Dat is Zetalot's deck of niet? Maar dan met Zombie Chow i.p.v. Sludge Belchers.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Van Rank 12 naar 7 met een ~85% winrate. Bovendien erg leuk om mee te spelen. Ik zag gisteren iemand met deze lijst spelen op Twitch, dus ik dacht: ik geef hem een kans. Geen spijt van gehad.
Nee, ik heb het deck van de stream van Theo (Nederlandse streamer). Het zou me niets verbazen als hij de lijst van Zetalot heeftquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is Zetalot's deck of niet? Maar dan met Zombie Chow i.p.v. Sludge Belchers.
Kom meteen deze tegen. En nummer 2. En nog een keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Van Rank 12 naar 7 met een ~85% winrate. Bovendien erg leuk om mee te spelen. Ik zag gisteren iemand met deze lijst spelen op Twitch, dus ik dacht: ik geef hem een kans. Geen spijt van gehad.
Mwah, paar keer geprobeerd maar nooit boven 2 wins uitgekomen. Had opzich best goeie decks en had de regels gevolgd van het pro-deck-building. Daarnaast ook veel video's gekeken van experts en zelfs een complete guide opgezocht over welke kaarten je als prioriteit moest stellen etc.quote:Op maandag 7 december 2015 16:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In plaats van geld kun je ook tijd investeren en arena spelen
Geweldig juist. Je wint niet van aggro decks, je speelt met zequote:Op dinsdag 8 december 2015 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom meteen deze tegen. En nummer 2. En nog een keer
Saaier dan facehunter imo met cabalshadow
priest imo.
Het is geen Super Mario hè? Je moet ook echt goed worden in dit spel. Inzicht krijgen, nadenken over wat de beste plays zijn. Ik krijg een beetje het idee dat je onderschat hoe groot de invloed is van ervaring en inzicht in het spel. Zelfs al heb je een Nr1 Legend deck, zonder inzicht ga je er geen tank 5 mee halen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mwah, paar keer geprobeerd maar nooit boven 2 wins uitgekomen. Had opzich best goeie decks en had de regels gevolgd van het pro-deck-building. Daarnaast ook veel video's gekeken van experts en zelfs een complete guide opgezocht over welke kaarten je als prioriteit moest stellen etc.
Maar het lukt gewoon niet, wordt voor mijn gevoel telkens gematched aan tegenstanders die veel meer het geluk aan hun zijde hebben. Van die games waarin je tegenstander voor iedere play die je maakt direct een goed antwoord klaar heeft liggen. En dan niet één keer, maar gelijk drie keer achterelkaar waardoor ik niet meer verder kan.
Had vorige week echt een goed magedeck, veel lucky draws. Eerste twee tegenstanders makkelijk van de kaart geveegd. Maar daarna kwam de pech weer met drie zwaargewichten die letterlijk de perfecte draw hadden gekregen.
Ogenschijnlijk gewoon veel pech, maar vind het zonde om telkens de gok te moeten nemen met 150 gold en dan 1, hooguit 2 wins te halen
Weet niet zo goed wat ik zelf nog meer kan verbeteren.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, ik dacht dat het een winterveil brawl zou zijn... 3x gespeeld om het zeker te weten
Beetje sneeuw op sommige bords, had er 1 op normal.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]![]()
http://eu.battle.net/hear(...)arthstone-09-12-2015
Hier staat dat elk speelbord een winters tintje heeft maar ik merk niets?
De vorige is drie maanden geleden (week 11, dit is 26). Mag dus wel weer van mij, lekker makkelijk voor dailiesquote:
Als je ooit geld wil uitgeven aan de game, kan je het beste adventures kopen (Naxx als eerst, bij voorkeur). Anders vind ik het wat lastig. Packs zijn namelijk random, terwijl adventures gegarandeerd goede kaarten geven. Je hebt er alleen veel meer goud voor nodig.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:08 schreef jpg97 het volgende:
Hi,
ik heb nu ondertussen zo'n 400 gold bij elkaar gesprokkeld.
Is het verstandig hier packs voor te kopen, of Arena te spelen of door te sparen voor een single player adventure ( sorry ik ben nog zo groen als gras )
Je zou sowieso arena en packs kunnen doen. Het is maar net wat je wil, denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:08 schreef jpg97 het volgende:
Hi,
ik heb nu ondertussen zo'n 400 gold bij elkaar gesprokkeld.
Is het verstandig hier packs voor te kopen, of Arena te spelen of door te sparen voor een single player adventure ( sorry ik ben nog zo groen als gras )
Serieus? Het voelt echt alsof 'ie heel vaak isquote:Op woensdag 9 december 2015 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De vorige is drie maanden geleden (week 11, dit is 26). Mag dus wel weer van mij, lekker makkelijk voor dailies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |