé. De twee zitten sinds december 2014 vast nadat er in de woning van Frank T. een inval werd gedaan.

Bij die inval werden destijds kalasjnikovs, handgranaten, munitie, cocaïne en pistolen gevonden. De broers werden naar aanleiding van de vondst aangehouden.

De gebroeders T. bezaten in het verleden verschillende discotheken, zoals Baccara, Switch en G-Spot.

Tot de arrestatie in december hadden ze aandelen in het Hilversumse danscafé 'Let's Get Down', maar die zijn nu overgenomen door horeca-ondernemer Dennis Drieënhuizen.

Door de aanhouding van de twee is de geplande overname in een stroomversnelling gekomen, aldus Drieënhuizen tegen De Gooi- en Eemlander.

't Pakhuys
De broers zijn nog wel voor eenderde eigenaar van een andere discotheek in Hilversum, 't Pakhuys. Ook daar is Drieënhuizen mede-eigenaar.
pi_158026848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het blijven posts op Soc Med.
Maar dus geen melding vanuit ziekenhuizen?

Mag ik die links btw? Wil ook wel lezen wat ze posten. Mag ook per dm eventueel.
pi_158026868
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:10 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar dus geen melding vanuit ziekenhuizen?

Mag ik die links btw? Wil ook wel lezen wat ze posten. Mag ook per dm eventueel.
Ik ga zo lekker slapen maar zal ze even voor je opzoeken. De ene staat tussen al die glitterkaarsjes en dank je voor het toevoegen post, das dus weer even zoeken.
pi_158026873
Dus jullie vinden het normaal dat een KIND van verdomme 16 jaar op zo'n tijdstip in een drugstent of discotheek rondhangt. Lekker naïef weer. Dat had ook ook veel eerder mis kunnen gaan.

Sowieso op zo'n tijdstip buiten rondhangen en dat ouders dat gewoon goedvinden geeft ook wel aan dat de ouders misschien ook te laks zijn geweest in de opvoeding. Soms moet je als ouder gewoon wat strenger zijn om te voorkomen dat kinderen ontsporen. Nu hebben ouders teveel toegelaten en is dit het resultaat. Dat is het risico dat je nou eenmaal loopt.

Het is misschien hard om te zeggen maar zo is het wel.
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:14:37 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026879
Van welke klootzak ben jij een kloon, syndroom?
pi_158026891
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:13 schreef syndroom het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat een KIND van verdomme 16 jaar op zo'n tijdstip in een drugstent of discotheek rondhangt. Lekker naïef weer. Dat had ook ook veel eerder mis kunnen gaan.

Sowieso op zo'n tijdstip buiten rondhangen en dat ouders dat gewoon goedvinden geeft ook wel aan dat de ouders misschien ook te laks zijn geweest in de opvoeding. Soms moet je als ouder gewoon wat strenger zijn om te voorkomen dat kinderen ontsporen. Nu hebben ouders teveel toegelaten en is dit het resultaat. Dat is het risico dat je nou eenmaal loopt.

Het is misschien hard om te zeggen maar zo is het wel.
Ga toch wat anders doen...
pi_158026904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:14 schreef Lienekien het volgende:
Van welke klootzak ben jij een kloon, syndroom?
Geen. Reageer nou eens inhoudelijk!

Natuurlijk betreur ik de dood van dit meisje maar op zo'n tijdstip in de nacht buiten alleen rondhangen heb je nou eenmaal meer risico om foute types tegen te komen die slechte bedoelingen met je hebben.

Naar een kroeg gaan kan ook in de middag of avond, daar hoef je echt niet per se midden in de nacht voor de deur uit.
pi_158026908
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef marsan het volgende:

[..]

En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid
dit heb ik nog nooit meegemaakt
pi_158026918
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Natuurlijk betreur ik de dood van dit meisje maar op zo'n tijdstip in de nacht buiten alleen rondhangen heb je nou eenmaal meer risico om foute types tegen te komen die slechte bedoelingen met je hebben.

Naar een kroeg gaan kan ook in de middag of avond, daar hoef je echt niet per se midden in de nacht voor de deur uit.
Weet jij wat er in een gemiddelde kroeg zit 's middags? Normale mensen werken of zitten op fok.
  zaterdag 5 december 2015 @ 02:19:14 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 02:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon niet dat een volwassen vent zo wereldvreemd kan zijn en met zoveel overtuiging dergelijke stuitende beweringen doet. Is dit het niveau van de huiskamergesprekken bij jou thuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')