Las het ergens: week 5, week 11 en nu dus weer week 26. Voor een Brawl dus best vaak, maar wel een tijdje terugquote:Op donderdag 10 december 2015 10:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Serieus? Het voelt echt alsof 'ie heel vaak is
Ik ben zelf een grote fan van arena, dus ik zou daarvoor gaan. Wel eerst even wat instructiefimpjes kijken (ik kan Trump aanraden op youtube).quote:Op donderdag 10 december 2015 09:08 schreef jpg97 het volgende:
Hi,
ik heb nu ondertussen zo'n 400 gold bij elkaar gesprokkeld.
Is het verstandig hier packs voor te kopen, of Arena te spelen of door te sparen voor een single player adventure ( sorry ik ben nog zo groen als gras )
Dank je wel, ik ga eens kijken naar Trump !quote:
Dat werkt ook niet zo... je kan beter een druid fel reaver deck maken met alles +2 behalve Dr Boom en misschien Sir Mrlucton of hoe die ook heet!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef Blistering het volgende:
Ugh, heb nu Fel Reaver in m'n Mech Mage deck, maar ik ben echt geen fan van die kaart hoor![]()
M'n tegenstander lijkt altijd een antwoord te hebben, en vervolgens ben ik de helft van m'n deck kwijt![]()
Echt heel beroerd om die kaart goed te kunnen spelen.
Edit: Overigens ben ik wel fan van Gorrilabot A-3
Moest dat nou?quote:
Wat stond er? Ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest dat nou?mag niet maar als je het toch doet wil je het dan in een spoiler zetten?
Eerlijk toegeven, je hebt gefaptquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest dat nou?mag niet maar als je het toch doet wil je het dan in een spoiler zetten?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:33 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren brawl gedaan. Daar krijg je toch een partij kaarten.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb nu ongeveer 500 goud.
Als ik 700 heb ga ik een quest doen
Hij bedoelt dat het deck random is en daar oo allemaal Legendaries in zitten e.d., die hij zelf waarschijnlijk nog niet heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alleen na je eerste gewonnen potje een pakje, toch?
V.
Yep net de laatste wing gespeeld en alle class challenges gedaan.. nu nog de heroic fights doen.. wordt vast wel weer een uitdaging..quote:
Ah, zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een adventure wing/quarter bedoelt
Eén van de makkelijkste weken juistquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef icemotion het volgende:
[..]
Yep net de laatste wing gespeeld en alle class challenges gedaan.. nu nog de heroic fights doen.. wordt vast wel weer een uitdaging..
Ik had juist best wel pech. Kreeg bijvoorbeeld een Archmage Antonidas als mage, maar ik had geen enkele spell gekregen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:33 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren brawl gedaan. Daar krijg je toch een partij kaarten.
Waar ik normaal best kansloos ben als noob, heb ik gisteren van de 15 potjes zeker 9 of 10 potjes gewonnen
Meteen wat characters gelevelled en goud binnen geharkt. Heb nu ongeveer 500 goud.
Als ik 700 heb ga ik een quest doen
ja klopt dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:37 schreef TwyLight het volgende:
Hij bedoelt dat het deck random is en daar oo allemaal Legendaries in zitten e.d., die hij zelf waarschijnlijk nog niet heeft.
Ja klopt, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een adventure wing/quarter bedoelt
Ja ik had ook zo'n potje. Ik kreeg alleen maar spells, geen minions, maar die spells hadden weer effect op minionsquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had juist best wel pech. Kreeg bijvoorbeeld een Archmage Antonidas als mage, maar ik had geen enkele spell gekregen.
En vaak kon ik pas bij turn 4 iets doen.Hopelijk vandaag wat meer geluk. Wel mooi spel gezien van de tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |