Dat klopt al niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:12 schreef StaceySinger het volgende:
HILVERSUM - Het toxicologisch onderzoek dat de ouders van Dascha Graafsma hebben laten doen door forensisch patholoog Frank van de Goot, lijkt erop te wijzen dat het meisje is gedrogeerd. Of dat bewust of onbewust, vrijwillig of onvrijwillig is gebeurd, is nog onduidelijk. Dat meldt misdaadjournalist Peter R. de Vries, die de familie Graafsma bijstaat.
Om welke drugs het gaat, kan De Vries niet zeggen. Wel voegt hij toe dat in het bloed van Dascha ook alcohol is gevonden. Het zestienjarige meisje uit Hollandsche Rading kwam bijna een week geleden in Hilversum om het leven bij een aanrijding met een trein. De politie ging uit van zelfmoord, maar haar nabestaanden geloven dat niet en drongen met succes aan op diepgaand onderzoek en laten ook zelf onderzoek doen.
Het bloedonderzoek dat de politie laat doen bij het Nederlands Forensisch Instituut levert pas maandag resultaten op, zegt een woordvoerster. Verder richt het politieonderzoek zich op de uren tussen het moment dat het meisje is vertrokken uit club Let's Get Down in Hilversum, waar ze met drie vriendinnen was, en het moment dat ze is aangereden door de trein.
Telegraaf.nl

de zin daarna is toch er duidelijk, je kan jezelf natuurijk geheel bewust drogerenquote:

Maar toch zegt het weer niets. Zeg dan als arts niets en kom later met harde feiten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we ervan uitgaan dat deze man professioneel is en dat mijn lezing klopt? Zorgelijk kan een prima aanduiding zijn.

Het "is" duidt op iemand anders. Gewoon weer een onzorgvuldige zin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
de zin daarna is toch er duidelijk, je kan jezelf natuurijk geheel bewust drogeren

Nee maar, wat is zorgelijk. Stel ze heeft 1 joint, 1 pil en 4 breezers gehad. is dat zorgelijk voor iemand van 16, volgens sommigen wel, volgens anderen niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, stel je voor. Het is vast een conservatieve christen die anti-drugs is, die patholoog.

Natturlijk zegt het wel iets. Er hadden ook geen drugs aangetroffen kunnen zijn. Kom op, zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar toch zegt het weer niets. Zeg dan als arts niets en kom later met harde feiten.

Volgens deze medicus wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee maar, wat is zorgelijk. Stel ze heeft 1 joint, 1 pil en 4 breezers gehad. is dat zorgelijk voor iemand van 16, volgens sommigen wel, volgens anderen niet.

Heel iets. Genoeg om weer allerlei theorien op internet los te maken. Wat is veel? Wat voor drugs? Daar heeft Hottentot toch ook gewoon gelijk in? Hier heb je weinig aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natturlijk zegt het wel iets. Er hadden ook geen drugs aangetroffen kunnen zijn. Kom op, zeg.

En dat weet jij dus niet.quote:

Echt, wat een gelul. Er loopt toch een onderzoek? Wat wil jij er dan aan hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heel iets. Genoeg om weer allerlei theorien op internet los te maken. Wat is veel? Wat voor drugs? Daar heeft Hottentot toch ook gewoon gelijk in? Hier heb je weinig aan.

Ik weet wel dat er een verschil is als een medicus zegt dat er geringe sporen zijn aangetroffen en dat hij zegt dat er zorgelijke hoeveelheden/middelen zijn aangetroffen.quote:

Jij zit toch ook te wachten op echte betrouwbare relevante informatie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt, wat een gelul. Er loopt toch een onderzoek? Wat wil jij er dan aan hebben?

Men moet niks. Jij vindt dat maar dat is verder niet van belang. Het wordt naar buiten gebracht, er wordt over bericht en daar moet je het maar mee doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:31 schreef Jaroon het volgende:
Men moet er gewoon voor kiezen het verhaal eens goed met alle bewijzen etc. naar buiten te brengen als men echt wat weet. Niet dit voeren van halve informatie.

Zorgelijk = een grote levensbedreigende hoeveelheid 🤓quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee maar, wat is zorgelijk. Stel ze heeft 1 joint, 1 pil en 4 breezers gehad. is dat zorgelijk voor iemand van 16, volgens sommigen wel, volgens anderen niet.

Nogmaalsquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een verschil is als een medicus zegt dat er geringe sporen zijn aangetroffen en dat hij zegt dat er zorgelijke hoeveelheden/middelen zijn aangetroffen.

Dat er niemand van haar vrienden en bekenden iets van af zou weten als ze bewust drugs heeft gebruikt is onwaarschijnlijk idd. Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:12 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Die vriendinnetjes weten toch wel of ze bewust drugs heeft gebruikt. Maar ze kunnen het ook achter houden natuurlijk, bang dat hun eigen ouders erachter komen dan

Volgens wie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zorgelijk = een grote levensbedreigende hoeveelheid 🤓

Ik vind het een rare manier van doen. Zeker bij een zaak die maatschappelijk mensen blijkbaar zeer raakt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Men moet niks. Jij vindt dat maar dat is verder niet van belang. Het wordt naar buiten gebracht, er wordt over bericht en daar moet je het maar mee doen.

De patholoog heeft het als zorgelijk bestempeld en het zijn twee middelen die je niet in je lichaam wilt hebben. Dat weet ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nogmaals
Jij hebt geen idee wat voor drugs en in welke hoeveelheid, er valt dus nog helemaal niets te zeggen in hoeverre dit haar beinvloed kan hebben.

Dan had hij dat zo moeten melden. Zorgelijk geeft dat niet aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zorgelijk = een grote levensbedreigende hoeveelheid 🤓

Dat weet jij...quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De patholoog heeft het als zorgelijk bestempeld en het zijn twee middelen die je niet in je lichaam wilt hebben. Dat weet ik.

Of ik heb iets gemist. Welke 2 middelen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De patholoog heeft het als zorgelijk bestempeld en het zijn twee middelen die je niet in je lichaam wilt hebben. Dat weet ik.

Ach zorgelijk is natuurlijk ook een vergankelijk begrip, waar je vroeger stomdronken door je vrienden in de badkuip werd gelegd, belt men nu de ambulance zodat je in zorgelijke toestand kunt worden afgevoerdquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan had hij dat zo moeten melden. Zorgelijk geeft dat niet aan.

Precies. En als het zo zorgelijk was dat het levensbedreigend was of had kunnen zijn dan kan iemand dat gewoon aangeven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach zorgelijk is natuurlijk ook een vergankelijk begrip, waar je vroeger stomdronken door je vrienden in de badkuip werd gelegd, belt men nu de ambulance zodat je in zorgelijke toestand kunt worden afgevoerd

Nee, ik zie geen nieuws welke aangeeft welke middelen dit zijn? Verder heb ik geen twee stoffen opgenoemd die men niet in het bloed wil hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt het nieuws niet gezien?

Vertel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt het nieuws niet gezien?

Nou, dadelijk bij RTL boulevard (quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of ik heb iets gemist. Welke 2 middelen?

Sorry. Ik kan die man niet aanhoren. Dan lees ik het later hier of ergens anders wel. Ik snap ook niet waarom hij ineens diegene is die dit soort mededelingen moet doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou, dadelijk bij RTL boulevard () mediageile Peter die wederom zijn mening komt geven.

Dan ben je geestelijk wel heel arm als je zulke programma's kijkt.quote:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)offen-bloed-gevondenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen nieuws welke aangeeft welke middelen dit zijn? Verder heb ik geen twee stoffen opgenoemd die men niet in het bloed wil hebben.
Dus ik heb geen idee waar je op doelt.

Blijft een nietszeggende uitspraak. Omdat wij niet weten hoe deze man tegenover drugs staat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)offen-bloed-gevonden
Als jij geen enkele waarde hecht aan bevindingen van een forensisch patholoog - dat mag - dan zijn we verder uitgepraat.

Geen domme vragen stellen svpquote:

Ja de flapdrol > hahaquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Toe maar, meneer is officieel woordvoerder namens de familie geworden

Peter weet altijd zoveel. Raar dat hij hiermee komt en mag komen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Peter zegt dat ze niet reageerde op claxon van trein, machinist heeft haar gewaarschuwd.
Peter heeft hem zelf niet gesproken.

Je andere links gingen over onzorgvuldigheid of falen van de politie, die snapte ik wel. Maar 'De Satanische Rituele Kalender' Met vage omschrijvingen (zover ik ken zijn de moderne druïdes niet zo van de 'Bloedige Rituelen' en ik mis eigenlijk gewoon het hele paganistische jaarwiel in die lijst).quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat was ook de enige link uiteraard!
Maar goed om aan te geven, resterende linken meegenomen, omdat de politie niet zo meewerkt, kun je ook nog denken in een hele andere richting.
Maar dat noemt men dan conspiracy en zover zijn we nog niet....

Er zijn wel meer dingen die je niet in je lichaam wil hebben. Heroine. Meth. etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:44 schreef Kim-Holland het volgende:
2 dingen die je niet in je lichaam wilt hebben zijn GHB en vervuilde XTC. En al helemaal niet in combinatie met drank.

Een ander synoniem is bedenkelijk, of onrustbarend, daar kun je toch geen ruk mee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Geen domme vragen stellen svp
Zoek eerst eens op wat zorgelijk is
1 van de synoniemen is > gevaarlijk

De familie heeft hem als woordvoerder gevraagd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Peter weet altijd zoveel. Raar dat hij hiermee komt en mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |