Hij hoeft niet altijd per se zijn eigen verhaal kwijt. Soms vind ik hem niet echt goed overkomen, maar hij heeft tenminste niet steeds zijn stokpaardjes bij echt ieder verhaal.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:39 schreef monkyyy het volgende: Dat Roemer nog niets heeft gezegd tijdens dit onderwerp.
Hij heeft tenminste niet steeds zijn stokpaardjes, ik denk eerder dat het een zwaktebod is. Hij kan niet snel goed duidelijk maken waar hij voor staat.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij hoeft niet altijd per se zijn eigen verhaal kwijt. Soms vind ik hem niet echt goed overkomen, maar hij heeft tenminste niet steeds zijn stokpaardjes bij echt ieder verhaal.
Dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
Toch geen hond die nog op de SP stemt, helaas. Het wordt tijd dat Roemer eens een ander toontje gaat aanslaan en gewoon gaat zeggen waar het op staat.
Als hij dat op teevee zou zeggen, zou ik zeker weten op hem stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat alle vrouwen hoeren zijn?
Misschien wel steeds meer mensen nu de gevolgen van de veel te harde bezuinigingen de zwakkeren toch flink raakt. Daar kun je je haast niet meer aan onttrekken.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
Toch geen hond die nog op de SP stemt, helaas. Het wordt tijd dat Roemer eens een ander toontje gaat aanslaan en gewoon gaat zeggen waar het op staat.
Wie/wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat wordt er trouwens denigrerend over veel mensen gesproken in dit topic.
Ik hoop het, maar ik heb er weinig geloof in. De maatschappij verhardt en ik heb de afgelopen 15 jaar na bezuiniging op bezuiniging gedacht dat de maat vol zou zijn voor veel mensen, maar het wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien wel steeds meer mensen nu de gevolgen van de veel te harde bezuinigingen de zwakkeren toch flink raakt. Daar kun je je haast niet meer aan onttrekken.
Helemaal mee eens. Ik erger me er ook aan.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet wel dat ik op FOK! zit, maar dan nog. Als dat gangbare meningen zijn in de maatschappij dan maak ik me ernstig zorgen. Maar omdat dit FOK! is kan ik gelukkig het idee koesteren dat hier de bekende zolderkamer-autistjes zijn verzameld die geen juiste afspiegeling van de maatschappij vormen.
In het vorige topic werd nogal denigrerend gesproken over degenen die aan het woord kwamen en dat waren mensen met een psychiatrische stoornis of chronische ziekte. Ook de TT van het huidige topic spreekt boekdelen.quote:
Bedankt Hansquote:Op donderdag 3 december 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet wel dat ik op FOK! zit, maar dan nog. Als dat gangbare meningen zijn in de maatschappij dan maak ik me ernstig zorgen. Maar omdat dit FOK! is kan ik gelukkig het idee koesteren dat hier de bekende zolderkamer-autistjes zijn verzameld die geen juiste afspiegeling van de maatschappij vormen.
Dat doen ze wel, maar vooral als het henzelf voor de wind gaat. Veel mensen hebben momenteel echter al moeite genoeg het eigen hoofd boven water te houden. De empathie met de allerzwaksten verdwijnt in zo'n klimaat vanzelf naar de achtergrond.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen malen niet om ziek, zwak en misselijken in de samenleving.
In het publiek zag ik er anders wel een paar hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
Jeroen had er ook geen zin in vanavond.
Geen lekkere wijven aan tafel, snel naar huis.
Ach, dat is gewoon puur cynisme.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In het vorige topic werd nogal denigrerend gesproken over degenen die aan het woord kwamen en dat waren mensen met een psychiatrische stoornis of chronische ziekte. Ook de TT van het huidige topic spreekt boekdelen.
Misschien heb je gelijk. Dat zou wel heel naar zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik heb er weinig geloof in. De maatschappij verhardt en ik heb de afgelopen 15 jaar na bezuiniging op bezuiniging gedacht dat de maat vol zou zijn voor veel mensen, maar het wordt alleen maar erger.
Mensen malen niet om ziek, zwak en misselijken in de samenleving. Zo is het nu eenmaal helaas. Totdat men zelf of in de omgeving te maken krijgt met problemen uiteraard, dan krijgt men door hoe ver de staat van onze verzorgingsstaat is weggezakt.
Dat is inderdaad een begrijpelijke, legitieme, reden die ik zelf ook signaleer naar aanleiding van het onder druk staan van de middenklasse.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, maar vooral als het henzelf voor de wind gaat. Veel mensen hebben momenteel echter al moeite genoeg het eigen hoofd boven water te houden. De empathie met de allerzwaksten verdwijnen in zo'n klimaat vanzelf naar de achtergrond.
Dat is misschien waar. En dan is het voor velen aantrekkelijk om naar onder te schoppen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, maar vooral als het henzelf voor de wind gaat. Veel mensen hebben momenteel echter al moeite genoeg het eigen hoofd boven water te houden. De empathie met de allerzwaksten verdwijnt in zo'n klimaat vanzelf naar de achtergrond.
De middenklasse staat onder druk puur en alleen door het neo-liberale, hard-rechtse beleid van de laatste 2 decennia. Dat zie je niet alleen in Nederland, maar overal in de westerse wereld. Ook het importeren van hordes kanslozen en criminelen uit den vreemde is onderdeel van dit neo-liberale beleid: dat zal op termijn de loonkosten drukken voor het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een begrijpelijke, legitieme, reden die ik zelf ook signaleer naar aanleiding van het onder druk staan van de middenklasse.
Echter is het een misvatting van velen dat de middenklasse onderdruk staat door links beleid, het is eerder andersom. Al is dat wellicht een andere discussie.
Tja, duim maar heel hard dat je zelf nooit afhankelijk van d'r zorg gaat worden en wees maar heel blij dat er iemand is om geflipte types bezig te houden zodat ze jou niet voor de voeten lopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:49 schreef BlackLining het volgende:
Die maatschappelijk werkster_!
Godmanmanman wat een gutmensch.
Jett Rebel nog over het hoofd gezien ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Dit moet de meest verschrikkelijke tafel van het jaar zijn, heerlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, ik kon niet zo snel een TT bedenken, dus dan maar de laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |