abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158014809
Haar ID was gevonden op straat in Zeshoven

Haar telefoon had ze bij, whatsapp berichten had ze ontvangen maar die is dus nog weg.
pi_158014835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn wel meer dingen die je niet in je lichaam wil hebben. Heroine. Meth. etc.
Klopt, maar dat is moeilijker toe te dienen bij een ander ;-)
pi_158014896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Peter weet altijd zoveel. Raar dat hij hiermee komt en mag komen.
Dit doen ze omdat ze nog steeds op zoek zijn naar getuigen.

Familie heeft eigen woordvoerder en laat eigen onderzoek doen, die hebben dus de schijt aan de politie. Die bloedonderzoeken worden maandag pas vrijgegeven.
pi_158014913
God, het doet me denken aan een jaar een 18 geleden toen mn vriendin en ik voor het eerst een pilletje probeerden. Zij slikte eerst een halve en toen die niets leek te doen, nam ze er een hele achteraan. Toen ze ineens insloegen raakte ze zo wappie dat ze per se naar het graf van dr broertje wilde. Over het spoor, want zo wist ze het beste de weg. Dat ze overreden zou kunnen worden daar had ze helemaal geen boodschap aan. Dat zou haar niet gebeuren. Die trein zou wel voor haar stoppen.

Ik heb, ook daarna, nooit meer iemand zo van zn pad gezien van een pilletje.

Ik kan me dus best voorstellen dat er zoiets gebeurd kan zijn. Pilletje geprobeerd, van dr pad geraakt, naar buiten gegaan om ff alleen te zijn of af te koelen, buiten nog vager geworden en vervolgens geprobeerd een trein een te laten stoppen of zo.
Hoewel het in vier uur wel al een stuk minder kan worden.
pi_158014923
Mijn theorie; zelf vervuilde XTC genomen, en iets [GHB?] door een ander in haar biertje gegooid.
pi_158014935
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De familie heeft hem als woordvoerder gevraagd.
Triest.
pi_158014949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:47 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is moeilijker toe te dienen bij een ander ;-)
Er staat ook nergens dat het toegediend is door een ander toch?
pi_158014984
Er ging toch het verhaal dat ouders met hun kroost naar de EHBO moesten omdat ze in dat grafhok onwel waren geworden.
Doen ze dan ook bloedonderzoek?? Zoja, dan zouden ze bepaalde rotzooi toch kunnen linken aan hetgeen er bij Dasha is opgespoord?
pi_158015001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Er ging toch het verhaal dat ouders met hun kroost naar de EHBO moesten omdat ze in dat grafhok onwel waren geworden.
Doen ze dan ook bloedonderzoek?? Zoja, dan zouden ze bepaalde rotzooi toch kunnen linken aan hetgeen er bij Dasha is opgespoord?
Er ging ook een verhaal dat dat verhaal niet klopte en er niemand daarvoor op de EHBO is geweest.
pi_158015003
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Jaroon was dat een broodje aap-verhaal. Ik kwam die versies ook tegen, op GS postte er eentje over een ijsklontje in zijn drankje. Die is daarmee naar de politie gegaan.

Dit was gebeurt op dezelfde avond in dezelfde tent.
pi_158015020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens Jaroon was dat een broodje aap-verhaal. Ik kwam die versies ook tegen, op GS postte er eentje over een ijsklontje in zijn drankje. Die is daarmee naar de politie gegaan.
Het komt ook niet meer terug in alle verhalen volgens mij. Ik zou als familie gewoon eens alle bekende feiten op een rij zetten en die ergens plaatsen.
pi_158015030
Heeft er iemand gehoort hoe laat ze haar ID vonden?
Ik dacht ook al in de nacht, maar d'r was hier ff wat ruis.
pi_158015041
Engste is PCP ook wel Angeldust genoemd
Kan ook in een glas frisdrank gegooid worden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158015042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het komt ook niet meer terug in alle verhalen volgens mij. Ik zou als familie gewoon eens alle bekende feiten op een rij zetten en die ergens plaatsen.
Dat deed Peter net in RTL boulevard.
pi_158015050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo onverklaarbaar?

Hier is mijn verklaring: kind experimenteert met drugs, kan het niet handelen, doet raar en komt voor trein.

Case closed.
Ik denk ook dat het dit is.
pi_158015053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft er iemand gehoort hoe laat ze haar ID vonden?
Ik dacht ook al in de nacht, maar d'r was hier ff wat ruis.
Is haar ID gevonden ?
Waar ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158015062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat het toegediend is door een ander toch?
Nee, maar het is doorgaans ook niet iets waar de jeugd mee begint om te experimenteren.
pi_158015064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat deed Peter net in RTL boulevard.
Ik zou het gewoon in tekst op internet doen. Lijkt mij duidelijker. Daarnaast is er een grote groep die geen Boulevard wenst te kijken en daarnaast niets heeft met Peter. En daar ben ik er een van.
pi_158015072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het dit is.
Dat is dus net zo ongefundeerd als stellen dat ze gedrogeerd is door iemand anders....
pi_158015077
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Is haar ID gevonden ?
Waar ?
Zeshuizen, dicht bij de kroeg, locatie lieten ze zien in Boulevard. Kon alleen niet horen hoe laat.
pi_158015082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, maar het is doorgaans ook niet iets waar de jeugd mee begint om te experimenteren.
"doorgaans" hoeft hier duidelijk niet te spelen. Jeugd gaat doorgaans ook niet midden op het spoor staan.
pi_158015090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon in tekst op internet doen. Lijkt mij duidelijker. Daarnaast is er een grote groep die geen Boulevard wenst te kijken en daarnaast niets heeft met Peter. En daar ben ik er een van.
Ja, ben er ook geen fan van en vind het ook geen Boulevard item...
pi_158015109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ben er ook geen fan van en vind het ook geen Boulevard item...
Voor hen gaat het puur en alleen om de commercie en men zal het item zo lang als mogelijk rekken met dubbele en domme vragen. Bijzonder dat een man als Peter zich er voor leent eigenlijk.
pi_158015115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is dus net zo ongefundeerd als stellen dat ze gedrogeerd is door iemand anders....
Ik wacht verder ook tot Peter ons alles gaat vertellen.
pi_158015133
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik wacht verder ook tot Peter ons alles gaat vertellen.
Daar zitten we nu aan vast blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')