Klopt, maar dat is moeilijker toe te dienen bij een ander ;-)quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die je niet in je lichaam wil hebben. Heroine. Meth. etc.
Dit doen ze omdat ze nog steeds op zoek zijn naar getuigen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Peter weet altijd zoveel. Raar dat hij hiermee komt en mag komen.
Triest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De familie heeft hem als woordvoerder gevraagd.
Er staat ook nergens dat het toegediend is door een ander toch?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is moeilijker toe te dienen bij een ander ;-)
Er ging ook een verhaal dat dat verhaal niet klopte en er niemand daarvoor op de EHBO is geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Er ging toch het verhaal dat ouders met hun kroost naar de EHBO moesten omdat ze in dat grafhok onwel waren geworden.
Doen ze dan ook bloedonderzoek?? Zoja, dan zouden ze bepaalde rotzooi toch kunnen linken aan hetgeen er bij Dasha is opgespoord?
Volgens Jaroon was dat een broodje aap-verhaal. Ik kwam die versies ook tegen, op GS postte er eentje over een ijsklontje in zijn drankje. Die is daarmee naar de politie gegaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Er ging toch het verhaal dat ouders met hun kroost naar de EHBO moesten omdat ze in dat grafhok onwel waren geworden.
Doen ze dan ook bloedonderzoek?? Zoja, dan zouden ze bepaalde rotzooi toch kunnen linken aan hetgeen er bij Dasha is opgespoord?
Het komt ook niet meer terug in alle verhalen volgens mij. Ik zou als familie gewoon eens alle bekende feiten op een rij zetten en die ergens plaatsen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens Jaroon was dat een broodje aap-verhaal. Ik kwam die versies ook tegen, op GS postte er eentje over een ijsklontje in zijn drankje. Die is daarmee naar de politie gegaan.
Dat deed Peter net in RTL boulevard.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het komt ook niet meer terug in alle verhalen volgens mij. Ik zou als familie gewoon eens alle bekende feiten op een rij zetten en die ergens plaatsen.
Ik denk ook dat het dit is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo onverklaarbaar?
Hier is mijn verklaring: kind experimenteert met drugs, kan het niet handelen, doet raar en komt voor trein.
Case closed.
Is haar ID gevonden ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft er iemand gehoort hoe laat ze haar ID vonden?
Ik dacht ook al in de nacht, maar d'r was hier ff wat ruis.
Nee, maar het is doorgaans ook niet iets waar de jeugd mee begint om te experimenteren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat het toegediend is door een ander toch?
Ik zou het gewoon in tekst op internet doen. Lijkt mij duidelijker. Daarnaast is er een grote groep die geen Boulevard wenst te kijken en daarnaast niets heeft met Peter. En daar ben ik er een van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat deed Peter net in RTL boulevard.
Zeshuizen, dicht bij de kroeg, locatie lieten ze zien in Boulevard. Kon alleen niet horen hoe laat.quote:
"doorgaans" hoeft hier duidelijk niet te spelen. Jeugd gaat doorgaans ook niet midden op het spoor staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, maar het is doorgaans ook niet iets waar de jeugd mee begint om te experimenteren.
Ja, ben er ook geen fan van en vind het ook geen Boulevard item...quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon in tekst op internet doen. Lijkt mij duidelijker. Daarnaast is er een grote groep die geen Boulevard wenst te kijken en daarnaast niets heeft met Peter. En daar ben ik er een van.
Voor hen gaat het puur en alleen om de commercie en men zal het item zo lang als mogelijk rekken met dubbele en domme vragen. Bijzonder dat een man als Peter zich er voor leent eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ben er ook geen fan van en vind het ook geen Boulevard item...
Ik wacht verder ook tot Peter ons alles gaat vertellen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is dus net zo ongefundeerd als stellen dat ze gedrogeerd is door iemand anders....
Daar zitten we nu aan vast blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht verder ook tot Peter ons alles gaat vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |