Zou ik wel willen.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ze gestopt met fok dan? Zeker door deuce

nee...quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
Liggen jullie ook soms in bed om vervolgens jezelf af te vragen waarom je bepaalde dingen hebt gedaan?

juist al die bagger op slot in de hoop dat er iets voor terug komt, jatok?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
maar is ook niet de enige reden, ik vind klb buiten de sc gewoon niet leuk meer en heb dus ook geen zin om er moeite in te steken

vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
Liggen jullie ook soms in bed om vervolgens jezelf af te vragen waarom je bepaalde dingen hebt gedaan?

gebeurt nietquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
juist al die bagger op slot in de hoop dat er iets voor terug komt, jatok?

ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ikquote:

Kan echt niet wachten totdat ik jouw leeftijd heb bereiktquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaan

uh, oké.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ik

Waarom geen haartransplantatie, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaan

Nee maar maak wel altijd plannen voor de volgende dag en wanneer ik wakker word de volgende dag ben ik het weer vergetenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:

Mwah, denk dat het klimaat van kuttopics ook weer anderen eerder aanzet tot het openen van kuttopics dan tot het openen van kwaliteit.quote:

weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguitquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ik

ben toch niet gay, gekquote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom geen haartransplantatie, bijvoorbeeld?

Da's niet handig.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar maak wel altijd plannen voor de volgende dag en wanneer ik wakker word de volgende dag ben ik het weer vergeten

Altijd als ik aan jou denk dan krijg ik de slappe lach en voel ik me weer goed over mezelfquote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguit
Dat geldt ook voor dingen die jij doet... je ziet jezelf onder een vergrootglas, je bent de enige die dat ziet

Wat heb je gedaan waardoor je zo moet schamen? Je bent pas 20..quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:

nja is deels ook wel zo, maar met alleen op slot tyfen bereik je niet veel denk ik. Daarom vind ik het ook een facking goede keus om remqo mod te maken; die opent zelf geregeld pareltjes. Misschien dat het een wat meer aantrekkende werking heeft als een mod dat doet.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het klimaat van kuttopics ook weer anderen eerder aanzet tot het openen van kuttopics dan tot het openen van kwaliteit.

Dan maakt het me nog niet eens 's zo heel veel uit wat anderen denken. Meer dat ik zelf iets heb van Crip wtfquote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguit
Dat geldt ook voor dingen die jij doet... je ziet jezelf onder een vergrootglas, je bent de enige die dat ziet

hoop 'tquote:Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja is deels ook wel zo, maar met alleen op slot tyfen bereik je niet veel denk ik. Daarom vind ik het ook een facking goede keus om remqo mod te maken; die opent zelf geregeld pareltjes. Misschien dat het een wat meer aantrekkende werking heeft als een mod dat doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |