Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder. Heeft een handicap e.d.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leg maar ff uit dan waarom hij hier zo kan posten, ik geloof dat er hier 3 vrouwen onpasselijk van worden. Maar fijn dat je meeleest.
maar het stoort wel enigszins in dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder.
Ach hij ging ff los op dat busje, meisje en geil geil... Die zag het al helemaal voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder.
Daar heb je wel gelijk in. Moet ook wel zeggen dat het me nogal stoort.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:54 schreef marsan het volgende:
[..]
maar het stoort wel enigszins in dit topic.
In zijn topics in andere subfora ligt dat anders.
Nee, dat doen mensen van 16 jaar al eeuwen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:55 schreef syndroom het volgende:
Is het niet een beetje raar dat een kind van 16 midden in de nacht gewoon buiten rond kan lopen? Hallo ouders?
Ze zou dan ook om 03:00 thuis moeten zijn en was met vriendinnen. 16 is op zich wel een leeftijd waarbij je een beetje je horizon mag gaan ontdekken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:55 schreef syndroom het volgende:
Is het niet een beetje raar dat een kind van 16 midden in de nacht gewoon buiten rond kan lopen? Hallo ouders?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, ook die dienen zich te gedragen.
Hmmm men werd er ook nog gewaarschuwd...quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:57 schreef StaceySinger het volgende:
GS:
Kende dit meisje ook nog wel redelijk persoonlijk. Totaal geen suïcide gedachten bij te ontdekken, maar ook is bekend dat mensen die dit soort gedachtes hebben dat erg goed verborgen kunnen houden. Echter zijn de omstandigheden op z'n minst verdacht, ook omdat er deze bewuste avond waarschuwingen en vermoedens rondgingen over drogeringsmiddelen in omloop. Deze bewuste discotheek heeft WC's, waar je 50 cent voor moet betalen. Maar in de stromende regen in je eentje als meisje buiten naar de wc gaan, is wel opvallend. Dat er derden in het spel zijn is best aannemelijk.
Dit ja, maar al die fantasieverhalen horen hier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is verder allemaal redelijk onschuldig, alleen door omstandigheden een beetje een andere kijk op vrouwen/prostitutie/studentes/seks. Denk niet dat hij daar echt iets mee zou doen verder. Heeft een handicap e.d.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan die stromende regen tocj slecht rijmen met een jongen en meisje zonder jas op een bankje.
Een post over vermoedens. Als het waar zou zijn, zouden die verhalen toch vaker naar voren zijn gekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:57 schreef StaceySinger het volgende:
GS:
Kende dit meisje ook nog wel redelijk persoonlijk. Totaal geen suïcide gedachten bij te ontdekken, maar ook is bekend dat mensen die dit soort gedachtes hebben dat erg goed verborgen kunnen houden. Echter zijn de omstandigheden op z'n minst verdacht, ook omdat er deze bewuste avond waarschuwingen en vermoedens rondgingen over drogeringsmiddelen in omloop. Deze bewuste discotheek heeft WC's, waar je 50 cent voor moet betalen. Maar in de stromende regen in je eentje als meisje buiten naar de wc gaan, is wel opvallend. Dat er derden in het spel zijn is best aannemelijk.
tjaquote:Op zaterdag 5 december 2015 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan die stromende regen toch slecht rijmen met een jongen en meisje zonder jas op een bankje.
Scherp.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:59 schreef hugecooll het volgende:
Het vreemdste wat ik hier tot nu toe heb gelezen is dat het onverifieerbaar zou zijn dat die machinist heeft geclaxoneerd. Dan ben je echt compleet wereldvreemd.
Zelfs 03:00 is echt te laat! De meeste mensen liggen dan al lang te slapen, waarom zou je dan je 16 jarige dochter niet gewoon verbieden om zo laat nog de deur uit te gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze zou dan ook om 03:00 thuis moeten zijn en was met vriendinnen. 16 is op zich wel een leeftijd waarbij je een beetje je horizon mag gaan ontdekken.
Die tent staat bekend als drugsholquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Een post over vermoedens. Als het waar zou zijn, zouden die verhalen toch vaker naar voren zijn gekomen?
Ja leuk man, overdag met stamkroegbezoeker Jan en de zes andere aanwezigen aan de bar hangen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zelfs 03:00 is echt te laat! De meeste mensen liggen dan al lang te slapen, waarom zou je dan je 16 jarige dochter niet gewoon verbieden om zo laat nog de deur uit te gaan.
De meeste kroegen zijn ook overdag gewoon geopend hoor.
Dat jij nou uit zo'n extreem beschermd milieu komt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen de norm moet zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zelfs 03:00 is echt te laat! De meeste mensen liggen dan al lang te slapen, waarom zou je dan je 16 jarige dochter niet gewoon verbieden om zo laat nog de deur uit te gaan.
huh? Heb je zelf al op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Of begin van de avond. Tegen 00 uur lijkt me wel een netter tijdstip om SAMEN naar huis te fietsen of beter dat vader haar komt ophalen. Sowieso als meisje alleen op zo'n tijdstip nog naar huis moeten fietsen door een bos is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja leuk man, overdag met stamkroegbezoeker Jan en de zes andere aanwezigen aan de bar hangen.
En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid. Of hoeveel mensen hebben melding gemaakt dat dat hen is overkomen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die tent staat bekend als drugshol
Oh god.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Of begin van de avond. Tegen 00 uur lijkt me wel een netter tijdstip om SAMEN naar huis te fietsen of beter dat vader haar komt ophalen. Sowieso als meisje alleen op zo'n tijdstip nog naar huis moeten fietsen door een bos is vragen om problemen.
Als de ouders nou wat strenger waren geweest en haar thuis hebben gehouden had ze nog gewoon geleefd.
Ik denk dat je juist dan een beetje wereldvreemde kinderen krijgtquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja leuk man, overdag met stamkroegbezoeker Jan en de zes andere aanwezigen aan de bar hangen.
Laat ouders even zelf bepalen wat zij wel en niet kunnen vinden voor hun kinderen. 03:00 is een redelijke tijd als je met een hele groep vriendinnen bent.
Trieste opmerking.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja en? Of begin van de avond. Tegen 00 uur lijkt me wel een netter tijdstip om SAMEN naar huis te fietsen of beter dat vader haar komt ophalen. Sowieso als meisje alleen op zo'n tijdstip nog naar huis moeten fietsen door een bos is vragen om problemen.
Als de ouders nou wat strenger waren geweest en haar thuis hebben gehouden had ze nog gewoon geleefd.
Juist, lekker opsluiten tot ze oud en wijs genoeg zijn om zelfstandig te worden waardoor het helemaal fout gaat omdat ze amper levenservaring op hebben gedaan. Goed verhaal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik had er twee gevonden op een forum en op FBquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef marsan het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid. Of hoeveel mensen hebben melding gemaakt dat dat hen is overkomen?
Niet mensen die vertellen dat ze gehoord hebben dat er gewaarschuwd was, of die verhalen hebben gehoord.
Maar concreet mensen die iets gemeld hebben?
Mensen die daadwerkelijk gemeld hebben dat dat hen is overkomen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had er twee gevonden op een forum en op FB
Dan heb ik toch liever de verhalen van Ven over geile dealers.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Aldus de frustie maagd met issuesquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het blijven posts op Soc Med.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk gemeld hebben dat dat hen is overkomen?
Hehe. Ja dat was nog net wat beter te behappen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever de verhalen van Ven over geile dealers.
klopt de eigenaar is Dennis Drieënhuizenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die tent staat bekend als drugshol
Maar dus geen melding vanuit ziekenhuizen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het blijven posts op Soc Med.
Ik ga zo lekker slapen maar zal ze even voor je opzoeken. De ene staat tussen al die glitterkaarsjes en dank je voor het toevoegen post, das dus weer even zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar dus geen melding vanuit ziekenhuizen?
Mag ik die links btw? Wil ook wel lezen wat ze posten. Mag ook per dm eventueel.
Ga toch wat anders doen...quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:13 schreef syndroom het volgende:
Dus jullie vinden het normaal dat een KIND van verdomme 16 jaar op zo'n tijdstip in een drugstent of discotheek rondhangt. Lekker naïef weer. Dat had ook ook veel eerder mis kunnen gaan.
Sowieso op zo'n tijdstip buiten rondhangen en dat ouders dat gewoon goedvinden geeft ook wel aan dat de ouders misschien ook te laks zijn geweest in de opvoeding. Soms moet je als ouder gewoon wat strenger zijn om te voorkomen dat kinderen ontsporen. Nu hebben ouders teveel toegelaten en is dit het resultaat. Dat is het risico dat je nou eenmaal loopt.
Het is misschien hard om te zeggen maar zo is het wel.
Geen. Reageer nou eens inhoudelijk!quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:14 schreef Lienekien het volgende:
Van welke klootzak ben jij een kloon, syndroom?
dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:05 schreef marsan het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn er die nacht opgenomen nadat er iets in hun drankje is gegooid
Weet jij wat er in een gemiddelde kroeg zit 's middags? Normale mensen werken of zitten op fok.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Geen. Reageer nou eens inhoudelijk!
Natuurlijk betreur ik de dood van dit meisje maar op zo'n tijdstip in de nacht buiten alleen rondhangen heb je nou eenmaal meer risico om foute types tegen te komen die slechte bedoelingen met je hebben.
Naar een kroeg gaan kan ook in de middag of avond, daar hoef je echt niet per se midden in de nacht voor de deur uit.
Ik geloof gewoon niet dat een volwassen vent zo wereldvreemd kan zijn en met zoveel overtuiging dergelijke stuitende beweringen doet. Is dit het niveau van de huiskamergesprekken bij jou thuis?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Geen. Reageer nou eens inhoudelijk!
Natuurlijk betreur ik de dood van dit meisje maar op zo'n tijdstip in de nacht buiten alleen rondhangen heb je nou eenmaal meer risico om foute types tegen te komen die slechte bedoelingen met je hebben.
Naar een kroeg gaan kan ook in de middag of avond, daar hoef je echt niet per se midden in de nacht voor de deur uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |