Alleen Heemstede ligt wel binnen de Randstadquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:24 schreef Scuidward het volgende:
Een echte intercity stopt niet buiten de randstad hi-ha-ho.
Was een poging tot ludieke toevoeging aan de OP, geen poging tot onderuithalen van TS.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alleen Heemstede ligt wel binnen de Randstad
Dan ben ik het er wel mee eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Was een poging tot ludieke toevoeging aan de OP, geen poging tot onderuithalen van TS.
Officiële subklacht voor mijn topicquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een woning in Aerdenhout kunnen kopen maar dan geen geld meer hebben voor eigen vervoer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Officiële subklacht voor mijn topic
Aerdenhout is inderdaad een grote ballenbakquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een woning in Aerdenhout kunnen kopen maar dan geen geld meer hebben voor eigen vervoer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel bijzonder lelijk ingericht voor een huis van 5 miljoenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Even als voorbeeldje wat voor armetierige hutjes er in Aerdenhout staan;
http://www.funda.nl/koop/(...)9-boekenroodeweg-47/
wat een armoede
![]()
laan van NOI is 5 minuten lopen naar Den Haag Centraalquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Castricum, Dieren, Etten-Leur, Den Haag Laan van NOI, om er maar een paar te noemen, zijn tegenwoordig ook allemaal officiële Intercitystations.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
laan van NOI is 5 minuten lopen naar Den Haag Centraal
Van mij mogen deze allemaal getransformeerd worden tot stoptrein stationnetjes. Dat zijn ze al qua uitstraling. Bij Laan van NOI kan ik nog enigszins begrijpen (neemt niet weg dat ik het graag als een stoptreinstation zie), want randstadrail/metro overstap en ambtenaren Sociale Zaken. Zie ook station Schiedam Centrum, Rotterdam Blaak, Alexander, Sloterdijk, Lelylaan die overstap bieden op metro.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Castricum, Dieren, Etten-Leur, Den Haag Laan van NOI, om er maar een paar te noemen, zijn tegenwoordig ook allemaal officiële Intercitystations.
Wat dacht je van Arnhem Zuid en Elst en NIjmegen Lent wtf man.,quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Van mij mogen deze allemaal getransformeerd worden tot stoptrein stationnetjes. Dat zijn ze al qua uitstraling. Bij Laan van NOI kan ik nog enigszins begrijpen (neemt niet weg dat ik het graag als een stoptreinstation zie), want randstadrail/metro overstap en ambtenaren Sociale Zaken. Zie ook station Schiedam Centrum, Rotterdam Blaak, Alexander, Sloterdijk, Lelylaan die overstap bieden op metro.
Zit niet in Randstad, dus bestaat het nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van Arnhem Zuid en Elst en NIjmegen Lent wtf man.,
Die eerste 2 komen gewoon elke 10 min een trein 2 keer Arriva of breng weet ik veel. 2x stoptrein
Zutphen NIjmegen en 2 x IC Zwolle Roosendaal![]()
![]()
![]()
Die had je eerder wel de echte bazen ic was Denhaag Gouda utje Amersfoort Zwolle Assen Groningenquote:Op zaterdag 5 december 2015 08:17 schreef Aiciu het volgende:
Echte intercities stoppen maar een paar keer.
Die met 2x V-IRM VI?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die had je eerder wel de echte bazen ic was Denhaag Gouda utje Amersfoort Zwolle Assen Groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |