Vast op Studio 100 TVquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef showtimer het volgende:
Komt die Sintshow in Antwerpen eigenlijk nog op tv?
quote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat bikini-gifje van Klaasje ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen. Was echt een geweldig gifje haha. Maar ze is populair, dus dat is wel grappig.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[..]
Nou, vooruit.
[ afbeelding ]
Ik blijf #TeamJindraVoorDeBlonde. Die speelt net zogoed een versie van zichzelf, maar heeft meer talent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Also Jindra, vind wel dat ze goed kan relativeren.
[ afbeelding ]
Als er nou een leuk Vlaams blondje was en de personages nog niet vast stonden hadden we een stoere zwartharige kunnen hebben (Demi), lieve rood harige (Hanne) en een meisjes achtig blondjequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef DumpTruck het volgende:
Ik blijf #TeamJindraVoorDeBlonde. Die speelt net zogoed een versie van zichzelf, maar heeft meer talent.
DemiDemiDemi had natuurlijk de ideale uitkomst geweest.
quote:
quote:Zaterdag vanaf 16.30 uur hebben wij een Snapchatdate met K3, de Sint & nog meer Studio 100-helden. Kijk stiekem mee voor én achter de schermen van de #DeGroteSinterklaasshow
Volg het beste van #DeGroteSinterklaasshow van Studio 100 vanaf 16.30 uur via onze Snapchat: telenet.be
Wat moet Kees Flodder in Antwerpen? Volgens mij herken ik Warre Borgmans. Jan Decleir zal wel te duur/druk zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef DumpTruck het volgende:
Da's niet de Sint van Nederland toch? Wel leuke foto's: Klaasje+Klaas confirmed.
Toch denk ik wederom dat regenboogjurkjes 2.0 het idee geven dat het een coverbandje is voor mensen die zijn grootgebracht met KK-K/J. En dat het voor de kinderen juist enorm goed is om een bekend element terug te zien in HKM.
Sinds dat 'Kees Sinterklaas helpt ben ik niet meer bekend met hoe hij er uit ziet, dus voor de zekerheid vroeg ik het mij af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat moet Kees Flodder in Antwerpen? Volgens mij herken ik Warre Borgmans. Jan Decleir zal wel te duur zijn.
Hardop genieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:05 schreef Poedelpoes het volgende:
En 3 nieuwe hoofdstukken.![]()
- Hoofstuk 5
- Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 7
[ afbeelding ]
Auteur is gewoon een lurker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom is de auteur hier niet te vinden? Als je er toch zo vuistdiep inzit.
Ik stem ook voor wat meer originele jurkjes. Bijvoorbeeld die regenboogtopjes en dan die rode, gele en blauwe rokjes. Dat stond geweldig en zag er niet meer zo gekopieerd uit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef DumpTruck het volgende:
Da's niet de Sint van Nederland toch, ik bedoel dat lijkt me sowieso vreemd? Wel leuke foto's: Klaasje+Klaas confirmed.
Toch denk ik wederom dat regenboogjurkjes 2.0 het idee geven dat het een coverbandje is voor mensen die zijn grootgebracht met KK-K/J. En dat het voor de kinderen juist enorm goed is om een bekend element terug te zien in HKM.
Auteur meldt zich.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef showtimer het volgende:
Waarom is de auteur hier niet te vinden? Als je er toch zo vuistdiep inzit.
True.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Poedelpoes het volgende:
Oh Welkom bij K3 komt ook dagelijks. Straks duurt t 5 minuten en zitten ze allemaal op de grond in de rommel "Oh weet je nog toppers" *3 min durende optreden bij Toppers* Kijken jullie morgen weer mee?![]()
http://www.zita.be/entert(...)s-kerstvakantie.html
Ik snap nog steeds niet of dit een scripted show wordt of nietquote:aarnaast kijk je vanaf 28 december iedere dag naar ‘Welkom bij K3’. In deze show verhuizen Hanne, Klaasje en Marthe naar de nieuwe K3-flat, maar er is werk aan de winkel, want deze is nog volledig leeg. Er staan enkel een hele hoop verhuisdozen met ‘K3’ op. Terwijl ze hun nieuwe stek inrichten, ontdekken ze in de dozen al het materiaal van zeventien jaar K3. Ze halen herinneringen op en dromen van wat zij allemaal zullen beleven.
Ik hoop een nieuwe, beter wordt iets legit leuks maar ik heb ook geen verwachtingen bij die Dit is K3. Het wordt hoogstens niet beter dan dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik snap nog steeds niet of dit een scripted show wordt of niet
Speelt het zich af in de Hallo K3 flat of in hun echte huis?
Uit 1994, net als ik. Je moet ook wel echt uit dat jaar komen om zulke smerige verhaaltjes te kunnen schrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |