Het lijkt mij aardig te onderzoeken. Hier heb je ook meer van die herdenkingstochten en mensen die registers tekenen voor onbekenden die dood zijn gegaan en mensen die massaal plekken gaan opzoeken waar anderen dood zijn gegaan......volgens mij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Tja. Ik weet niet of dat typisch Nederlands is. Het lijkt mij eerder iets voor mensen die, om wat voor reden dan ook, een beetje spanning zoeken.
Interessant is het inderdaad. Ook hier kunnen we alle kanten nog op. Het zou best eens cultureel bepaald kunnen zijn inderdaad. Ik zou gemakshalve denken dat het 'westers' is. Het kan net zo goed een ding zijn van te veel vrije tijd. Of van een matig seksleven. Of van een slechte baan. Wat weer te relateren kan zijn aan de westerse cultuur.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij aardig te onderzoeken. Hier heb je ook meer van die herdenkingstochten en mensen die registers tekenen voor onbekenden die dood zijn gegaan en mensen die massaal plekken gaan opzoeken waar anderen dood zijn gegaan......volgens mij.
In elk geval speelt social media een gigantische rol. In bepaalde andere landen wat minder.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Interessant is het inderdaad. Ook hier kunnen we alle kanten nog op. Het zou best eens cultureel bepaald kunnen zijn inderdaad. Ik zou gemakshalve denken dat het 'westers' is. Het kan net zo goed een ding zijn van te veel vrije tijd. Of van een matig seksleven. Of van een slechte baan. Wat weer te relateren kan zijn aan de westerse cultuur.
Weet je wat ik doe? Ik vraag een patholoog om hier uitsluitsel over te geven.
Dat was ook de enige link uiteraard!quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van het linken naar een of andere vage Bijbelse(?) stichting?
De politie werkt wel mee. Dat geeft de familie ook aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat was ook de enige link uiteraard!
Maar goed om aan te geven, resterende linken meegenomen, omdat de politie niet zo meewerkt, kun je ook nog denken in een hele andere richting.
Maar dat noemt men dan conspiracy en zover zijn we nog niet....
Dat "of ze het zelf heeft genomen" lijkt mij vrij moeilijk aantoonbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)haam-dascha-graafsma
Zorgwekkende hoeveelheid drugs in haar bloed aangetroffen.
Moeilijk maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat "of ze het zelf heeft genomen" lijkt mij vrij moeilijk aantoonbaar.
Maar nu je eenmaal weet dat er drugs in het spel waren kan je daar mensen over aan de tand gaan voelen als politie. Vrienden, bekenden, andere bezoekers van die tent, personeel etc etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat "of ze het zelf heeft genomen" lijkt mij vrij moeilijk aantoonbaar.
Wanneer is een dergelijke hoeveelheid zorgelijk? En welke drugs?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)haam-dascha-graafsma
Zorgelijke hoeveelheid drugs in haar bloed aangetroffen.
Ik denk niet dat mensen die zelfmoord willen plegen dit boeitquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:33 schreef Ixnay het volgende:
- Haar jas aangedaan om de laatste uren van haar leven niet in de kou door te brengen.
In een zwaargelovig gezin zal het al zorgelijk zijn als ze sporen van THC in je bloed vinden omdat je 2 dagen eerder een uurtje op het rembrandtplein hebt gezeten. Voor anderen word het pas zorgelijk als er Heroine word aangetroffen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Wanneer is een dergelijke hoeveelheid zorgelijk? En welke drugs?
Niet zorgelijk in de zin van wat zouden je ouders ervan vinden. Zorgelijk in de zin van de uitwerking van hoeveelheid op lichaam en geest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
In een zwaargelovig gezin zal het al zorgelijk zijn als ze sporen van THC in je bloed vinden omdat je 2 dagen eerder een uurtje op het rembrandtplein hebt gezeten. Voor anderen word het pas zorgelijk als er Heroine word aangetroffen.
Met dat soort opmerkingen valt er alleen maar meer te speculeren zeg dan ook gewoon welke drugs en wat voor gebruik er is verondersteld.
Maar zorgelijk is geen maat, misschien is deze arts wel zeer conservatief, ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zorgelijk in de zin van wat zouden je ouders ervan vinden. Zorgelijk in de zin van de uitwerking van hoeveelheid op lichaam en geest.
Zullen we ervan uitgaan dat deze man professioneel is en dat mijn lezing klopt? Zorgelijk kan een prima aanduiding zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar zorgelijk is geen maat, misschien is deze arts wel zeer conservatief, ik heb geen idee.
Nope.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we ervan uitgaan dat deze man professioneel is en dat mijn lezing klopt? Zorgelijk kan een prima aanduiding zijn.
Nee, stel je voor. Het is vast een conservatieve christen die anti-drugs is, die patholoog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |